• GEEKLETTER
  • O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Kontakt
Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje
GEEK CAT
No Result
View All Result
Home Marketing

Cele komunikacji w mediach społecznościowych – jak je skutecznie wyznaczać?

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
15 listopada 2020
Reading Time: 6min read
83
SHARES
3.8k
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Jak wyznaczać cele komunikacji w mediach społecznościowych oraz mierzyć ich efekty? Jak dobrać odpowiednie cele do potrzeb naszego biznesu? Zobacz!

Ten artykuł jest częścią całego cyklu poświęconego strategii social media. Jest skierowany do osób, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem w mediach społecznościowych, jednak także nieco bardziej zaawansowani znajdą tu coś dla siebie. Jeśli chcesz poznać inne treści z tego cyklu, zajrzyj tutaj:

Powiązaneartykuły

Co to jest Clubhouse?

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć?

Piksel Facebooka – 3 rady dla początkujących

Strategia social media krok po kroku

Przejdź do artykułów należących do tego cyklu

Obecność w mediach społecznościowych jest niemalże elementem obowiązkowym w strategii każdego biznesu online (i nie tylko!). Niestety, bardzo wiele marek i firm decyduje się na działania w social mediach, zanim w ogóle zastanowią się nad celem i sensem swojej obecności. Nie sztuką jest przecież wrzucać śmieszne memy i wszelkie newsy z firmowej strony na facebookowy fanpage. Sztuką jest natomiast przeanalizować strategię działania, wyznaczyć odpowiednie cele i wykorzystać media społecznościowe do sięgnięcia po nie.

Nie chodzi tutaj o tworzenie kolejnego dokumentu, który zakurzony będzie leżeć gdzieś na dnie szuflady czy w czeluściach dysku twardego komputera. Chodzi o zwinne działanie. Zamiast strzelać na oślep, sprecyzujmy nasz cel i skupmy wysiłki na tym, by bez nadmiernych nakładów (czasowych, finansowych czy jakichkolwiek innych) go osiągnąć. Od czego zatem zacząć?

Cele komunikacji w mediach społecznościowych – jak je skutecznie wyznaczać

Cele komunikacji w mediach społecznościowych – po co publikujesz?


Wiele razy widziałam już osoby czy firmy, które zapytane o cele komunikacji w mediach społecznościowych, odpowiadały po prostu:

„Bo inni też tak robią. Bo konkurencja też jest na Facebooku. Bo znajomy powiedział, że trzeba.”

A zatem są. Z różnym skutkiem. Działają w mniej, lub bardziej przemyślany sposób. A to zdarzy się napisać coś z przekąsem o konkurencji, a to kupić sobie trochę lajków. Czy faktycznie chodzi nam o bywanie w social mediach z doskoku i w taki sposób? Mam nadzieję, że Twoja odpowiedź na to pytanie brzmi „NIE!” ? Jeśli jest inaczej, to spokojnie możesz darować sobie dalszą lekturę tego artykułu…

Wracając jednak do meritum, ustalmy zatem, jakie w ogóle są cele komunikacji w mediach społecznościowych? Możemy podzielić je na 2 główne grupy: cele biznesowe oraz cele „komunikacyjne”:

Cele biznesowe – skupiają się wokół działań przynoszących zysk, sprzedaż, lub bezpośrednio przekładających się na wzrost i rozwój naszej działalności. Do nich możemy zaliczyć:

  • wzrost liczby leadów
  • wzrost ruchu na stronie / blogu
  • wzrost ruchu w sklepie internetowym
  • wzrost ilości zapisów na newsletter
  • wzrost konwersji w sklepie / na stronie
  • wzrost sprzedaży
  • zwiększenie świadomości marki wśród klientów

Cele komunikacyjne – nie przynoszą bezpośredniego zysku, sprzedaży, ani nie przekładają się bezpośrednio na rozwój naszej działalności. Skupiają się głównie wokół platform social media i są narzędziem do poszerzania wyników stawianych w celach biznesowych, np.

  • wzrost ilości fanów na Facebooku
  • wzrost ilości fanów na Instagramie
  • wzrost ilości reakcji pod postami
  • wzrost ilości subskrypcji na naszym kanale na YouTube
  • wzrost zasięgu w social mediach

Jak przeanalizować i wybrać swoje cele komunikacji w mediach społecznościowych?

Zastanów się, jak wygląda sytuacja u Ciebie obecnie. Które z tych celów chcesz osiągnąć? Które są Twoim priorytetem i w istotny sposób mogą na rozwój Twojego biznesu / projektu / działań? Przyjrzyj się mocno swoim priorytetom oraz planom. Co dalej?

Co Ci będzie potrzebne?

  • notatnik
  • coś do pisania
  • opcjonalnie: arkusz w Excelu / Google Docs

Co musisz zrobić?

  • Wybierz 1-3 cele biznesowe i zanotuj je. Pamiętaj – niech to będą Twoje priorytety. Nie ma tu miejsca na nic nieistotnego – tylko poważne rzeczy, które faktycznie mogą popchnąć Twoje działania i pomóc w rozwinięciu skrzydeł. Zastanów się dobrze i wybierz mądrze ? W tym momencie odpowiadasz sobie na pytanie: co chcę osiągnąć w swoim biznesie / projekcie?
  • Wybierz 1-3 cele komunikacyjne, które pomogą Ci osiągnąć wybrane cele biznesowe. Zastanów się, które cele komunikacyjne będą w najbardziej efektywny sposób wspierać osiąganie celów biznesowych. Przykładowo, jeśli chcesz zwiększyć świadomość swojej marki u klientów oraz pozyskać nowych, może Ci w tym pomóc wzrost zasięgu w mediach społecznościowych.

Na tym jednak nie koniec. Samo wyznaczenie celów to dopiero początek zabawy. Jeśli już wiesz, gdzie chcesz dojechać, musimy się zabrać za przygotowanie mapy, czyli określenie, jak te cele osiągnąć.

Jak skutecznie określić cele komunikacji w mediach społecznościowych?

Proponuję zastosowanie metody S.M.A.R.T. czyli wyznaczenie celów, które będą:

  • Specific (konkretne) – każdy cel powinien być precyzyjnie i jasno zdefiniowany, wraz z przewidywanym rezultatem. Przykład: zamiast „zwiększyć ruch na stronie” zastosuj konkret: „zwiększyć ilość odsłon na stronie głównej o 20%”
  • Measurable (mierzalne) – wyznacz porównanie, do którego można będzie odnieść stan początkowy oraz mierzony rezultat. Wracając do wcześniejszego przykładu, jeśli chcesz zwiększyć ilość odsłon na stronie głównej o 20%, postaw ten cel naprzeciw obecnym statystykom (obecnej ilości odsłon na tej stornie). Jeśli na dzień dzisiejszy ruch na wybranej stronie to 10 000, to Twoim celem w tym wypadku niech będzie zwiększenie tego wyniku do 12 000)
  • Achievable (osiągalne) – wyznaczając cele komunikacji w mediach społecznościowych pamiętaj, że muszą być one realne. Nie ma przecież większego sensu wyznaczanie celów, które są poza wszelkim zasięgiem. Planowanie i osiąganie zrównoważonego wzrostu wymaga czasu. Jeśli Twój blog czy biznes jest na etapie 1000 odsłon miesięcznie, to po prostu nierealne jest osiągnięcie powiedzmy 1000-krotnie lepszego wyniku w krótkim czasie. Nieosiągalne cele może i są hiper ambitne, ale przede wszystkim są demotywujące. Nie o to przecież chodzi ?
  • Realistic (realne) – ok, nawet jeśli będziesz w stanie zwiększyć ruch na stronie o 20% w mierzonym okresie, to zastanów się nad skutkami. Czy jednocześnie będziesz w stanie obsłużyć odpowiednio większą ilość zapytań / współprac / klientów? Fajnie jest osiągać świetne wyniki, jednak należy się zastanowić, czy nie spalimy tych wyników np. słabą czy też niedostateczną obsługą. Co z tego, że na naszej stronie będzie 20% więcej potencjalnych klientów, skoro nie będziemy w stanie im odpowiedzieć na zapytania czy obsłużyć? Łapiecie, o co mi chodzi? ?
  • Timed (określone w czasie) – wyznaczone cele powinny zostać także ujęte w ramy czasowe. Wracając do przytoczonego już przykładu – jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie, określ, w jakim czasie ten wzrost ma się dokonać. Miesiąc? Kwartał? Rok? Określenie celu w czasie pozwoli Ci nie tylko realnie zaplanować dalsze działania zmierzające ku jego realizacji. Wyznaczy Ci także deadline, który motywuje, ale i pozwala sprawdzić karty i zastanowić się nad tym, czy cel został osiągnięty, oraz co zadziałało w przyjętej strategii, a co nie.

Po przejściu wskazanych powyżej kroków, powinniśmy mieć już jasno i konkretnie określone cele komunikacji w mediach społecznościowych. Dla przykładu:

  • cel biznesowy: zwiększenie świadomości swojej marki u klientów oraz pozyskanie X% nowych klientów do końca Q3 2018.
  • cel komunikacyjny (wspierający powyższy cel biznesowy): wzrost zasięgu publikacji w mediach społecznościowych o X% [podaj swoją wartość] do końca Q3 2018 [podaj swój termin / zakres czasowy]

Rozumiecie o co chodzi? Efektem naszej pracy nad określeniem celów powinna być lista kilku priorytetów, które będą konkretne, sprecyzowane, osiągalne, określone w czasie (z deadlinem!), a przy tym na tyle realne, aby wywrzeć zamierzony wpływ na nasz biznes i działania w mediach społecznościowych.

Dajcie znać, czy wszystko jest jasne ? Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało w komentarzach. A na sam koniec… Jakie są wasze cele komunikacji w mediach społecznościowych?

Share37Tweet19Share5

Related Posts

Geek Cat Clubhouse co to
Aplikacje

Co to jest Clubhouse?

by Justyna Kot | Geek Cat
2 marca 2021
Geek Cat - reklama firmy w internecie za darmo
Facebook

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć?

by Justyna Kot | Geek Cat
21 stycznia 2021

Najnowsze

Geek Cat Clubhouse co to

Co to jest Clubhouse?

2 marca 2021
Geek Cat - co daje czytanie książek i jak znaleźć na to czas

Co daje czytanie książek i jak znaleźć na to czas?

29 stycznia 2021
Geek Cat - reklama firmy w internecie za darmo

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć?

21 stycznia 2021

Instagram

  • PAUZA. STOP. BREAK. ZATRZYMAJ SIĘ NA MOMENT!

3-4 miesiące temu właśnie te słowa wrzuciłam sobie w swój… kalendarz. Dodałam po prostu taki event w kalendarzu i ustawiłam cyklicznie - aby powtarzał się codziennie w każdy roboczy dzień w okolicach 14:00.

Po co?

Może wydaje Ci się to głupie lub niepotrzebne, ale uwierz mi - są osoby (ja byłam taką osobą!), które po prostu potrafią zatracić się w codziennych obowiązkach i zasuwać bez opamiętania godzinami. U mnie zdarzało się to nagminnie. Moja praca to także w dużej mierze moja pasja. Mam ogromną frajdę realizując swoje projekty, ucząc się codziennie nowych rzeczy, zgłębiając nowe, nieznane lądy w swojej dziedzinie. Ale nawet świetna zabawa potrafi zmęczyć i wyssać naszą energię. 

Też tak masz? A może też potrzebujesz w swoim kalendarzu takiego przypomnienia?

#pracazdalna #remotework #homeoffice #pracawdomu #pracazdomu #workingonline #bossgirls #biznesonline #porannakawa #czasnakawe #kobiecafotoszkoła #dzieńdobry #coffeecommunity #przerwanakawe #terazczytam #instagramczyta #instagrampl #instagrampolska #productdesigner #designprocess #uxigers #productdevelopment #uxresearch #designsprint #uxprocess #designsprints #bezstresu #balans #rytuał #czasdlasiebie
  • Reklama swojej marki w Internecie - od czego zacząć, zwłaszcza, gdy nie masz budżetu?

PO PIERWSZE: ZACZNIJ Z TYM CO MASZ!

Reklama firmy w internecie nie musi być droga – zwłaszcza na samym początku. Jestem zwolennikiem mądrego działania. Lubię zainwestować w narzędzia, dzięki którym moja praca stanie się prostsza i łatwiejsza, ale zdecydowanie nie należę do osób, które lekką ręką wydają budżety bez uzasadnionej potrzeby.

Mimo, że zapewne nie raz słyszeliście, że wydatki na reklamę firmy w internecie bywają ogromne, wcale nie musimy zaczynać promowania naszego biznesu od ogromnych sum. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki, możesz spokojnie zacząć od darmowych lub niskobudżetowych działań, które pozwolą zaistnieć firmie w sieci.

Kilka z takich działań, wraz z konkretnymi linkami zebrałam dla Was w dzisiejszej karuzeli. Dzięki nim bez zbędnych wydatków przygotujecie profile swojej marki w kluczowych miejscach w sieci. Na start tak naprawdę nie potrzebujesz wiele! Bardzo często sami siebie blokujemy, bo zamiast działać - zastanawiamy się lub rozkładamy niepotrzebnie dany problem na czynniki pierwsze. 

Moja podstawowa rada da dziś:

✅  zacznij z tym co masz
✅  po prostu zacznij i postaw pierwszy krok (dzięki narzędziom z mojej karuzeli)
✅  przetestuj swój pomysł bez inwestowania
✅  załóż prostą wizytówkę dla swojej działalności

#kobiecybiznes #markaosobista #kobietawbiznesie #markaonline #instakaruzela #instatipy #pracaonline #socialmediatips #bizneszpasja #girlbosspl #instagramdlabiznesu #malybiznes #kobieceinspiracje #biznesonline #instakaruzelarozwoj #pasjobiznes #reklamawinternecie #poradnik #mediaspolecznosciowe #mediaspołecznościowe #poradyinstagram #poradyinstagramowe #biznes #marketingpolska #własnafirma #wlasnafirma #własnafirmakrokpokroku  #kobietabiznesu #mojafirma #mojafirmamojapasja
  • Darmowy planer social mediów z pomysłami na posty na luty już wjechał!

Zerkasz pod koniec miesiąca na swoje profile w mediach społecznościowych i zastanawiasz się, dlaczego Twój ostatni wpis tam miał miejsce 3 tygodnie temu? A może po prostu sam prowadzisz profile dla swojej działalności lub biznesu online i w nawale spraw, jakie masz na głowie, social media po prostu schodzą na dalszy plan?

Mam coś, co Ci pomoże 🙂

Kalendarz z pomysłami na posty do mediów społecznościowych został stworzony właśnie z myślą o Tobie. Zawarte w nim pomysły możesz dostosować 1:1 do swojego harmonogramu publikacji - według propozycji w arkuszu, lub stosować elastycznie jako inspiracje do własnego planu postów, np. wykorzystując jedynie niektóre z nich, lub publikując luźne treści podczas weekendów.

🔷  CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU? 🔷

✅  30 pomysłów na posty w mediach społecznościowych, które możesz wykorzystać od zaraz

✅  Spis nieoficjalnych świąt wypadających w miesiącu

✅  Kalendarz do planowania postów, w którym możesz planować swoje działania w social mediach - w 2 wersjach kolorystycznych do druku

🔷 JAK POBRAĆ PLANER? 🔷

Planer jest dostępny w linku w bio @geekcatpl - podaj swój email, a mój system do newsletterów wyśle Ci na ten adres materiały :) Możesz skorzystać także z linku poniżej, wklejając go do swojej przeglądarki:

subscribepage.com/planer-postow-social-media

Udanego planowania!

#mediaspołecznościowe #mediaspolecznosciowe #biznesonline #girlbosspl #instagrampl #kobiecybiznes #kobietasukcesu #markaosobista #socialmediapl #instagrampolska #instaporady #marketinginternetowy #przedsiębiorca #pracaonline #agencjasocialmedia #biztips #czasnanowe #herbusiness #infografika #instamarketing #instawtorek #markaonline #marketingblog #socialmedianinja #kobietawbiznesie #instatipy #bizneszpasja #contentplan #malybiznes #planer
  • JAK CZYTAĆ WIĘCEJ KSIĄŻEK?

Według informacji udostępnionych przez Bibliotekę Narodową, w 2019 roku jedynie 9% Polaków przeczytało więcej, niż 7 książek, a 39% - przynajmniej jedną. Mnóstwo z nas twierdzi, że nie czytamy, ponieważ nie mamy na to czasu. Czy jest tak faktycznie?

Jak czytać więcej książek?

✅  znajdź na to czas

➡ ogranicz oglądanie TV i surfowanie w sieci bez celu
➡ ogranicz czas spędzany w social mediach
➡ wrzuć sobie czytanie w swój kalendarz / plan dnia

✅  zmień swoje podejście do czytania

➡ czytaj dla swojej przyjemności - nie musisz od razu porywać się na klasykę literatury
➡ 5 minut jest lepsze, niż nic - często mając te 5 minut myślimy "nie opłaca się zaczynać; a co jeśli zamiast nad tym myśleć, po prostu zaczniesz?
➡ czytaj książki tak, jak artykuły w Internecie - jeśli książka Ci się nie spodoba, to po prostu sobie ją odpuść. Nikt nie każe Ci kończyć nieciekawej lektury pod groźbą kary!
➡ nie czytaj od deski do deski - pomijanie nudnych fragmentów jest ok, zwłaszcza, jeśli i tak nic nie wnoszą do fabuły czy treści

✅  zbuduj nawyk codziennego czytania

➡ ustal sobie stałą porę na czytanie - na początek to może być nawet 10-15 minut, byle regularnie!
➡ śledź swoje postępy - np. w apce do czytania (@czytamzlegimi, na Kindle) czy habit trackerze, których pełno w sieci do wydrukowania

✅  zabierz książki ze sobą

➡ korzystając z e-booków czy audiobooków możesz mieć książki zawsze przy sobie, a dzięki temu czytać w chwilach "wyrwanych" z planu dnia, jak np. w podróży, w kolejce, czy w przypadku audiobooków - na siłowni spacerze, podczas gotowania lub codziennych obowiązków

DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU, CZY:

📌 stosujesz którąś z tych metod u siebie? 
📌 a może znasz inne, które dobrze się u Ciebie sprawdzają?

#kochamksiążki #kochamczytać #polishbookstagram #bookstagramtopasja #ksiazkoholizm #molksiazkowy #takczytam #bookstagrampolska #czytamksiążki #czytajpl #czytajpolsko #czytamcodziennie #instagramczyta #lubięczytać #czytambokocham #ksiazkoholik #czytamzlegimi #instakaruzela #carouselpost #instacarousel #instatipy #instakaruzelarozwoj #instakaruzelaporadnik #instagrafika #infografika #czytamy #czytamyksiążki
  • Dobra książka, kubek kawy, koc - i nic więcej mi dziś do szczęścia już nie potrzeba 😉

CO CIEKAWEGO OSTATNIO CZYTALIŚCIE?

Podrzućcie swoje propozycje! Uzupełniam swoją biblioteczkę na czytniku i chętnie przygarnę kilka nowych propozycji. U mnie ostatnio na tapecie:

✅ "Skup się" - Leo Babauta
✅ "Putin. Człowiek bez twarzy" - Masha Gessen
✅ "Mindf*ck" - Christopher Wylie

Pierwsza pozycja przeczytana - spoko pigułka porad na temat minimalizmu w życiu i produktywności, dzięki eliminowaniu z życia zbędnych tematów. Fajna "piguła", ale dla mnie - raczej bez żadnych nowości 🤷‍♀️

Książka o Putinie - wiązałam z nią spore nadzieje (uwielbiam takie tematy), ale na razie dobrnęłam do 1/3 i bez szału, chociaż może po prostu zbyt dobrze znam szczegóły z biografii prezydenta Rosji? 🤷‍♀️ W każdym razie warto docenić całkiem zgrabnie namalowany obraz Rosji na przestrzeni lat stanowiących tło w życiorysie Putina. 

Ostatnia pozycja - dopiero zaczynam. Oglądałam film na Netflixie, który powstał na jej bazie i to jest totalnie temat, który pochłaniam jak szalona. Więcej na pewno po przeczytaniu 😉

A co Wy polecacie? 

#kochamksiążki #kochamczytać #terazczytam #czytamy #polishbookstagram #bookstagramtopasja #ksiazkoholizm #molksiazkowy #takczytam #bookstagrampolska #czytamksiążki #czytajpl #czytajpolsko #czytamcodziennie #instagramczyta #lubięczytać #czytambokocham #ksiazkanadzis #ksiazkoholik #kawusia #porannakawa #coffeecommunity #coffeemoment #kawagirl #kochamkawe #instacoffeelovers #instawtorek #kawajestdobranawszystko #snieg #zima2021
  • Opanowane do perfekcji zarządzanie czasem NIE POMOŻE, gdy jesteśmy zawaleni robota po sam czubek nosa!

Dlatego przy organizacji warto pamiętać przede wszystkim o odpowiednim stawianiu granic. Każde "TAK" dla dodatkowego zadania, projektu czy spotkania to "NIE" dla:

⛔ Twojego wolnego czasu, 
⛔ kursu, który na Ciebie czeka,
⛔ kwadransu z książką
⛔ wieczoru we dwoje
⛔ 20 minut na macie z jogą lub lekkim treningiem
⛔ telefonu do bliskiej osoby
⛔ chwili tylko dla siebie i swoich myśli

I można tak wyliczać dalej, ale chyba już łapiecie, o co mi chodzi? 😉 Nie piszę tego wszystkiego bez powodu - 2020 rok dał mi mocno w kość w tej kwestii. Bardzo często mówiłam tak - poniekąd po to, aby uciec od pandemicznej, wymagającej rzeczywistości. Z perspektywy czasu mogę to podsumować następująco:

✅ bardzo pomyslny czas zawodowo
⛔ bardzo wyniszczający i wyczerpujący czas mentalnie, zdrowotnie i prywatnie

NIE WARTO realizować planów i ambicji w taki sposób, dlatego serio - PAMIĘTAJCIE O SWOICH GRANICACH 🙏

#równowaga #balans #bezstresu #codziennerytuały #medytacja #rozwójosobisty #rytuał #cisza #harmonia #jakzyc #spokój #kobiecybiznes #efektywność #zarzadzanieczasem #domowebiuro #motywacjadodzialania #organizacjaczasu #wlasnafirma #wlasnybiznes #ciężkapraca #drogadosukcesu #dzialaj #działanie #inwestycjawsiebie #kobietaprzedsiebiorcza #kobietawbiznesie #mojamotywacja #motywacjadodziałania #naswoim #ogarniam
  • Codzienność w biegu i miejskiej dżungli chwilowo zamieniłam na #workation w rodzinnych stronach. Głowa już dawno nie miała okazji aby tak wypocząć, a ja - jak to dziecko sprzed 25 lat, którym wtedy byłam - codziennie zachwycam się gwieździstym, czystym niebiem nad podwórkiem moich rodziców. Peace, calm & nature 🖤

#snieg #zimno #drzewa #polskazima #styczeń #lód #polishwinter #feriezimowe #widoki #winterinpoland #szron #bialo #naszlaku #zimawpolsce #mroz #winterview #winterholidays #zimowo #winterwalk #pięknie #zimaworld #winterforest #zima2021 #podkarpacie #bieszczady #rzeszow #podkarpackie #podkarpaciejestpiękne #subcarpathia
  • Jak w 3 miesiące zrobić więcej niż w rok?

Dobre pytanie! 😁 Ale odpowiedź wcale nie jest taka trudna, jak może się wydawać. A na pewno nie brzmi ⛔️ "pracować więcej" ⛔️ Cały sekret tkwi w zmianie podejścia do planowania.

Najczęstszym problemem, jaki napotykają osoby robiące plany na początku roku jest:

❌  spadające motywacja - im więcej czasu upływa od początku roku, tym mniejszą mamy motywację, aby działać, ponieważ... 
❌  brak widocznych efektów - nie widzimy szybkich efektów (a spadająca motywacja nie pomaga!) więc koło się zamyka
❌  porzucenie planów i powrót do nich pod koniec roku - najczęściej przez wyrzuty sumienia lub wstyd przed samym sobą, co jest bardzo niezdrowe dla naszej psychiki!

Gdy goni nas deadline...

Gdy goni nas deadline, o wiele łatwiej się motywujemy do działania. W taki sposób poniekąd działa zasada 12-tygodniowego roku, opisana w książce Briana P. Morgana i Michaela Lenningtona o tytule - a jakże - "12-tygodniowy rok".

System w niej zawarty zakłada podzielenie naszych planów na etapy, które jesteśmy w stanie zrealizować w 3 miesiące - a następnie (w wielkim urposzczeniu) skupienie się na ich realizacji.

Rozwinięcie tej metody znajdziecie na grafice w kolejnych kafelkach - przesuńcie palcem w lewo, aby je zobaczyć 🙂 a jeśli ta metoda do Was przemawia - zostawcie komentarz, serduszko lub zapiszcie post, aby wrócić do niego w przyszłości ✅

Co myślicie o takim sposobie planowania i działania?

#produktywność #haveaproductiveday #ktoranowstaje #rozwójosobisty #samorozwój #organizacja #planowanie #organizacjaczasu #instakaruzela #carouselpost #instacarousel #instatipy #kobiecybiznes #naukawdomu #instakaruzelarozwoj #instakaruzelaporadnik  #wpracy #przedsiębiorca #wiedza #sukces #sukceszpasja #sukcesjestkobietą #pracawdomu #12tygodniowyrok #kochamksiążki #kochamczytać #czytamy #molksiazkowy #bookstagrampolska
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (21)
  • Apple (1)
  • Bez kategorii (4)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (6)
  • Google (9)
  • Instagram (4)
  • Kobiety w IT (5)
  • Kreatywność (10)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (1)
  • Książki o produktywności (1)
  • Lead generation (2)
  • Lifestyle (32)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (38)
  • Media społecznościowe (14)
  • Moja organizacja (13)
  • Narzędzia marketingowe (4)
  • Organizacja (30)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (7)
  • Produktywność (8)
  • Technologia (37)
  • Własny biznes (24)
  • Własny biznes od kulis (10)
  • Work-life balance (12)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (6)

Recent Posts

  • Co to jest Clubhouse? 2 marca 2021
  • Co daje czytanie książek i jak znaleźć na to czas? 29 stycznia 2021
  • Reklama firmy w internecie – od czego zacząć? 21 stycznia 2021

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.