• GEEKLETTER
  • O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Kontakt
Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
GEEK CAT
No Result
View All Result
Home Marketing

Jak promować swoją działalność, czyli powiedz mi, gdzie znajdę Twoją firmę?

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
15 listopada 2020
Reading Time: 9 mins read
61
SHARES
2.4k
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Zastanawiasz się, jak promować swoją działalność bez dodatkowych kosztów? W tym wpisie znajdziesz kilka wartościowych pomysłów, które z pewnością Ci pomogą. 

Jakieś dwa, trzy lata temu, szukając lokalnej kawiarenki, restauracji w okolicy czy innych tego typu usług, wystukiwaliśmy odpowiednie hasło w wyszukiwarce (w stylu: kawiarnie Rzeszów). Najczęściej w wynikach znaleźć można było profil takiego miejsca na Facebooku, ewentualnie stronę internetową (w 70% przypadków – nieaktualizowaną i zalatującą poprzednią epoką) i przy odrobinie szczęścia – znacznik na mapach Google. W chwili obecnej sieć oferuje nam znacznie więcej możliwości – wystarczy zdać sobie z tego sprawę.

Powiązaneartykuły

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

Wtyczki WordPress dla blogerów

5 pomysłów na posty na Instagramie, dzięki którym zbudujesz społeczność

Jak promować swoją działalność?


Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci

Go mobile

W ostatnich latach staliśmy się świadkami niezwykle dynamicznego rozwoju wszelkich aplikacji mobilnych, a co za tym idzie – coraz częściej surfujemy w sieci właśnie za pomocą telefonów czy tabletów. Co do tego, czy w Polsce mamy w końcu rok mobile, czy jeszcze nie, zgody ekspertów nie ma (wszak zapowiadają jego nadejście już od kilku lat), jednak popularność aplikacji typu Instagram, lub mobilnych wersji Twittera i Facebooka sugeruje, że możemy być spokojni, a przy tym – na poważnie zainteresować się możliwościami promocji, jakie za tym idą.

Zmienia się nasz sposób korzystania z sieci oraz odbioru treści w internecie

Świetnie to widać na przykładzie dużych marek czy… blogosfery. Jeszcze kilka lat temu komunikacja z internautami odbywała się głównie za pomocą wąskiej grupy mediów – strona, Facebook, czasem Twitter. Dziś obecni jesteśmy wszędzie, gdzie znaleźć można naszych fanów (lub przedstawicieli grupy docelowej), a przy tym świadomie korzystamy z różnorodności, jakie dają nam nowe media społecznościowe. Wiemy, że społeczności na Facebooku oczekują zupełnie innych treści niż followersi na Twitterze, Instagramie, czy Snapchacie. Coraz częściej górę bierze bezpośrednia komunikacja na zasadzie tu jestem, to robię, tak spędzam popołudnie, a tuż za nią, niczym cień – bo mam wrażenie że jeszcze zupełnie niedoceniane przez lokalne firmy – geotagowanie.

Jak promować swoją działalność? Pokaż się tam, gdzie bywają Twoi klienci!

Zdecydowana większość aplikacji, o których wspomniałam powyżej, umożliwia przypisywanie postów do konkretnych miejsc czy adresów, dlatego jeśli prowadzisz małą, lokalną firmę, muszę zadać Ci to pytanie: dlaczego, do jasnej anielki, jeszcze nie zacząłeś z tego korzystać? 

Jeśli na poważnie myślisz o promowaniu swojej działalności, to jednorazowe działania w społecznościach, o których piszę w tym tekście, nie dadzą rezultatów. Tutaj kluczowe jest budowanie więzi.

Jeśli na poważnie myślisz o tym, jak promować swoją działalność skutecznie, pamiętaj – jednorazowe działania nie przyniosą efektów. W społecznościach, o których piszę w tym tekście, kluczowe jest budowanie więzi. Aby zadziałało, trzeba regularnie przypominać o swoim istnieniu – najlepiej w ciekawy, interesujący sposób. Nikt nie lubi samochwał i spamowania nieinteresującymi nas informacjami, o czym swego czasu przekonała się marka Volvo… 😉 Ale ok, do rzeczy – o co mi tak właściwie dzisiaj chodzi?

Jak promować swoją działalność, by zaistnieć wśród potencjalnych klientów?

Załóżmy, że prowadzisz niezłą kawiarnię przy rynku swojego miasta, przeznaczoną głównie dla młodej klienteli – powiedzmy przedział wiekowy 16-35. Załóżmy też, że prowadzisz ją od niedawna – zatem nie ma szans, że stała się już miejską legendą, którą kojarzą wszyscy w okolicy. Jak myślisz, jak przeciętny mieszkaniec miasta, bądź zabłąkany turysta, trafi do Ciebie? Ma kilka opcji:

  • trafi z polecenia kogoś, kto już to miejsce zna
  • wejdzie przypadkiem – ot, spodobał mu się szyld
  • dostanie ulotkę (zakładając, że spamujesz przechodniów takowymi) i postanowi zaryzykować
  • wyszuka Cię w sieci (Google, wyszukiwarka Facebooka) wpisując hasła w stylu: kawiarnia [nazwa miasta]

Która z powyższych opcji jest najbardziej prawdopodobna? Którą z nich sam byś wybrał?

Ok, to teraz jeszcze jedna ważna rzecz – gdy ktoś trafi do Twojej kawiarni łapiąc się na jeden z powyższych sposobów, niemal zawsze będzie to wynikiem tego, że… trafił, bo szukał. Czyli chciał pójść do kawiarni. Uwiadamiał sobie taką potrzebę, bądź kaprys na spędzenie najbliższej godziny właśnie w taki sposób i metodą selekcji wybrał właśnie Twoje miejsce.

A jak trafić do osób, które jeszcze sobie nie uświadamiają, że chcą napić się Twojej kawy?

Pokaż się im. Zacznij bywać w miejscach, gdzie najczęściej można spotkać Twoich potencjalnych klientów – a uwierz, że wcale nie wiąże się to z bieganiem po mieście i nagabywaniem przechodniów. Z pomocą przecież przychodzi… internet. Poniżej kilka pomysłów, które możesz wykorzystać u siebie od razu, bądź zainspirować się do szukania rozwiązań dopasowanych do swojej działalności. (Pssst! nie będę dziś opisywać szczegółowo możliwości konkretnych aplikacji, po prostu wrzucę kilka pomysłów. Na szczegółowy plan działań, jakie możecie podjąć, jeszcze przyjdzie na tym blogu czas :)).

Jak promować swoją działalność, by trafić do potencjalnych klientów – przykłady


#1 Instagram

Konto na Instagramie to naprawdę niezły pomysł dla małych, lokalnych interesów. Sama obserwuję profile kilku kawiarni (nie tylko w swoim mieście), bo lubię sposób, w jaki komunikują się one za pomocą tego medium ze swoimi klientami. Co Ty możesz zrobić? Zacznij od założenia profilu, a potem:

  • dodaj w opisie profilu link do swojej strony lub profilu na Facebooku (sugeruję, by był to link do miejsca, gdzie klient może uzyskać informacji z pierwszej ręki, dlatego pamiętaj o aktualizowaniu tego kanału)
    Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - Instagram profil
  • dodawaj lokalizację do postów – Instagram pozwala na dodawanie lokalizacji do postów, więc wrzucając swoje zdjęcia, dodaj w lokalizacji nazwę swojego biznesu – dzięki temu osoby które trafią na Twoje zdjęcia, będą mogły łatwiej odszukać Cię na mapie miasta właśnie z poziomu Instagramu.
    Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - lokalizacja Instagram
  • inspiruj – tu masz szerokie pole do popisu, wystarczy ruszyć głową. Prezentuj swoje produkty w ciekawy, niebanalny sposób, informuj o aktualnych promocjach czy zniżkach, ale przede wszystkim zadbaj o to, by Twoja firma pokazywała się w sieci z tej ludzkiej strony. Pokazuj, jak Twoje produkty stają się elementem stylu życia.
    Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - Instagram społecznośćGeek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - Instagram społeczność

W jaki sposób to zrobić?

(1) tworzysz rękodzieło? pokaż, że Twoje wyroby towarzyszą Ci podczas codziennych czynności, lub jak można je ciekawie wykorzystać;

(2) prowadzisz kawiarnię? pokaż, że miejsce żyje i przyciąga ciekawe inicjatywy (możesz przecież udostępnić zdjęcia z organizowanych tam spotkań, eventów, warsztatów)

(3) jesteś grafikiem/ilustratorem? pokazuj swoje prace, proces tworzenia, graficzne inspiracje, rysunki z Twojego szkicownika

Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - marka za kulisami

(4) jesteś copywriterem? możesz wrzucać kompozycje liternicze, foty miejsc, w których lubisz pracować, książek, które Cię inspirują, własnoręcznie wykonane grafiki/foty karteczek z odręcznym pismem, na których będą widnieć Twoje ulubione cytaty dotyczące pisania lub inspirujące do niego

(5) prowadzisz małe biuro coworkingowe? pokazuj na Instagramie, jak świetne miejsce udostępniasz innym do pracy, co oferujesz, dlaczego warto wynająć biurko właśnie u Ciebie. Pokaż, że miejsce przyciąga ciekawe osoby, może uda Ci się nawet (za zgodą zainteresowanych) w interesujący sposób pokazać na zdjęciu, nad czym pracują?

#2 Facebook

To narzędzie daje naprawdę sporo możliwości, zwłaszcza, jeśli wiemy, jak nieco oszukać Marka, który ciągle tnie nam zasięgi postów na fanpejdżach… 😉 O prowadzeniu profilu na Facebooku nie będę dziś pisać, bo to temat na osobną notkę, jednak zwróć uwagę, że tworząc profil jako lokalny biznes masz możliwość wpisania dokładnego adresu w swoim profilu – skorzystaj z tego. Co jeszcze możesz zrobić?

  • korzystaj z facebookowych wydarzeń – takie eventy zyskują niezłe zasięgi, pamiętaj jednak, żeby dopasować komunikację za pośrednictwem takiego eventu do oczekiwań osób, które chcesz zaprosić do swojej kawiarni lub które mają zostać Twoim potencjalnym klientem. Jeśli organizujesz w swoim lokalu ciekawe warsztaty, stwórz event, oznacz poprawnie lokalizację wydarzenia i promuj je. Możesz także wrzucać na bieżąco zdjęcia czy posty z przygotowań, a następnie mini relację z przebiegu samego wydarzenia. Pamiętaj jednak, by nie spamować uczestników – zbyt częste powiadomienia o nowym wpisie na stronie eventu bywają irytujące
    Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - wydarzenia na facebooku
  • dodawaj lokalizację do postów – wrzucając posty na profil jako firma, także możesz dodawać lokalizację do postów (wcześniej jedynie musisz ją odpowiednio ustawić, aby adres Twojej firmy/kawiarni wyświetlał się na liście miejsc)
    Geek Cat - Jak promować swoją działalność w sieci - lokalizacja w postach na Facebooku
  • korzystaj z interakcji z fanami – młode osoby często lubią informować znajomych o tym, gdzie aktualnie przebywają właśnie za pomocą „meldunków”. Korzystając z Facebooka, mamy możliwość zameldowania się w konkretnym miejscu. Wchodząc w interakcje z fanami jako firma i udzielając się pod postami ze wzmianką o Twoim interesie budujesz pozytywny wizerunek wśród swoich fanów. Tym samym, oni widząc Twoją aktywność, będą bardziej skłonni do oznaczania Twojego firmowego profilu.

Człowiek na pierwszym miejscu

Jeśli zastanawiasz się, jak promować swoją działalność, aby działąnie te przyniosły zamierzony skutek, pamiętaj, że należy robić to regularnie i z głową. W naszych czasach wybór usług i produktów jest tak duży, że to nie cena przyciąga najbardziej, a wartości, jakie za nimi idą. Pokaż ludzką twarz swojego biznesu, nawiązuj relacje i działaj w przemyślany sposób. Pamiętaj o tym, że musisz być szczery – jeśli wszystko, co pokazujesz będzie pozą, klienci prędzej czy później to wyczują, zwłaszcza w mediach społecznościowych 🙂

Na koniec jeszcze jedno – ten wpis jest tylko zbiorem kilku pomysłów na to, jak możesz wykorzystać wspomniane we wpisie narzędzia. Aby skutecznie promować swoją działalność, zachęcam Ciędo śledzenia tego tematu na blogu. Wkrótce pojawią się kolejne wpisy z tej serii.

Pamiętaj też, że nie ma jednego, idealnego i uniwersalnego sposobu na dobre wypromowanie biznesu. Ten tekst to tylko kilka szybkich przykładów na to, co można zrobić na własną rękę i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Mam nadzieję, że zainspirują Cię do podejmowania dalszych kroków i zgłębiania tematu.

Spodobał Ci się ten wpis? Podaj dalej lub zarknij tutaj:

Przedsiębiorczość i biznes >>

Share33Tweet12Share3

Related Posts

Geek Cat - banery reklamowe zalety i wady
Marketing

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

by Wpis sponsorowany
25 stycznia 2022
Geek Cat wtyczki do wordpressa blogowanie
Aplikacje

Wtyczki WordPress dla blogerów

by Justyna Kot | Geek Cat
12 sierpnia 2021

Najnowsze

Geek Cat - depresja wśród pracowników duzych firm

Depresja wśród pracowników dużych firm

27 kwietnia 2022
Geek Cat - banery reklamowe zalety i wady

Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej

25 stycznia 2022
Geek Cat - depresja tematy tabu dlaczego

Depresja – dlaczego ciągle jest tematem tabu?

24 stycznia 2022

Instagram

  • Dziś krótko:

PRZERWA.

Uczę się robić sobie przerwy i odpuszczać. Nie zasuwać 16/24. Wrzucam jako „przypominajkę” dla samej siebie - a może i dla kogoś z Was? 

Buziaki!

=======
#pracoholizm #jesień2021 #przerwanakawe #coffeemood #jesiennyvibe #freelancerka #kobiecybiznes #kobietapotrzydziestce #instagrampl #pasjobiznes #kobietazpasją #girlbosslife #girlbosspl
  • 👉7 POMYSŁÓW NA POSTY W SOCIAL MEDIACH

Chcesz dodać nowy post, ale nie masz pomysłu? 
👉PRZESUŃ W LEWO i sprawdź 7 szybkich pomysłów na wartościowe posty

Wiele osób nie publikuje regularnie na Instagramie, ponieważ brak im pomysłów na posty. Jesteśmy zabiegani i czasem po prostu cieżko znaleźć chwilę, aby wrzucić wartościową treść na media społecznościowe.

✅ Oto 7 pomysłów, które możesz wykorzystać w takich chwilach! 

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby je poznać

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) jakie posty sprawdzają się u Ciebie w takich sytuacjach

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich treści 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

Udanego Halloween! 🎃 👻

===========

#marketingpl #przedsiębiorca #pracawdomu #instatips #instakaruzela #karuzela #marketingpopolsku #pracaonline #edukacja #biznesonline #instagrampl #markaosobista #biznesonline #markaonline #skleponline #sklepinternetowy #kobiecybiznes #kobiecafirma #kobietawbiznesie #mojapasja #polskamarka #pracazdalna #wiedza #geekcat #geekcatpl
  • 👉 14 KOSZMARÓW KAŻDEGO MARKETERA 😱 👻

Czego boją się marketerzy? 🤔 Wprawdzie w tym zawodzie jest wielu śmiałków, jednak nawet najodważniejsi adepci wiedzy marketingowej truchleją przed tymi koszmarami... 🎃 👻

Z okazji zbliżającego się Halloween, sprawdźmy jakie demony budzą się w czeluściach marketingu!

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby je poznać

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) jakie inne marketingowe koszmarki dodał/a_byś do tej listy

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich treści 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

Udanego Halloween! 🎃 👻

===========
#markaonline #biznesonline #kobiecybiznes #girlbosspl #działalnośćgospodarcza #przedsiębiorczość #bizneswomen #biznesman #mojafirma #przedsiębiorca #kobietaprzedsiebiorcza #pracawdomu #kobietawbiznesie #kobietapracująca #kobietazpasją #rekrutacja2021 #kobietasukcesu #kobietawmlm #instakaruzela #socialmediapl #halloween2021 #dziady
  • 👉 Dlaczego powinnaś pokazywać swoją twarz w social mediach (nawet na koncie biznesowym!)

🎁 Czytaj dalej - i koniecznie SPRAWDŹ PIERWSZY KOMENTARZ - znajdziesz tam bonus! :)

Z jednej strony to oczywiste - przecież na Instagramie mamy pełno selfies! Z drugiej - niekoniecznie, zwłaszcza, gdy prowadzisz profil biznesowy. Mamy mnóstwo oporów przed pokazywaniem siebie i swojego wizerunku w social mediach. Znasz to?

🔎 Czy muszę?
🔎 Czy to wpłynie na sprzedaż?
🔎 Czy nie wystarczą same fotki produktów?

Nie ma się co dziwić - Instagram kreuje mocno zakrzywiony obraz naszych ciał. Nie każdy profil MUSI to robić. Ale wiele osób POWINNO. Dlaczego?

💡Nie żyjemy już w czasach sprzedaży B2B (business to business) czy B2C (business to customers) ale w świecie P2P (people to people)! Zwłaszcza, jeśli jesteś freelancerem, specjalistą, lub budujesz swój biznes od zera - postaw na to, by pokazać nie tylko swój produkt, ale także siebie! Po co?

✅ Dasz się poznać - i polubić, a ludzie po prostu chętniej korzystają z rad czy usług ludzi, których znają, lubią i którym ufają

✅ Chcą wiedzieć, kto stoi za Twoim profilem - każda marka potrzebuje duszy. Marka osobista - potrzebuje jej jeszcze bardziej!

✅ Ludzie wolą kupować od „prawdziwych” ludzi - mamy wysyp marek, za którymi stoją jedynie obrazki skopiowane z Alli Express. Chcesz być jednym z nich?

✅ Tworzenie więzi - pomiędzy Tobą i obserwatorami, dzięki czemu będą identyfikować Twoją markę z Tobą (a nie z anonimowymi obrazkami!)

✅ „Ludzka” strona - mamy już dosyć idealnego Insta-świata. O wiele lepiej odnajdujemy się wśród treści tworzonych przez osoby takie, jakimi sami jesteśmy. Nie zawsze idealni, nie zawsze super produktywni. Po prostu ludzcy i autentyczni.

Jeśli jesteś freelancerem, budujesz markę osobistą lub rozwijasz swój mały biznes, pomyśl o tym. 

👉 SPRAWDŹ PIERWSZY KOMENTARZ - BONUS! W komentarzu pod tym postem znajdziesz kilka pomysłów, w jaki sposób tę „ludzką” twarz pokazać! :) 

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) , którą metodę wypróbujesz u siebie.

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich wskazówek 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl
@geekcatpl

POWODZENIA! ❤
  • 👉 6 SPOSOBÓW NA ZBUDOWANIE ZAUFANIA W SM 🔥🔥🔥

Jak zbudować zaufanie i przekonać do siebie (i do obserwowania Twoich profili w social mediach) użytkowników tych platform, gdy...

...dopiero zaczynasz, a licznik obserwujących wskazuje okrągłe "0"?🤔

Początki nigdy nie są łatwie, ale pamiętaj, że:

✅ każdy kiedyś zaczynał
✅ są sposoby, aby to zaufanie i swoją pozycję, jako specjalisty budować

W dodatku nie potrzeba do tego wiele! Musisz mieć jedynie trochę czasu, cierpliwości i zaangażowania 🙂

👉 PRZESUŃ W LEWO kafelek, aby poznać 6 prostych sposobów

💬 DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU (LUB NA PRIV) czyli w wiadomości prywatnej, którą metodę wypróbujesz u siebie jak najszybciej.

➡ MASZ PYTANIA? Śmiało! Pytaj! 🙂

I koniecznie zaobserwuj mój profil po więcej takich wskazówek 👇👇👇

@geekcatpl
@geekcatpl 
@geekcatpl 

POWODZENIA! ❤️❤️❤️

===========
#markaonline #biznesonline #kobiecybiznes #girlbosspl #działalnośćgospodarcza #przedsiębiorczość #bizneswomen #biznesman #mojafirma #przedsiębiorca #kobietaprzedsiebiorcza #pracawdomu #kobietawbiznesie #kobietapracująca #kobietazpasją #rekrutacja2021 #kobietasukcesu #kobietawmlm #instakaruzela #socialmediapl
  • ➡️ Nie zasuwasz w pocie czoła po 16h dziennie? Sorry, w takim razie jesteś nieudacznikiem 👎😫

💬„Prof. Marcin Matczak, prawnik, a prywatnie ojciec rapera Maty, rozpętał burzę. Jego zdaniem, aby osiągnąć sukces, trzeba pracować więcej, nawet 16 godzin na dobę.” - Money.pl

Słabo mi, gdy czytam w sieci takie wynurzenia 😫 - a warto dodać, że pan Matczak nie jest jedynym, który tak uważa. 

👉Nie wiem - może to kwestia pokoleniowa? 
👉Może wychowanie w zupełnie innej rzeczywistości?
👉A może zwykły bullshit? 

Powiem Wam w sekrecie - zasuwanie po 16h na dobę może błyskawicznie zaprowadzić Was nie do upragnionego sukcesu, ale do wypalenia zawodowego, załamania nerwowego, nerwic, depresji. Been there, done that. 🛑

Przerabiałam ten scenariusz 2 lata temu. Wpadłam jak śliwka w kompot i to zupełnie bezboleśnie. Jestem perfekcjonistką, przez co bardzo szybko wpadłam w szpony pracoholizmu. Ucieczka w pracę, bo praca = kontrola nad rzeczywistością, dobrze znany zakres tasków, ciekawe projekty w których klienci dają Ci wolną rękę, a Ty możesz realizować swoje wszelkie pomysły. 

Super sprawa, dopóki nie budzisz się w miejscu, w którym praca jest ciągłą ucieczką od rzeczywistości, która jest tak nieznośna, że w sumie nie chcesz do niej wracać. 

Po jakimś czasie dostrzegasz, że nie myślisz o niczym, poza pracą. Nie cieszy Cię nic, poza pracą. Nic poza nią nie przynosi Ci spokoju. Chwilę potem uświadamiasz sobie, że te „chwilowe” problemy ze snem to już zdiagnozowana bezsenność, a Ty potrzebujesz fachowej pomocy specjalisty.

Ja zafundowałam to sobie na własne życzenie. Jeśli Tobie, lub komuś Ci bliskiemu chodzi po głowie podobny plan - zasugeruj mu proszę uderzenie głową w ścianę z rozpędu. Wyjdzie taniej i będzie mniej bolało 😉

🚩Praca, która zmusza nas do zasuwania ponad 8h dziennie, nie jest miarą ani drogą do sukcesu.

🚩Praca, która staje się dla nas ucieczką od rzeczywistości, nie jest miarą ani drogą do sukcesu.

🚩Ludzie, którzy to negują, nie są żadnymi autorytetami. 

Nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej 🤷🏼‍♀️
  • 🔥7 WTYCZEK DO WORDPRESSA🔥

...bez których nie wyobrażam sobie blogowania 🤓💪 czyli post, o których jakiś czas temu prosiła @magadalis - a ja w końcu znalazłam na ten temat przestrzeń w swoim kalendarzu... 🤭

👉 PRZESUŃ W LEWO i korzystaj do woli 🤓

Mam tego farta, że całkiem nieźle orientuję się w Wordpressie (chociaż jestem totalnym samoukiem). Długo szukałam szablonu idealnego - ten, z którego korzystam obecnie na geekcat.pl jest baaaardzo rozbudowany i ma mnóstwo super bajerów, ale mimo to potrzebowałam kilku udogodnień, jak np.

➡ moduł do tworzenia podstron (Wp Bakery Builder) - na szczęście zintegrowany z moim szablonem
➡ Yoast SEO - wtyczka do optymalizacji SEO, wersja darmowa jest super, natomiast na blogu korzystam z premium i to jest dopiero sztos!
➡ Disqus - system komentarzy
➡ Jetpack - kombajn oferujący m. in. system statystyk (które warto zestawić z danymi np. z Google Analytics)
➡ Download Monitor -  kontrolowanie pobrań plików (np. planerów, ebooków)
➡ Publish Press - bardzo praktyczny planer / kalendarz publikacji, zwłaszcza jeśli macie na blogu dodatkowych autorów
➡ Public Post Preview - generuje podgląd nieopublikowanego jeszcze posta (np. gdy chcecie podrzucić klientowi sponsoraka do review)

🗨 A Z JAKICH WTYCZEK WY KORZYSTACIE? PISZCIE W KOMENTARZU! ⤵

#biznesonline #blogosfera #instatips #kobiecybiznes #blogerka #polishblogger #blogerlife #bizneswoman #blogerstyle #blogers #bloggersgetsocial #blogginggals #wordpressblog #bloggingtips #wordpressblogger #wordpresswebsite #bloggerproblems #peoplewhocode #girlswhocode #plugins #businesswebsite #digitalmarketer #instakaruzela #instagrampl #instapolska
  • NOTATKI NA PAPIERZE CZY CYFROWE? 🤔

Przyznam Wam się, że od dzieciństwa byłam ogromnym maniakiem wszelkich przyborów papierniczych. N najlepszym momentem wakacji były dla mnie... wyprawy z rodzicami na "szkolne" zakupy i wizyty w sklepie papierniczym - królestwie notatników, zeszytów, kolorowych papierów, zakreślaczy, flamastrów i wszelkich pisadeł. 

To na papierze powstawały notatki czy koncepcje - najpierw bloga, potem innych projektów. Z czasem jednak napotkałam problem, który raz na zawsze wymógł na mnie przeniesienie się ze świata papierowego na cyfrowy. Otóż...

JAK MIEĆ TE WSZYSTKIE NOTATKI I MATERIAŁY CIĄGLE ZE SOBĄ? 🤔

Często podróże, wiele projektów i praca kreatywna czy koncepcyjna (a przy okazji troska o środowisko i własny kręgosłup) sprawiły, że postanowiłam przetestować podejście #paperless i przejść z książek, kalendarzy i notatek papierowych na cyfrowe.

➡ Czy było łatwo? Nie ❌
➡ Czy było warto? ZDECYDOWANIE ✅

Stosy książek, kalendarzy i notatników zamieniłam na dwa urządzenia:
Kindle Paperwhite - na którym czytam zdecydowaną większość książek i mam je zawsze przy sobie
iPad Pro (z rysikiem Apple Pencil i Smart Keyboard Folio) - tu powstają moje notatki, szkice, zarysy artykułów, planów. Dzięki abonamentowi na Legimi dodatkowo mam także na iPadzie dostęp do pokaźnej biblioteki.

Przetestowałam też sporo apek do notowania na iPadzie (za niektóre słono zapłaciłam) i z pełną odpowiedzialnością na ten moment mogę polecić jedną - GoodNotes.

💬 A Wy wolicie książki lub notowanie na papierze czy w wersji cyfrowej?

#kalendarz #planowanie  #działanie #czytamwszędzie #kochamksiążki #planer #zaczytani #bookstagrampl #planner2021 #cele #projekt #cel #studygrampl #rozwój #rozwojosobisty #digitalnotes #goodnotes #ipadnotes #paperlessstudent #instastudy #studygramcommunity #goodnotesapp #digitalplanning #digitalplanner #goodnotesplanner #ipadplanning #ipadpro #notestagram
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (23)
  • Apple (8)
  • Bez kategorii (4)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (7)
  • Filmy i seriale (2)
  • Google (10)
  • Instagram (5)
  • Kariera (3)
  • Kobiety w IT (8)
  • Kreatywność (11)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (2)
  • Książki o produktywności (2)
  • Lead generation (3)
  • Lifestyle (41)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (47)
  • Media społecznościowe (14)
  • Mobile (1)
  • Moja organizacja (15)
  • Muzyka (1)
  • Narzędzia marketingowe (4)
  • Organizacja (34)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (9)
  • Produktywność (8)
  • SEO i pozycjonowanie (2)
  • Strategia (8)
  • Technologia (51)
  • Własny biznes (35)
  • Własny biznes od kulis (12)
  • Wnętrza (1)
  • Work-life balance (16)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (6)

Recent Posts

  • Depresja wśród pracowników dużych firm 27 kwietnia 2022
  • Banery reklamowe – wady i zalety reklamy zewnętrznej 25 stycznia 2022
  • Depresja – dlaczego ciągle jest tematem tabu? 24 stycznia 2022

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

 

Loading Comments...