• O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Sklep
  • Kontakt
No Result
View All Result

Brak produktów w koszyku.

Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje
Geek Cat
No Result
View All Result
Home Marketing Content marketing

Content marketing – co to jest i od czego zacząć?

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
30 stycznia 2020
Reading Time: 9min read
40
SHARES
1.8k
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Content marketing – co to takiego? Czy prowadzenie firmowego bloga to już content marketing, czy jeszcze nie? Czego potrzebujesz, by Twój content marketing zaczął działać? Sprawdźmy!

Od dobrych kilku lat słyszymy ciągle, że content is the king. Że niezwykle istotne jest tworzenie treści dla naszych odbiorców, a content marketing to jeden z najważniejszych elementów strategii promocji firm (nie tylko tych stricte internetowych).  Ciężko znaleźć firmę działającą online, która nie ma swojego bloga lub nie oferuje czegoś w zamian za zapis do newslettera. A może tylko ja mam takie wrażenie? 

Powiązaneartykuły

Piksel Facebooka – 3 rady dla początkujących

Grupy na Facebooku – od czego zacząć i jak je wykorzystać w biznesie?

Bio na Instagramie – czym jest i jak je dobrze wykorzystać?

Content marketing – co to takiego? Czym właściwie jest i w jaki sposób działać z treścią, aby ona faktycznie sprzedawała i pomagała nam docierać do nowych klientów? Nie jestem ekspertem, ale od kilku ładnych lat zajmuję się m. in. właśnie content marketingiem. Zdarzyło mi się odradzać w tym zakresie różnym firmom i startupom, z resztą nie tylko z Polski. Dlaczego więc nie podzielić się tą wiedzą także z Wami? 🙂

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Content marketing – co to jest i od czego zacząć?
  • Jakie są rodzaje treści w content marketingu
  • Jakie są kanały dystrybucji treści?
  • Czego potrzebujesz, by zacząć działać z content marketingiem?

Postaram się jak najlepiej wyjaśnić każdy z tych punktów, ale pamiętajcie, że komentarze są Wasze – zwłaszcza, jeśli macie jakiekolwiek pytania, czy chcecie cokolwiek dopowiedzieć w tym temacie? 

Content marketing – co to takiego?

Content marketing – co to takiego? Wyjaśniając to bardzo dosłownie i obrazowo, content marketingiem możemy nazwać każde działanie dotyczące tworzenia treści (zarówno tych cyfrowych, w internecie, czyli np. wpisów na blogu, ebooków, postów w social mediach itp. jak i fizycznych, czyli np. książek, ulotek, katalogów itp.) i dostarczanie ich do potencjalnych klientów i odbiorców. W content marketingu naszym głównym orężem jest właśnie treść, którą walczymy o uwagę naszej grupy docelowej. 

Content marketing – od czego zacząć?

Aby jak najlepiej rozpocząć działania content marketingowe, pomyśl o przygotowaniu planu działania. Nie musi to być od razu jakaś rozbudowana strategia, ale warto spisać sobie odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:

  • kto jest w Twoją grupą docelową, czyli do kogo chcesz dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym?
  • jakie kanały wykorzystasz do komunikacji?
  • jakie masz do tego zasoby? (czas, ludzie, budżet, narzędzia itp.)
  • jaki jest cel Twoich działań content marketingowych? Co chcesz dzięki temu osiągnąć?
  • jakie dane i informacje są Ci potrzebne do mierzenia ROI i oceny powodzenia kampanii?
  • na jakie problemy lub potrzeby chcesz odpowiedzieć za pomocą content marketingu?

Rodzaje treści w content marketingu

Nuda i content marketing? Co to, to nie! Marketing treści daje nam naprawdę szerokie pole do popisu pod względem tego, co możemy tworzyć i udostępniać swoim odbiorcom. Co chwilę powstają nowe kanały dystrybucji (nowe platformy społecznościowe, nowe funkcje w popularnych apkach itp.), a wraz z nimi kolejne wariacje co do sposobu prezentacji naszego komunikatu. Poniżej kilka przykładów:

  • Wpisy i artykuły na firmowym blogu
  • Artykuły gościnne
  • Artykuły sponsorowane
  • Treści tworzone przez użytkowników (np. repostowanie za ich zgodą zdjęć na profilu na Instagramie, otagowanych specjalnym hashtagiem)
  • Filmy I wszelkie treści video
  • Podcasty
  • Whitepapers
  • Case study 
  • Infografiki
  • Zdjęcia i grafiki
  • Webinary
  • Quizy
  • Relacje i notki prasowe
  • Newsy i artykuły w prasie 

// Zastanów się: jaki rodzaj treści najbardziej pasuje do Twojego biznesu? Jaki rodzaj treści jesteś w stanie zacząć tworzyć choćby od zaraz? Jaki rodzaj treści jest najchętniej przyswajany przez Twoich odbiorców?

Pamiętaj, że treść wywołuje w odbiorcach różne emocje. Przeglądamy Instagram lub Pinteresta w poszukiwaniu inspirujących obrazków i życia, jakie chcielibyśmy sami wieść. Rozwiązujemy internetowe quizy dla zabawy i ciekawości. Słuchamy podcastów, aby dowiedzieć się czegoś na interesujący nas temat. Przeglądamy newsy i branżowe artykuły, aby dowiedzieć się, co nowego słychać w naszej informacyjnej bańce.

Gdy stajemy po drugiej stronie, publikujemy określone rzeczy i promujemy określony rodzaj streści, aby osiągnąć konkretny cel:

  • edukować naszych potencjalnych klientów
  • inspirować
  • dostarczyć rozrywki
  • przekonać, że to właśnie nasz produkt lub usługa pomogą rozwiązać ich problem

Każdy z powyższych celów może zostać osiągnięty dzięki specyficznym treściom. Aby już nie rozpisywać się nadto w tym temacie, polecam Wam matrycę przygotowaną przez Ninetyblack, którą znajdziecie poniżej:

Rodzaje kanałów w content marketingu

Kolejnym kluczowym składnikiem content marketingu są kanały dystrybucji. Dlaczego? Otóż załóżmy że masz mnóstwo świetnych artykułów na swoim firmowym blogu, ale nie optymalizujesz ich pod SEO, ani nie chwalisz się nimi np. w mediach społecznościowych. Super, że włożyłeś wysiłek w przygotowanie eksperckich artykułów, ale co z tego, skoro nikt nie może ich w sieci znaleźć?!

Kanały dystrybucji pomagają nam zebrać dla naszych treści “publiczność” i pokazać je światu (a przede wszystkim – osobom, które chcemy do siebie przyciągnąć, czyli naszym potencjalnym klientom). Do najpopularniejszych kanałów w content marketingu możemy zaliczyć np. media społecznościowe, newslettery, czy ruch z wyszukiwarek.

// Zastanów się: jakie kanały już posiadasz i rozwijasz? Które kanały przynoszą najlepsze efekty? Jakie kanały lubią Twoi potencjalni klienci i gdzie spędzają najwięcej czasu?

Content marketing – od czego zacząć?


Aby jak najlepiej rozpocząć działania content marketingowe, pomyśl o przygotowaniu planu działania. Nie musi to być od razu jakaś rozbudowana strategia, ale warto spisać sobie odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:

  • kto jest w Twoją grupą docelową, czyli do kogo chcesz dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym?
  • jakie kanały wykorzystasz do komunikacji?
  • jakie masz do tego zasoby? (czas, ludzie, budżet, narzędzia itp.)
  • jaki jest cel Twoich działań content marketingowych? Co chcesz dzięki temu osiągnąć?
  • jakie dane i informacje są Ci potrzebne do mierzenia ROI i oceny powodzenia kampanii?
  • na jakie problemy lub potrzeby chcesz odpowiedzieć za pomocą content marketingu?

Co dalej? Zastanów się:

#1 Jakie masz zasoby?

Zanim przejdziemy do planowania i tworzenia strategii, zastanów się przede wszystkim nad jednym: jakie realnie masz zasoby? Działasz solo, czy w zespole? Masz środki, aby zlecić część prac (np. tworzenie video albo tekstów) komuś innemu, czy nie? Ile czasu realnie możesz poświęcić na tworzenie treści dla swojego biznesu?

Pamiętaj – to, że inne firmy produkują kilka artykułów blogowych dziennie, mnóstwo treści na Instagram, czy filmy na YouTube 3 razy w tygodniu wcale nie oznacza, że Ty też musisz. Regularność jest tutaj kluczowa, ale nie warto tracić na jakości (jeśli nie masz zasobów) idąc w ilość. 

// Zastanów się: Jak często jesteś w stanie tworzyć treści? Jakiego typu będą to treści? Czy ktoś może Ci w tym pomóc? Czy możesz zlecić część prac komuś innemu?

#2 Wyznacz sobie cele i wskaźniki

Aby sprawdzić, czy Twoje działania content marketingowe przynoszą efekty, musisz zacząć od wyznaczenia sobie celu. Może nim być np. wzrost świadomości Twojej marki na określonym rynku, wzrost pozyskiwanych leadów, czy sprzedaży. 

Dla przykładu załóżmy, że tworzysz kurs online o fotografii i chcesz pozyskać kontakty do ludzi, którzy mogą być nim zainteresowani. W tym celu tworzysz darmowego ebooka “5 kroków do robienia świetnych zdjęć Twoim smartfonem”, który jest próbką Twoich możliwości i wiedzy.

Aby go dostać, należy podać swój adres email (oraz zaznaczyć odpowiednie zgody w nawiązaniu do RODO! :)). Dzięki temu budujesz bazę osób zainteresowanych wiedzą na temat fotografii, którą możesz następnie edukować i informować o swoim kursie, a także udzielić np. specjalnego rabatu.

W tym wypadku Twoim celem jest pozyskiwanie potencjalnych leadów, a następnie sprzedaż kursu. Z pewnością użyjesz do promocji ebooka (tzw. Lead magnetu) np. swojej strony lub bloga, mediów społecznościowych, może reklam na Facebooku? Zanim jednak zaczniesz te działania, musisz sobie określić, ile kursów chcesz sprzedać (aby np. wyjść na zero lub zarobić określoną kwotę), a następnie sprawdzać, który kanał najlepiej konwertuje.

#3 Przejrzyj treści, które już masz

Jeśli nie zaczynasz od zera i masz już jakieś treści np. na swoim blogu lub w mediach społecznościowych, przejrzyj je, koniecznie! Może się okazać, że wystarczy kilka modyfikacji, aby z obszernego artykułu na blogu wyciągnąć treści na kilka poradnikowych wpisów w social mediach? 

Nie zawsze content marketing wiąże się z generowaniem ton nowych treści. Jeśli już coś masz – sprawdź. Na pewno część materiału można wykorzystać ponownie w inny sposób ? 

Taki audyt treści dobrze jest przeprowadzić także po to, aby sprawdzić ich skuteczność. Może się okazać, że grafiki które publikowałeś na Facebooku nie dały zbyt wiele zasięgu czy zaangażowania, ale sprawdzą się świetnie na Instagramie? Może krótkie filmy publikowane dotąd na YouTube lepiej sprawdzą się na Facebooku? 

#4 Przygotuj kalendarz publikacji

Możesz go wykonać w Trello, Asanie, specjalnej aplikacji, ale także w zwykłym arkuszu kalkulacyjnym – feel free 🙂 Najważniejsze, to rozplanować sobie co będziesz publikować, kiedy, oraz na jakich kanałach. Do tego warto notować sobie wszelkie dane, które mogą pomóc w przeanalizowaniu postępów w realizacji Twojego celu (np. zasięgi, konwersje, kliknięcia, przejścia itp.).

Na początku taki plan publikacji może wydawać Ci się czymś zbędnym, ale uwierz – bez niego o wiele łatwiej się pogubić lub po prostu stracić motywację i regularność. Kalendarz pomoże Ci po prostu walczyć z brakiem pomysłów na posty i brakiem regularności.P

#5 Działaj!

Czas na najważniejszy krok, czyli działanie! Pamiętaj, że nawet najlepszy plan bez działania niewiele znaczy 🙂


Content marketing to nie czarna magia – wierzę, że ten tekst tylko utwierdzi Was w tym przekonaniu i pomoże w mądrym zaplanowaniu (i wdrożeniu!) działań. Dajcie znać, jak Wy sobie radzicie z content marketingiem? Macie jakieś dodatkowe porady w tym temacie?

Share18Tweet9Share3

Related Posts

Piksel Facebooka – 3 rady dla początkujących
Facebook

Piksel Facebooka – 3 rady dla początkujących

by Justyna Kot | Geek Cat
7 lipca 2020
Geek Cat - grupy na Facebooku jak wykorzystać w biznesie
Facebook

Grupy na Facebooku – od czego zacząć i jak je wykorzystać w biznesie?

by Justyna Kot | Geek Cat
30 stycznia 2020

Najnowsze

Geek Cat - planowanie roku

Oto, dlaczego planowanie roku jest bez sensu (i co z tym możesz zrobić)

14 stycznia 2021
Geek Cat - prezent dla siebie

Prezent dla siebie, czyli subiektywna lista rzeczy, które zrobiłam z czystego egoizmu (i zupełnie nie żałuję!)

1 stycznia 2021
Geek Cat - jak przetrwać home office i nie zwariować.jpeg

Jak przetrwać home office (i nie zwariować)?

24 listopada 2020
  • Golden Gate - niezależnie od tego, ile razy go zobaczycie, za każdym razem będzię wzbudzał dziwną fascynację. Słynie z malowniczego położenia, jest architektoniczną ciekawostką, ale ma i swoje ponure oblicze. Szacuje się, że ok. 2500 osób popełniło w tym miejscu samobójstwo... #sanfranciscobay #onlyinsf #sfgate #citybythebay #mysanfrancisco #karlthefog #sf_insta #ggbridge #sfguide #igsanfrancisco #usaroadtrip #visitsf #bay_shooters #ig_sanfrancisco #bridgesoftheworld #exploresanfrancisco #goldengatebridgeview #ig_california #blogipodroznicze #sfgoldengatebridge #sinfrancisco #polskieblogipodroznicze #podrozniczkifb #polishtraveller #polishtravelblogs #zwiedzamy #kalifornia #stanyzjednoczone #podrozemaleiduze #podrozniczka
  • Team "W końcu poniedziałek!" czy team "OMG, znowu poniedziałek..."? Ja - team zapierdzielanko! Po resecie wróciłam do pracy z nową energią i chcę ją przekuć w coś, co mam nadzieję będzie w tym roku nowym, mocnym fundamentem dla UNICATSów. Jeszcze zdecydowanie za wcześnie, aby się tym pochwalić, ale jeśli będziecie wystarczająco uważni, to pewnie nie raz zajrzycie za kulisy czy tutaj, czy na storiskach 😉Stay tuned bro, stay tuned!

#biznesonline #inspiracja #livingthemoment #kobiecybiznes #pracazdalna #motywacjadodziałania  #miejscepracy #mojebiurko #miejscepracy #biurowdomu  #biuro #biurko #domowebiuro #workspaces #workspaceinspo #productivespaces  #deskinspo #desktour #desksetup #desksituation #pracawdomu #pasjobiznes #socialmediamarketer #pracaonline #instabrand #pomyslnabiznes #produktywnosc #czasnazmiany #rzeszów #rzeszow
  • Plan na "kiedyś" - przeprowadzić się na "trochę" gdzieś nad morze lub ocean. Nie wiem co ta woda ma w sobie, ale wszelkie nadmorskie/nadoceaniczne miejscówki które odwiedziłam działają na mnie hipnotyzująco.

San Fracisco samo w sobie jest hipnotyzujące, ale jak na razie nic na mojej prywatnej liście nie pobiło chilloutu na Bakers Beach, widoku na panoramę miasta ze wzgórz w okolicach Golden Gate National Recreation Area czy zachód słońca nad Golen Gate  ogladany z Aquatic Park Pier.

Tamten wyjazd pozwolił odkryć tak wiele świetnych miejsc, że coraz mocniej zastanawiam się nad tym, czy nie przygotować po prostu jakiejś mapki + wpisu na blogu na ten temat - ku pamięci, dla wspomnień, a może akurat komuś taki foto-insta-przewodnik się przyda? 🤔 Co o tym myślicie? 🤔🤔🤔 #fishermanswharf #sanfranciscobay #northbeach #landsend #amazingdestination #travelvlogger #weworktotravel #fishermanswharfsanfrancisco #mytravelcrush #pacificcoast #travelingbabes #travelisthenewclub #fishermanswharfsf #polskieblogipodroznicze #podrozniczkifb #podróżniczkifb #kochampodroze #podróżnik #podroz #polishtraveller #polishtravelblogs #polishtravel #polishtravelbloggers #polishtraveler #polishtravelgirls #polishtravelblogers #sanfranciscolife #sanfranciscolove #sanfranciscogram #sanfranciscotrip
  • Niech moc będzie z Wami! Kto na zdjęciu znajdzie fragment nawiązujący do Gwiezdnych Wojen (i zdradzający to, w jaki sposób powstało to zdjęcie)? 🙈

#streetsofsf #sanfranciscobay #onlyinsf #citybythebay #nowrongwaysf #mysanfrancisco #sfguide #bayareaphotographer #sfblogger #sfmoma #citylandscape #buildingdesign #documentingspace #archigram #iwalkedthisstreet #building_shotz #architecture_best #architecture_lovers #urbangrammers #streetselect #capturestreet #streetshooter #fromstreetwithlove #blogipodroznicze #podrozniczkifb #podrozemaleiduze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy
  • Wygrzebki z Doliny Krzemowej - be careful! 🙈 To jedno z najfajniejszych zeszłorocznych wspomnień ❤️ #madebygoogle #pixelbygoogle #phoneonly #googlemaps #googlephotos #lifeatgoogle #pixelphotography #pixelperfect #shotbypixel #googleplex #growwithgoogle #googlecampus #teampixel #googlehq #silliconvalley #headquarters #hightech #entrepeneurship #usatrip #californialife #podrozemaleiduze #polskieblogipodroznicze #blogipodroznicze #blogpodrozniczy #podróżniczkifb #dolinakrzemowa #kalifornia #zwiedzamy #stanyzjednoczone
  • Codziennie mogłabym popijać kawę z takim widokiem! 😍

#paintedladies #podrozemaleiduze #travelideas #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #podrozniczka #femaletravelbloggers #blogipodroznicze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #guesswhere #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #travelislove #sanfranciscolife #streetsofsf #californialifestyle #visitsanfrancisco #woodarchitecture #citybythebay #nowrongwaysf #victorianhouse #onlyinsf #streetsofsanfrancisco #sanfranciscobay #coffeevibes #cupofcoffee
  • Jakich "pomocy" najbardziej brakuje Wam w codziennym ogarnianiu marketingu? Planerów, pomysłów, porad, konkretnej wiedzy w danej dziedzinie? Piszcie w komentarzach! :) Od dawna zastanawiam się nad wypuszczeniem konkretnych materiałów (dobre dwa lata temu omawiałam nawet kilka swoich pomysłów w... Singapurze, z kilkoma poznanymi tam ziomeczkami "z branży" 🙈). Pierwsze podejścia za mną, ale... tak naprawdę moje pomysły to ciągle tylko DOMYSŁY. W tym roku chciałabym mocniej skupić się nad tym obszarem, ale równocześnie zrobić to z głową. Jak uważacie, od czego zacząć? Na jakich pomocach dla Was się skuić? Co najbardziej ułatwiłoby Wam planowanie działań marketingowych? 🤔

#podrozemaleiduze #travelideas #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #podrozniczka #femaletravelbloggers #blogipodroznicze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #guesswhere #ameryka #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #travelislove #singapur #singapore_insta #singaporetrip #singaporecity #travelsingapore #singaporeinsiders #singapure #loveasia #southasiangames2019
  • Jedno z moich postanowień noworocznych to nadrobienie wpisów z ostatnich lat. Z każdego wypadu mam po kilka tysięcy zdjęć 🙈 Najwyższa pora je odkurzyć iz łożyć w jakiś fajny, nie tylko internetowy "Instapamiętnik" 😉

#streetsofsf #sanfranciscobay #onlyinsf #citybythebay #nowrongwaysf #sf_insta #mysf #sfbay #sanfranciscolove #sfphotographer #sanfranciscolife #financialdistrictsf #capturestreet  #podrozemaleiduze #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #stanyzjednoczone #podrozniczka #blogipodroznicze #kalifornia #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #ameryka #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #polkawsanfrancisco #travelislove
  • Jak tam, wróciliście już do poświątecznej codzienności, czy jeszcze wolne? 😉

U mnie ciągle trwa mój "RESET" i chyba sama w to nie wierzę, ale w końcu znalazłam czas, by usiąść do bloga i nakreślić kilka(naście) nowych tematów. O ile z tymi marketingowo-zawodowymi zawsze miałam łatwo (najczęściej moje teksty na te tematy są rozwinięciem odpowiedzi na pytania, jakie zadajecie Wy lub czytelnicy bloga), o tyle trudniej było mi odnaleźc tematy "lekkie" (ciągle podziwiam blogerów lifestylowych, którzy potrafią pisać praktycznie o... WSZYSTKIM 🙈 dla mnie to poprzeczka, którą ciężko mi przeskoczyć), ale chyba się udało. Nie mówię jeszcze "hop", pochwalę się, gdy będzie czym. Trzymajcie kciuki, po Geek Cat bardzo chciałby wrócić na stałe 😉🤖😽 #garbus #herbie #volkswagenbeetle #vwclassic #beetles #earlybay #vwdaily #vintagevw #beetlesofinstagram #volkswagon #classicbeetle #volkswagenbug #vwporn #oldvw #retrocars #classiccarsdaily #carvintage #classiccarspotting #drivevintage #carpic #petrolicious #classiccarphotography #classiccaroftheday #oldsmobile #oldtimers #vehiclegram #carphotoshoot

Instagram

  • Golden Gate - niezależnie od tego, ile razy go zobaczycie, za każdym razem będzię wzbudzał dziwną fascynację. Słynie z malowniczego położenia, jest architektoniczną ciekawostką, ale ma i swoje ponure oblicze. Szacuje się, że ok. 2500 osób popełniło w tym miejscu samobójstwo... #sanfranciscobay #onlyinsf #sfgate #citybythebay #mysanfrancisco #karlthefog #sf_insta #ggbridge #sfguide #igsanfrancisco #usaroadtrip #visitsf #bay_shooters #ig_sanfrancisco #bridgesoftheworld #exploresanfrancisco #goldengatebridgeview #ig_california #blogipodroznicze #sfgoldengatebridge #sinfrancisco #polskieblogipodroznicze #podrozniczkifb #polishtraveller #polishtravelblogs #zwiedzamy #kalifornia #stanyzjednoczone #podrozemaleiduze #podrozniczka
  • Team "W końcu poniedziałek!" czy team "OMG, znowu poniedziałek..."? Ja - team zapierdzielanko! Po resecie wróciłam do pracy z nową energią i chcę ją przekuć w coś, co mam nadzieję będzie w tym roku nowym, mocnym fundamentem dla UNICATSów. Jeszcze zdecydowanie za wcześnie, aby się tym pochwalić, ale jeśli będziecie wystarczająco uważni, to pewnie nie raz zajrzycie za kulisy czy tutaj, czy na storiskach 😉Stay tuned bro, stay tuned!

#biznesonline #inspiracja #livingthemoment #kobiecybiznes #pracazdalna #motywacjadodziałania  #miejscepracy #mojebiurko #miejscepracy #biurowdomu  #biuro #biurko #domowebiuro #workspaces #workspaceinspo #productivespaces  #deskinspo #desktour #desksetup #desksituation #pracawdomu #pasjobiznes #socialmediamarketer #pracaonline #instabrand #pomyslnabiznes #produktywnosc #czasnazmiany #rzeszów #rzeszow
  • Plan na "kiedyś" - przeprowadzić się na "trochę" gdzieś nad morze lub ocean. Nie wiem co ta woda ma w sobie, ale wszelkie nadmorskie/nadoceaniczne miejscówki które odwiedziłam działają na mnie hipnotyzująco.

San Fracisco samo w sobie jest hipnotyzujące, ale jak na razie nic na mojej prywatnej liście nie pobiło chilloutu na Bakers Beach, widoku na panoramę miasta ze wzgórz w okolicach Golden Gate National Recreation Area czy zachód słońca nad Golen Gate  ogladany z Aquatic Park Pier.

Tamten wyjazd pozwolił odkryć tak wiele świetnych miejsc, że coraz mocniej zastanawiam się nad tym, czy nie przygotować po prostu jakiejś mapki + wpisu na blogu na ten temat - ku pamięci, dla wspomnień, a może akurat komuś taki foto-insta-przewodnik się przyda? 🤔 Co o tym myślicie? 🤔🤔🤔 #fishermanswharf #sanfranciscobay #northbeach #landsend #amazingdestination #travelvlogger #weworktotravel #fishermanswharfsanfrancisco #mytravelcrush #pacificcoast #travelingbabes #travelisthenewclub #fishermanswharfsf #polskieblogipodroznicze #podrozniczkifb #podróżniczkifb #kochampodroze #podróżnik #podroz #polishtraveller #polishtravelblogs #polishtravel #polishtravelbloggers #polishtraveler #polishtravelgirls #polishtravelblogers #sanfranciscolife #sanfranciscolove #sanfranciscogram #sanfranciscotrip
  • Niech moc będzie z Wami! Kto na zdjęciu znajdzie fragment nawiązujący do Gwiezdnych Wojen (i zdradzający to, w jaki sposób powstało to zdjęcie)? 🙈

#streetsofsf #sanfranciscobay #onlyinsf #citybythebay #nowrongwaysf #mysanfrancisco #sfguide #bayareaphotographer #sfblogger #sfmoma #citylandscape #buildingdesign #documentingspace #archigram #iwalkedthisstreet #building_shotz #architecture_best #architecture_lovers #urbangrammers #streetselect #capturestreet #streetshooter #fromstreetwithlove #blogipodroznicze #podrozniczkifb #podrozemaleiduze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy
  • Wygrzebki z Doliny Krzemowej - be careful! 🙈 To jedno z najfajniejszych zeszłorocznych wspomnień ❤️ #madebygoogle #pixelbygoogle #phoneonly #googlemaps #googlephotos #lifeatgoogle #pixelphotography #pixelperfect #shotbypixel #googleplex #growwithgoogle #googlecampus #teampixel #googlehq #silliconvalley #headquarters #hightech #entrepeneurship #usatrip #californialife #podrozemaleiduze #polskieblogipodroznicze #blogipodroznicze #blogpodrozniczy #podróżniczkifb #dolinakrzemowa #kalifornia #zwiedzamy #stanyzjednoczone
  • Codziennie mogłabym popijać kawę z takim widokiem! 😍

#paintedladies #podrozemaleiduze #travelideas #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #podrozniczka #femaletravelbloggers #blogipodroznicze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #guesswhere #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #travelislove #sanfranciscolife #streetsofsf #californialifestyle #visitsanfrancisco #woodarchitecture #citybythebay #nowrongwaysf #victorianhouse #onlyinsf #streetsofsanfrancisco #sanfranciscobay #coffeevibes #cupofcoffee
  • Jakich "pomocy" najbardziej brakuje Wam w codziennym ogarnianiu marketingu? Planerów, pomysłów, porad, konkretnej wiedzy w danej dziedzinie? Piszcie w komentarzach! :) Od dawna zastanawiam się nad wypuszczeniem konkretnych materiałów (dobre dwa lata temu omawiałam nawet kilka swoich pomysłów w... Singapurze, z kilkoma poznanymi tam ziomeczkami "z branży" 🙈). Pierwsze podejścia za mną, ale... tak naprawdę moje pomysły to ciągle tylko DOMYSŁY. W tym roku chciałabym mocniej skupić się nad tym obszarem, ale równocześnie zrobić to z głową. Jak uważacie, od czego zacząć? Na jakich pomocach dla Was się skuić? Co najbardziej ułatwiłoby Wam planowanie działań marketingowych? 🤔

#podrozemaleiduze #travelideas #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #podrozniczka #femaletravelbloggers #blogipodroznicze #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #guesswhere #ameryka #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #travelislove #singapur #singapore_insta #singaporetrip #singaporecity #travelsingapore #singaporeinsiders #singapure #loveasia #southasiangames2019
  • Jedno z moich postanowień noworocznych to nadrobienie wpisów z ostatnich lat. Z każdego wypadu mam po kilka tysięcy zdjęć 🙈 Najwyższa pora je odkurzyć iz łożyć w jakiś fajny, nie tylko internetowy "Instapamiętnik" 😉

#streetsofsf #sanfranciscobay #onlyinsf #citybythebay #nowrongwaysf #sf_insta #mysf #sfbay #sanfranciscolove #sfphotographer #sanfranciscolife #financialdistrictsf #capturestreet  #podrozemaleiduze #girltraveler #travelerslife #zwiedzanie #stanyzjednoczone #podrozniczka #blogipodroznicze #kalifornia #polskieblogipodroznicze #zwiedzamy #ameryka #polishgirltravelling #polishtraveller #traveladventure #blogpodrozniczy #polkawsanfrancisco #travelislove
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (20)
  • Apple (1)
  • Bez kategorii (4)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (5)
  • Google (9)
  • Instagram (4)
  • Kobiety w IT (5)
  • Kreatywność (9)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (1)
  • Książki o produktywności (1)
  • Lead generation (2)
  • Lifestyle (31)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (36)
  • Media społecznościowe (12)
  • Moja organizacja (13)
  • Narzędzia marketingowe (3)
  • Organizacja (30)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (7)
  • Produktywność (7)
  • Technologia (36)
  • Własny biznes (24)
  • Własny biznes od kulis (10)
  • Work-life balance (12)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (6)

Recent Posts

  • Oto, dlaczego planowanie roku jest bez sensu (i co z tym możesz zrobić) 14 stycznia 2021
  • Prezent dla siebie, czyli subiektywna lista rzeczy, które zrobiłam z czystego egoizmu (i zupełnie nie żałuję!) 1 stycznia 2021
  • Jak przetrwać home office (i nie zwariować)? 24 listopada 2020

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Poradniki
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.