• GEEKLETTER
  • O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Kontakt
Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
GEEK CAT
No Result
View All Result
Home Marketing

10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie zasięgu marki w Internecie

Wpis sponsorowany by Wpis sponsorowany
24 marca 2021
Reading Time: 5 mins read
25
SHARES
1.2k
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Proces budowania marki musi przebiegać bardzo naturalnie. Minimal Office coś o tym wie: nieraz pomagaliśmy wystartować startupom i za każdym razem sukces takiego przedsięwzięcia nie przychodził od razu. Największym osiągnięciem dla tego typu brandów jest stworzenie wokół siebie publiczności złożonej z obecnych i potencjalnych klientów, którzy darzą twórców marki swoim zaufaniem. Jak to zrobić? Poznajcie kilka z naszych sposobów!

Powiązaneartykuły

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

Wtyczki WordPress dla blogerów

5 pomysłów na posty na Instagramie, dzięki którym zbudujesz społeczność

#1 WYZNACZ GRUPĘ DOCELOWĄ

Minimal Office radzi: odbiorcami Twojej marki nie mogą być wszyscy – prowadzi to do produkowania zbyt ogólnych treści, a co za tym idzie, do całkowitego pominięcia marki wśród osób potencjalnie zainteresowanych. Nie tędy droga.

Musisz określić swoją niszę (profil klientów), która chętnie skorzystałaby z Twoich usług, rozumieć jej sposób postępowania oraz znać proces podejmowania decyzji zakupowych. Wiek, miejsce zamieszkania, hobby lub jego brak, styl życia, płeć to tylko niektóre z kryteriów, na które warto zwrócić uwagę.

Pamiętaj: im lepiej rozumiesz swoją grupę docelową, tym łatwiej będzie Ci do niej dotrzeć.

#2 DOBIERZ ODPOWIEDNI CONTENT

Rodzaj contentu jest mocno związany z wybraną wcześniej grupą docelową.vJeśli swój produkt kierujesz do specjalistów w danej dziedzinie musisz liczyć się z tym, że będą zainteresowani detalami i mogą poprosić Cię np. o dostarczenie broszury ze szczegółowymi informacjami o produkcie oraz będą bardziej uważni na wszelkie błędy merytoryczne. Z kolei młodzież dużo szybciej sięgnie po atrakcyjną wizualnie infografikę w Internecie niż po ulotkę pełną długiego, mało zrozumiałego tekstu.

Podane przykłady to pewien rodzaj generalizacji, natomiast trzeba zwrócić uwagę na to, że sposób podania treści ma znaczenie. Czasem lepiej zdecydować się na krótki, zabawny post niż podawanie obszernych danych statystycznych.

#3 DODAWAJ AKTUALNE TREŚCI

Bez aktualnych treści dana marka nie ma co liczyć na zainteresowanie klientów. Jesteśmy społeczeństwem innowacji – lubimy być na bieżąco i nadążać za trendami. Jeśli od wieków nie aktualizowałeś swojej strony internetowej to może trzeba pomyśleć o bardziej przejrzystym układzie strony i nowym tekście promocyjnym? A może Twoje social media ostatni post widziały pół roku temu? Czy właśnie przegapiłeś okazję, by podzielić się sukcesem swojej firmy z jej potencjalnymi klientami?

Brak częstych aktualizacji sprawia, że klienci tracą do danego brandu zaufanie. Jeśli coś stoi w miejscu znaczy to, że się nie rozwija – pomyśl o tym.

#4 PUBLIKUJ REGULARNIE

Regularne publikacje łączą się bardzo mocno z aktualnością treści. Jest to właściwie jeden połączony organizm – jedno bez drugiego nie pomoże odnieść nam zamierzonego sukcesu. Jeśli informacje dotyczące naszej marki pojawiają się na blogu co tydzień, ale za każdym razem dotyczą projektów zrealizowanych kilka lat wcześniej to coś tu nie gra.

Klient nie chce być królikiem doświadczalnym – potrzebuje przetestowanych rozwiązań, które sprawdziły się nie tylko jemu. Dlatego też warto zamieszczać opinie osób zadowolonych z zakupu danego produktu bądź usługi. Istnieje szansa, że jeśli ludziom podobnym do mnie coś się sprawdziło, to może będzie odpowiednie i dla mnie.

Niemniej jednak regularność jest kluczowa dla internetowych wyszukiwarek i algorytmów. One promują to, co najnowsze, więc im częściej publikujemy, tym otrzymujemy wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Warto zatroszczyć się o SEO – frazy kluczowe związane z daną marką korzystnie wpłyną na jej pozycjonowanie.

#5 ZADBAJ O ESTETYKĘ PROFILU

Lubimy oglądać to, co sprawia nam wizualną przyjemność – z tego powodu producenci dóbr luksusowych np. perfum czy zegarków bardzo mocno dbają nie tylko o wygląd samego produktu, ale i jego opakowanie.

Atrakcyjna forma podania zwiększa siłę rażenia produktu – czy nigdy nie kupiłeś czegoś, co po prostu ładnie wyglądało? A może byłeś w sytuacji wyboru pomiędzy dwoma produktami w podobnych cenach i wybrałeś ten, który miał Twoim zdaniem ciekawszy design?

Ta sama zasada obowiązuje w social mediach – spójne pod względem kolorystyki profile zdobywają dużo więcej wyświetleń i osób obserwujących niż te, które o spójność estetyczną nie zatroszczyły się dostatecznie dobrze. W Internecie można znaleźć mnóstwo aplikacji oferujących layouty, które mają pomóc w zachowaniu podobieństwa między zdjęciami – może warto się do nich przekonać?

#6 PROWADŹ INTERAKCJĘ Z ODBIORCAMI

Brzmi to dość oczywiście, ale z doświadczenia wiemy, ze takie nie jest. Jeden z Twoich klientów pozostawił Ci opinię? Podziękuj mu! A może dostałeś komentarz na Instagramie marki i na niego nie zareagowałeś? Czasami kliknięcie serduszka i miłe słowa podziękowania mogą zdecydować o poleceniu Cię znajomym! Pamiętaj: każda osoba jest ważna. Budujesz swoją markę nie dla zbiorowości, a dla każdego potrzebującego Twojej usługi klienta.

#7 ZAANGAŻUJ SWOJĄ SPOŁECZNOŚĆ

Chcesz wprowadzić nowy produkt na rynek, ale nie wiesz, czy się przyjmie? A może nie umiesz zdecydować się na jeden kolor spośród dwóch? Zastanawiasz się, czy więcej osób będzie zainteresowanych szkoleniem online czy może jednak wolałoby przyjechać w jedno miejsce? Nic prostszego – zapytaj!

Jako społeczność kochamy doradzać innym! Wykorzystaj to – pokaż odbiorcom, że liczysz się z ich zdaniem. Zaoszczędzi Ci to wielu zmartwień i nietrafionych decyzji, a także pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojego przedsiębiorstwa.

#8 SŁUCHAJ SWOICH ODBIORCÓW

Jeśli już zapytałeś swoich odbiorców o zdanie, bądź konsekwentny – nie zmieniaj ich decyzji w ostatniej chwili. Zrób to, czego oni potrzebują – w końcu to dla nich tworzysz swoją markę.

Ta reguła sprawdza się również w mediach społecznościowych – zauważyłeś, że Twoim klientom podoba się grafika w formie karuzeli? Rób ich więcej. A może chętniej odpowiadają na ankiety typu TAK/NIE niż rozpisują się w komentarzach? Nie zmieniaj swojej publiczności na siłę – pozwól jej być taką, jaką jest i staraj się do niej dopasować.

#9 BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NOWOŚCIAMI

Nowości mocno wiążą się z zasadą aktualności treści, jednak w tym punkcie chodzi nam o coś innego – staraj się nie wypaść z obiegu jeśli chodzi o nowinki techniczne, instagramowe oraz związane z Twoją branżą.

Koledzy po fachu testują nowe rozwiązanie? Obserwuj, czy przynosi ono zamierzony efekt. Dodajesz regularnie zdjęcia na Instagram, ale nie używasz hasztagów ani nie słyszałeś o różnych formach aktywności na Instastories? Takie działanie ucina zasięgi, a Twoim celem jest jak najbardziej efektywne wykorzystanie dostępnych możliwości.

#10 UWIERZ W SWOJĄ MARKĘ

Jeśli Ty sam nie wierzysz w swój, nie pomoże Ci żaden marketingowiec. To Ty jesteś najlepszym ambasadorem swojego brandu – jeśli spełnia on realnie Twoje wymagania jest ogromna szansa, że spodoba się również komuś innemu, kto może mieć podobne spojrzenie na świat!

Tego za Ciebie nie zrobimy – o całą resztę możesz poprosić Minimal Office.

 

Artykuł zewnętrzny przy współpracy z Minimal Office.


Zobacz też:

  • Czy warto prowadzić blog firmowy?
  • Czym jest content marketing i od czego zacząć? 
Share10Tweet6Share2

Related Posts

Geek Cat - banery reklamowe zalety i wady
Marketing

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

by Wpis sponsorowany
25 stycznia 2022
Geek Cat wtyczki do wordpressa blogowanie
Aplikacje

Wtyczki WordPress dla blogerów

by Justyna Kot | Geek Cat
12 sierpnia 2021

Najnowsze

Geek Cat - depresja wśród pracowników duzych firm

Depresja wśród pracowników dużych firm

27 kwietnia 2022
Geek Cat - banery reklamowe zalety i wady

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

25 stycznia 2022
Geek Cat - depresja tematy tabu dlaczego

Depresja – dlaczego ciągle jest tematem tabu?

24 stycznia 2022

Instagram

  • Dziś krótko:

PRZERWA.

Uczę się robić sobie przerwy i odpuszczać. Nie zasuwać 16/24. Wrzucam jako „przypominajkę” dla samej siebie - a może i dla kogoś z Was? 

Buziaki!

=======
#pracoholizm #jesień2021 #przerwanakawe #coffeemood #jesiennyvibe #freelancerka #kobiecybiznes #kobietapotrzydziestce #instagrampl #pasjobiznes #kobietazpasją #girlbosslife #girlbosspl
  • 👉7 POMYSŁÓW NA POSTY W SOCIAL MEDIACH

Chcesz dodać nowy post, ale nie masz pomysłu? 
👉PRZESUŃ W LEWO i sprawdź 7 szybkich pomysłów na wartościowe posty

Wiele osób nie publikuje regularnie na Instagramie, ponieważ brak im pomysłów na posty. Jesteśmy zabiegani i czasem po prostu cieżko znaleźć chwilę, aby wrzucić wartościową treść na media społecznościowe.

✅ Oto 7 pomysłów, które możesz wykorzystać w takich chwilach! 

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby je poznać

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) jakie posty sprawdzają się u Ciebie w takich sytuacjach

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich treści 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

Udanego Halloween! 🎃 👻

===========

#marketingpl #przedsiębiorca #pracawdomu #instatips #instakaruzela #karuzela #marketingpopolsku #pracaonline #edukacja #biznesonline #instagrampl #markaosobista #biznesonline #markaonline #skleponline #sklepinternetowy #kobiecybiznes #kobiecafirma #kobietawbiznesie #mojapasja #polskamarka #pracazdalna #wiedza #geekcat #geekcatpl
  • 👉 14 KOSZMARÓW KAŻDEGO MARKETERA 😱 👻

Czego boją się marketerzy? 🤔 Wprawdzie w tym zawodzie jest wielu śmiałków, jednak nawet najodważniejsi adepci wiedzy marketingowej truchleją przed tymi koszmarami... 🎃 👻

Z okazji zbliżającego się Halloween, sprawdźmy jakie demony budzą się w czeluściach marketingu!

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby je poznać

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) jakie inne marketingowe koszmarki dodał/a_byś do tej listy

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich treści 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

Udanego Halloween! 🎃 👻

===========
#markaonline #biznesonline #kobiecybiznes #girlbosspl #działalnośćgospodarcza #przedsiębiorczość #bizneswomen #biznesman #mojafirma #przedsiębiorca #kobietaprzedsiebiorcza #pracawdomu #kobietawbiznesie #kobietapracująca #kobietazpasją #rekrutacja2021 #kobietasukcesu #kobietawmlm #instakaruzela #socialmediapl #halloween2021 #dziady
  • 👉 Dlaczego powinnaś pokazywać swoją twarz w social mediach (nawet na koncie biznesowym!)

🎁 Czytaj dalej - i koniecznie SPRAWDŹ PIERWSZY KOMENTARZ - znajdziesz tam bonus! :)

Z jednej strony to oczywiste - przecież na Instagramie mamy pełno selfies! Z drugiej - niekoniecznie, zwłaszcza, gdy prowadzisz profil biznesowy. Mamy mnóstwo oporów przed pokazywaniem siebie i swojego wizerunku w social mediach. Znasz to?

🔎 Czy muszę?
🔎 Czy to wpłynie na sprzedaż?
🔎 Czy nie wystarczą same fotki produktów?

Nie ma się co dziwić - Instagram kreuje mocno zakrzywiony obraz naszych ciał. Nie każdy profil MUSI to robić. Ale wiele osób POWINNO. Dlaczego?

💡Nie żyjemy już w czasach sprzedaży B2B (business to business) czy B2C (business to customers) ale w świecie P2P (people to people)! Zwłaszcza, jeśli jesteś freelancerem, specjalistą, lub budujesz swój biznes od zera - postaw na to, by pokazać nie tylko swój produkt, ale także siebie! Po co?

✅ Dasz się poznać - i polubić, a ludzie po prostu chętniej korzystają z rad czy usług ludzi, których znają, lubią i którym ufają

✅ Chcą wiedzieć, kto stoi za Twoim profilem - każda marka potrzebuje duszy. Marka osobista - potrzebuje jej jeszcze bardziej!

✅ Ludzie wolą kupować od „prawdziwych” ludzi - mamy wysyp marek, za którymi stoją jedynie obrazki skopiowane z Alli Express. Chcesz być jednym z nich?

✅ Tworzenie więzi - pomiędzy Tobą i obserwatorami, dzięki czemu będą identyfikować Twoją markę z Tobą (a nie z anonimowymi obrazkami!)

✅ „Ludzka” strona - mamy już dosyć idealnego Insta-świata. O wiele lepiej odnajdujemy się wśród treści tworzonych przez osoby takie, jakimi sami jesteśmy. Nie zawsze idealni, nie zawsze super produktywni. Po prostu ludzcy i autentyczni.

Jeśli jesteś freelancerem, budujesz markę osobistą lub rozwijasz swój mały biznes, pomyśl o tym. 

👉 SPRAWDŹ PIERWSZY KOMENTARZ - BONUS! W komentarzu pod tym postem znajdziesz kilka pomysłów, w jaki sposób tę „ludzką” twarz pokazać! :) 

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) , którą metodę wypróbujesz u siebie.

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich wskazówek 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

POWODZENIA! ❤
  • 👉 6 SPOSOBÓW NA ZBUDOWANIE ZAUFANIA W SM 🔥🔥🔥

Jak zbudować zaufanie i przekonać do siebie (i do obserwowania Twoich profili w social mediach) użytkowników tych platform, gdy...

...dopiero zaczynasz, a licznik obserwujących wskazuje okrągłe "0"?🤔

Początki nigdy nie są łatwie, ale pamiętaj, że:

✅ każdy kiedyś zaczynał
✅ są sposoby, aby to zaufanie i swoją pozycję, jako specjalisty budować

W dodatku nie potrzeba do tego wiele! Musisz mieć jedynie trochę czasu, cierpliwości i zaangażowania 🙂

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby poznać 6 prostych sposobów

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) czyli w wiadomości prywatnej, którą metodę wypróbujesz u siebie jak najszybciej.

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich wskazówek 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl 
@geekcatpl 

POWODZENIA! ❤️❤️❤️

===========
#markaonline #biznesonline #kobiecybiznes #girlbosspl #działalnośćgospodarcza #przedsiębiorczość #bizneswomen #biznesman #mojafirma #przedsiębiorca #kobietaprzedsiebiorcza #pracawdomu #kobietawbiznesie #kobietapracująca #kobietazpasją #rekrutacja2021 #kobietasukcesu #kobietawmlm #instakaruzela #socialmediapl
  • ➡️ Nie zasuwasz w pocie czoła po 16h dziennie? Sorry, w takim razie jesteś nieudacznikiem 👎😫

💬„Prof. Marcin Matczak, prawnik, a prywatnie ojciec rapera Maty, rozpętał burzę. Jego zdaniem, aby osiągnąć sukces, trzeba pracować więcej, nawet 16 godzin na dobę.” - Money.pl

Słabo mi, gdy czytam w sieci takie wynurzenia 😫 - a warto dodać, że pan Matczak nie jest jedynym, który tak uważa. 

👉Nie wiem - może to kwestia pokoleniowa? 
👉Może wychowanie w zupełnie innej rzeczywistości?
👉A może zwykły bullshit? 

Powiem Wam w sekrecie - zasuwanie po 16h na dobę może błyskawicznie zaprowadzić Was nie do upragnionego sukcesu, ale do wypalenia zawodowego, załamania nerwowego, nerwic, depresji. Been there, done that. 🛑

Przerabiałam ten scenariusz 2 lata temu. Wpadłam jak śliwka w kompot i to zupełnie bezboleśnie. Jestem perfekcjonistką, przez co bardzo szybko wpadłam w szpony pracoholizmu. Ucieczka w pracę, bo praca = kontrola nad rzeczywistością, dobrze znany zakres tasków, ciekawe projekty w których klienci dają Ci wolną rękę, a Ty możesz realizować swoje wszelkie pomysły. 

Super sprawa, dopóki nie budzisz się w miejscu, w którym praca jest ciągłą ucieczką od rzeczywistości, która jest tak nieznośna, że w sumie nie chcesz do niej wracać. 

Po jakimś czasie dostrzegasz, że nie myślisz o niczym, poza pracą. Nie cieszy Cię nic, poza pracą. Nic poza nią nie przynosi Ci spokoju. Chwilę potem uświadamiasz sobie, że te „chwilowe” problemy ze snem to już zdiagnozowana bezsenność, a Ty potrzebujesz fachowej pomocy specjalisty.

Ja zafundowałam to sobie na własne życzenie. Jeśli Tobie, lub komuś Ci bliskiemu chodzi po głowie podobny plan - zasugeruj mu proszę uderzenie głową w ścianę z rozpędu. Wyjdzie taniej i będzie mniej bolało 😉

🚩Praca, która zmusza nas do zasuwania ponad 8h dziennie, nie jest miarą ani drogą do sukcesu.

🚩Praca, która staje się dla nas ucieczką od rzeczywistości, nie jest miarą ani drogą do sukcesu.

🚩Ludzie, którzy to negują, nie są żadnymi autorytetami. 

Nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej 🤷🏼‍♀️
  • 🔥7 WTYCZEK DO WORDPRESSA🔥

...bez których nie wyobrażam sobie blogowania 🤓💪 czyli post, o których jakiś czas temu prosiła @magadalis - a ja w końcu znalazłam na ten temat przestrzeń w swoim kalendarzu... 🤭

👉 PRZESUŃ W LEWO i korzystaj do woli 🤓

Mam tego farta, że całkiem nieźle orientuję się w Wordpressie (chociaż jestem totalnym samoukiem). Długo szukałam szablonu idealnego - ten, z którego korzystam obecnie na geekcat.pl jest baaaardzo rozbudowany i ma mnóstwo super bajerów, ale mimo to potrzebowałam kilku udogodnień, jak np.

➡ moduł do tworzenia podstron (Wp Bakery Builder) - na szczęście zintegrowany z moim szablonem
➡ Yoast SEO - wtyczka do optymalizacji SEO, wersja darmowa jest super, natomiast na blogu korzystam z premium i to jest dopiero sztos!
➡ Disqus - system komentarzy
➡ Jetpack - kombajn oferujący m. in. system statystyk (które warto zestawić z danymi np. z Google Analytics)
➡ Download Monitor -  kontrolowanie pobrań plików (np. planerów, ebooków)
➡ Publish Press - bardzo praktyczny planer / kalendarz publikacji, zwłaszcza jeśli macie na blogu dodatkowych autorów
➡ Public Post Preview - generuje podgląd nieopublikowanego jeszcze posta (np. gdy chcecie podrzucić klientowi sponsoraka do review)

🗨 A Z JAKICH WTYCZEK WY KORZYSTACIE? PISZCIE W KOMENTARZU! ⤵

#biznesonline #blogosfera #instatips #kobiecybiznes #blogerka #polishblogger #blogerlife #bizneswoman #blogerstyle #blogers #bloggersgetsocial #blogginggals #wordpressblog #bloggingtips #wordpressblogger #wordpresswebsite #bloggerproblems #peoplewhocode #girlswhocode #plugins #businesswebsite #digitalmarketer #instakaruzela #instagrampl #instapolska
  • NOTATKI NA PAPIERZE CZY CYFROWE? 🤔

Przyznam Wam się, że od dzieciństwa byłam ogromnym maniakiem wszelkich przyborów papierniczych. N najlepszym momentem wakacji były dla mnie... wyprawy z rodzicami na "szkolne" zakupy i wizyty w sklepie papierniczym - królestwie notatników, zeszytów, kolorowych papierów, zakreślaczy, flamastrów i wszelkich pisadeł. 

To na papierze powstawały notatki czy koncepcje - najpierw bloga, potem innych projektów. Z czasem jednak napotkałam problem, który raz na zawsze wymógł na mnie przeniesienie się ze świata papierowego na cyfrowy. Otóż...

JAK MIEĆ TE WSZYSTKIE NOTATKI I MATERIAŁY CIĄGLE ZE SOBĄ? 🤔

Często podróże, wiele projektów i praca kreatywna czy koncepcyjna (a przy okazji troska o środowisko i własny kręgosłup) sprawiły, że postanowiłam przetestować podejście #paperless i przejść z książek, kalendarzy i notatek papierowych na cyfrowe.

➡ Czy było łatwo? Nie ❌
➡ Czy było warto? ZDECYDOWANIE ✅

Stosy książek, kalendarzy i notatników zamieniłam na dwa urządzenia:
Kindle Paperwhite - na którym czytam zdecydowaną większość książek i mam je zawsze przy sobie
iPad Pro (z rysikiem Apple Pencil i Smart Keyboard Folio) - tu powstają moje notatki, szkice, zarysy artykułów, planów. Dzięki abonamentowi na Legimi dodatkowo mam także na iPadzie dostęp do pokaźnej biblioteki.

Przetestowałam też sporo apek do notowania na iPadzie (za niektóre słono zapłaciłam) i z pełną odpowiedzialnością na ten moment mogę polecić jedną - GoodNotes.

💬 A Wy wolicie książki lub notowanie na papierze czy w wersji cyfrowej?

#kalendarz #planowanie  #działanie #czytamwszędzie #kochamksiążki #planer #zaczytani #bookstagrampl #planner2021 #cele #projekt #cel #studygrampl #rozwój #rozwojosobisty #digitalnotes #goodnotes #ipadnotes #paperlessstudent #instastudy #studygramcommunity #goodnotesapp #digitalplanning #digitalplanner #goodnotesplanner #ipadplanning #ipadpro #notestagram
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (23)
  • Apple (8)
  • Bez kategorii (4)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (7)
  • Filmy i seriale (2)
  • Google (10)
  • Instagram (5)
  • Kariera (3)
  • Kobiety w IT (8)
  • Kreatywność (11)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (2)
  • Książki o produktywności (2)
  • Lead generation (3)
  • Lifestyle (41)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (47)
  • Media społecznościowe (14)
  • Mobile (1)
  • Moja organizacja (15)
  • Muzyka (1)
  • Narzędzia marketingowe (4)
  • Organizacja (34)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (9)
  • Produktywność (8)
  • SEO i pozycjonowanie (2)
  • Strategia (8)
  • Technologia (51)
  • Własny biznes (35)
  • Własny biznes od kulis (12)
  • Wnętrza (1)
  • Work-life balance (16)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (6)

Recent Posts

  • Depresja wśród pracowników dużych firm 27 kwietnia 2022
  • Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej 25 stycznia 2022
  • Depresja – dlaczego ciągle jest tematem tabu? 24 stycznia 2022

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

 

Loading Comments...