• GEEKLETTER
  • O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Kontakt
Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
GEEK CAT
No Result
View All Result
Home Własny biznes

Planujesz otworzyć sklep online? Sprawdź, jak prawidłowo zapakować przesyłkę

Wpis sponsorowany by Wpis sponsorowany
14 grudnia 2021
Reading Time: 4 mins read
15
SHARES
759
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Sklep online powinien mieć nie tylko atrakcyjną ofertę i przyciągającą oko stronę internetową – niezwykle ważne jest także pakowanie produktów przeznaczonych do wysyłki. To właśnie przesyłka stanowi swoistego rodzaju wizytówkę sklepu, może zachęcić do przyszłych zakupów i polecenia sklepu znajomym lub wręcz przeciwnie – skutecznie zrazić i zniechęcić klientów. W jaki sposób prawidłowo zapakować i zabezpieczyć produkty, aby pozyskać kupujących? Poniżej odnajdziesz kilka praktycznych porad.

Spis treści

  • Solidne opakowanie
    • Powiązaneartykuły
    • Jak zrobić portfolio, które zapewni Ci pracę? Zobacz!
    • Jakie benefity kuszą specjalistów z branży IT?
    • Hybrydowy sklep internetowy – czy warto?
  • Tanio czy starannie?
  • Niebanalny wygląd przesyłki
  • Upominek od firmy

Solidne opakowanie

Podstawą odpowiedniego wyglądu i stanu przesyłki jest solidne, szczelnie zamknięte opakowanie. Dobrym rozwiązaniem będą pudełka kartonowe dopasowane do rozmiaru produktu. Modele fasonowe umożliwiają dokładne zabezpieczenie i zamknięcie z każdej strony, a przy tym elegancko się prezentują. Przy wyborze opakowania warto także zwrócić uwagę na ilość warstw – im ich więcej, tym pudełko będzie bardziej odporne na zniszczenia czy trudne warunki transportu.

Powiązaneartykuły

Jak zrobić portfolio, które zapewni Ci pracę? Zobacz!

Jakie benefity kuszą specjalistów z branży IT?

Hybrydowy sklep internetowy – czy warto?

Tanio czy starannie?

Odpowiedź na to pytanie nasuwa się sama, aczkolwiek dla wielu firm nie jest ona oczywista. Cięcie kosztów w postaci szarych pudeł oklejonych niedbale taśmą zdecydowanie nie jest najlepszym pomysłem – nie tylko zniechęcisz klientów nieestetycznym wyglądem przesyłki, możesz także ponieść dodatkowe koszty związane z reklamacją produktu w przypadku jego uszkodzenia. Odpowiedne, staranne zapakowanie produktu może nie być najtańszym rozwiązaniem, procentuje jednak w przyszłości zaufaniem kupujących, którzy polecą Twój sklep online swoim znajomym. Warto więc zainwestować w wysokiej jakości pudełka kartonowe, a także różnego rodzaju wypełniacze, takie jak skropak, poduszki z powietrzem, folia bąbelkowa czy styropian. Dzięki temu przesyłka z pewnością dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie i w pełni go usatysfakcjonuje.

Geek Cat jak prawidłowo zapakować przesyłkę

Niebanalny wygląd przesyłki

W obecnych czasach szczególnie istotne jest zapadnięcie w pamięć klienta, wyróżnienie się czymś na tle szeregu rozmaitych sklepów internetowych. Można to osiągnąć przez atrakcyjną stronę, ciekawą ofertę produktów, bądź też oryginalne, spersonalizowane opakowania wysyłanych paczek. Zwykłe kartony warto więc zastąpić pudełkami w przyciągające oko wzory, nadruki czy estetyczne logo firmy. Pamiętaj jednak, by przesyłka w dalszym ciągu pozostała solidna i możliwa odporna na wilgoć czy zniszczenia mechaniczne.

Samo otwieranie i rozpakowywanie produktu może przynieść klientowi przyjemność i zadowolenie z zakupów, warto więc zadbać o to, by było to atrakcyjne i zapadające w pamięć. Oryginalnym pomysłem jest stosowanie wypełnienia w postaci ekologicznego skropaka. Nie tylko skutecznie zabezpiecza on wrażliwe na uszkodzenia przedmioty, ale także estetycznie wygląda. Wyjmowanie poszczególnych produktów z pudełka wypełnionego tym materiałem z pewnością sprawi klientowi satysfakcję i zachęci do dalszych zakupów w Twoim sklepie.

Upominek od firmy

Coraz więcej sklepów internetowych praktykuje dodawanie do przesyłek drobnego upominku lub po prostu przedmiotu w jakiś sposób wyróżniającego firmę. Dzięki temu klienci mogą poczuć się wyjątkowo, a sklep zapadnie im w pamięć i z pewnością skłoni do przyszłych zakupów oraz polecenia oferty znajomym bądź rodzinie.

Tego typu przedmioty nie muszą być wyszukane – liczy się sam symbol drobnego, nieoczekiwanego prezentu. Możesz więc dodać do przesyłki estetycznie wykonaną karteczkę z inspirującym cytatem, kolorowe naklejki, a nawet kilka cukierków lub czekoladę. Dobrym pomysłem będzie ubogacenie upominku o logo Twojego sklepu internetowego, co pozytywnie wpłynie na jego wizerunek. Chociaż tego typu drobne przedmioty stanowią dodatkowe koszty, z pewnością zwrócą się one w przyszłości w związku z licznie napływającymi zamówieniami od zadowolonych klientów oraz ich znajomych.

W działalności sklepu online pakowanie przesyłek odgrywa niezwykle istotną rolę. Warto więc zwrócić na to szczególną uwagę i zadbać o solidne, oryginalne i starannie zapakowane paczki, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów i zachęcić ich do kolejnych zakupów.

Artykuł zewnętrzny przy współpracy z Mandras.pl

Share6Tweet4Share1

Related Posts

Jak zrobić portfolio - Geek Cat
Kariera

Jak zrobić portfolio, które zapewni Ci pracę? Zobacz!

by Justyna Kot | Geek Cat
20 stycznia 2022
Geek Cat - benefity pozapłacowe w branży IT
Kariera

Jakie benefity kuszą specjalistów z branży IT?

by Wpis sponsorowany
17 stycznia 2022

Justyna Kot | geekcat.pl

Cześć, jestem Justyna. Pomagam innym „ogarnąć się” w Internecie i okolicach 🙂

Od ponad 7 lat zajmuję się marketingiem, a od prawie 30 z niezmienną fascynacją śledzę rozwój nowych technologii. Zawodowo wspieram marki w rozwoju i działaniach marketingowych. Jestem także mentorem z zakresu marketingu & growth w programie Google for Startups Accelerator.

  • 30 pomysłów na posty (na cały miesiąc)
  • spis specjalnych dni i świąt wypadających w miesiącu
  • arkusz z kalendarzem do planowania postów
  • 2 wersje kolorystyczne (turkusowa i szara, przyjazna w druku)


Dzięki!

Sprawdź swoją skrzynkę emailową 🙂



Instagram

    The Instagram Access Token is expired, Go to the Customizer > JNews : Social, Like & View > Instagram Feed Setting, to refresh it.
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (23)
  • Apple (9)
  • Bez kategorii (1)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (7)
  • Filmy i seriale (2)
  • Google (10)
  • Instagram (5)
  • Kariera (3)
  • Kobiety w IT (8)
  • Kosmos (1)
  • Kreatywność (11)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (2)
  • Książki o produktywności (2)
  • Lead generation (3)
  • Lifestyle (41)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (52)
  • Media społecznościowe (14)
  • Mobile (1)
  • Moja organizacja (15)
  • Muzyka (1)
  • Narzędzia marketingowe (4)
  • Organizacja (35)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (9)
  • Produktywność (9)
  • SEO i pozycjonowanie (6)
  • Strategia (8)
  • Technologia (61)
  • Własny biznes (35)
  • Własny biznes od kulis (12)
  • Wnętrza (1)
  • Work-life balance (16)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (7)

Recent Posts

  • 10 rzeczy, o których musisz pamiętać podczas pozycjonowania strony 23 czerwca 2023
  • AI – wróg czy sprzymierzeniec? Jak wykorzystać AI w pracy programisty? 12 czerwca 2023
  • Pozycja w Google, a wartość użytkowa strony – najważniejsze informacje o SXO 4 maja 2023

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

 

Loading Comments...