• O mnie
  • 💡 Potrzebujesz pomocy w marketingu? 👀
    • Konsultacje
    • Sesja strategiczna (+30-dniowe wsparcie)
  • Współpraca
Geek Cat
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
Geek Cat
No Result
View All Result
Home Organizacja Moja organizacja

Organizacja czasu i pracy w 3 szybkich krokach

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
15.11.2020
in Moja organizacja, Organizacja
Reading Time: 12 mins read
14
673
SHARES
5.2k
VIEWS

Dobra organizacja czasu to podstawa skutecznego działania, zwłaszcza, gdy mamy na głowie wiele. Jak jednak się zorganizować, gdy listy zadań ciągną się w nieskończoność, nowych zadań ciągle przybywa, a my po prostu czujemy się pogubieni w tym wszystkim? Jest i na to sposób, sami zobaczcie!

Dobra organizacja czasu to umiejętność, którą musiałam w sobie wyrobić wiele lat temu, ale ciągle jeszcze nie wydaje mi się, że jestem w niej mistrzem. Mimo wszystko – bardzo się staram. Nie biczuję się jednak dlatego, że nie wszystkie zadania na mojej liście to-do nie są pod koniec dnia odhaczone bo wiecie co? Nie o to w tym wszystkim chodzi.

Żyjemy w szalonych czasach. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że ilość spraw, jakie upominają się o moją uwagę, niesamowicie mnie od jakiegoś czasu przytłacza. Wiem też, że po prostu fizycznie nie jestem w stanie zająć się wszystkimi zadaniami, jakie podsuwa mi moja podświadomość, a to z kilku ważnych powodów:

  • nie jestem robotem, tylko człowiekiem
  • dobra organizacja czasu to DLA MNIE realizacja MOICH planów i celów, a nie planów i celów innych osób – uświadomienie sobie tego zajęło mi bardzo dużo czasu i było naprawdę oczyszczające
  • to ja jestem panią swojego czasu i nie chcę, aby ktokolwiek inny wchodził w tę rolę (puszczam oczko do Oli Budzyńskiej, z resztą polecam Wam cały jej blog o tematyce organizacji czasu)
  • zadania nigdy się nie skończą – a na pewno nie u mnie, bo działam w kilku dynamicznych projektach i orgnizacjach, więc nigdy nie będzie tak, że przy normalnym, ludzkim wysiłku dam radę odhaczyć wszystko na liście
  • nawet super hero potrzebuje regeneracji – a co dopiero ja 😉 wiem, że muszę bardzo o to dbać, bo łatwo popadam w pracoholizm kosztem własnego zdrowia i równowagi, pomiędzy pracą a odpoczynkiem (sic!)

Mimo to, całkiem dobrze udaje mi się pogodzić pracę w software housie, aktywne działanie w takich organizacjach, jak GDG, GBG i Women Techmakers, rozwój swoich kompetencji i poszerzanie wiedzy (np. kursy online), blogowanie, a także rozwijanie kilku pobocznych projektów, którymi na razie jeszcze nie mogę się pochwalić. Pogodzenie tego wszystkiego to nic innego, jak samodyscyplina i (sprytna!) dobra organizacja czasu. Jak to w takim razie u mnie wygląda?

Geek Cat - organizacja czasu i pracy - biznes - przedsiębiorczość - produktywność

Spis treści

Toggle
  • Organizacja czasu – moje kluczowe zasady
    • #1 Kalendarz i Asana – moje centrum dowodzenia
    • #2 Bloki czasowe – organizacja czasu w mniej produktywne dni
    • #3 Plan dnia dostosowany do indywidualnego rytmu
      • CZAS KLUCZOWY
      • CZAS NA CZEKOLADĘ
    • Jak wygląda organizacja czasu i pracy u Was? Piszcie w komentarzach!

Organizacja czasu – moje kluczowe zasady

Planując i organizując swój czas, staram się trzymać kilku żelażnych zasad, które porządkują mi dzień i trzymają wszystko w ryzach. Opisanie każdej z nich to temat na osobne artykuły, ale postaram się w skrócie przedstawić jak to wszystko wygląda u mnie, z jakich narzędzi korzystam i jak radzę sobie w sytuacjach kryzysowych.

#1 Kalendarz i Asana – moje centrum dowodzenia

Dawniej używałam kalendarzy papierowych. Obecnie – do planowania “analogowego” służą mi notatniki (najczęściej Moleskine) czy Planer od wspomnianej już wcześniej Oli Budzyńskiej (czyli Pani Swojego Czasu). Zrezygnowałm z tradycyjnych kalendarzy z prostego powodu – żaden nie pasował do mojego intensywnego planu dnia. W dodatku jestem wzrokowcem i jeśli coś nie odpowiada mi wizualnie, to… lipa. Nie jestem w stanie z takiego narzędzia korzystać. Serio! 🙂

Planer Pani Swojego Czasu zawiera  dwa kluczowe dla mnie formaty: kartki z planami miesięcznymi, oraz… wielostronncowy notatnik w kropki. I w to mi graj, bo do planerów miesięcznych wrzucam najważniejsze rzeczy, jak wydarzenia, wizyty, spotkania, deadline’y. W notesie natomiast lądują moje notatki i rozpiski. Planer mam zawsze ze sobą, więc zazwyczaj to w pierwszej kolejności do niego trafiają szkice kolejnych wydarzeń GDG, wstępne plany publikacji na blogu z notatkami lub punktami do konkretnych tematów, czy wszelkie inne zapiski i pomysły. A co robię z nimi? Wcielam w wersję “na czysto”, czyli jak przystało na prawdziwą geek girl – do planera elektronicznego.

Moim “planerem elektornicznym” jest Kalendarz Google i jest to podstawa mojego funkcjonowania. Bez niego zginęłabym jak ciotka w Czechach 🙂 Jednak to nie do niego przenoszę pomysły ze swojego notatnika – planera PSC. Wszystkie zanotowane odręcznie pomysły i plany, które nie są spotkaniami, a które można przekuć w projekt lub zadanie, przenoszę w pierwszej kolejności do Asany.

Mam tam “Workspace” pod każdy większy projekt (jak na przykłd blog Geek Cat). W Workspace natomiast rozpisuję zadania i przyporządkowuję do poszczególnych podprojektów. Jeśli wpadnie mi do głowy pomysł na cykl artykułów, to wrzucam każdy artykuł jako osobny task do Asany i dodaję je do projektu “Artykuły – plan publikacji” w workspace “Geek Cat.

Geek Cat - organizacja czasu w Asanie

Wielką zaletą Asany jest to, że daje naprawdę duże możliwości i to już w wersji bezpłatnej. To właśnie ona skradła moje serce, które wcześniej należało do Trello, więc jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o moje pracy z Asaną, dajcie znać – chętnie przygotuję dla Was materiał na ten temat albo jakiś przewodnik.

Wracając jednak do tematu, Asana jest super, ale… nie jest kalendarzem Google 😉 Dobra organizacja czasu wiąże się w moim przypadku z poglądem na to, co mam w planie dnia. Lubię mieć wszystko w jednym miejscu, pod kontrolą,  dlatego też zintegrowałam sobie Asanę z Kalendarzem Google. Dzięki temu wszystkie zadania z Asany są w nim widoczne, a ja nie muszę przeskakiwać pomiędzy okienkami w mojej przeglądarce.

#2 Bloki czasowe – organizacja czasu w mniej produktywne dni

Nie zawsze mam wszystko konkretnie rozpisane w zadaniach. Czasem zdaża się dzień, kiedy np. nie mam ochoty lub siły na zabranie się do konkretnego taska, ale chcę zrobić JAKIKOLWIEK postęp. W takiej sytuacji działam właśnie w blokach czasowych. Organizacja czasu  i pracy w takiej sytuacji wygląda u mnie trochę inaczej.

Po pierwsze – odpalam sobie wtedy magiczne narzędzie Sunsama (oczywiście zintegrowane z moim Kalendarzem Google). Blokuję sobie w kalendarzu np. godzinę na pracę nad projektem, który chcę popchać do przodu (powiedzmy np. blog). Zastanawiam się, co mogę zrobić, aby praca nad jakimś projektem blogowym poszła chociaż odrobinę naprzód i notuję to sobie w punktach właśnie w Sunsama.

Po drugie – odpalam sobie Noisly lub Coffitivity i zakąłdam słuchawki. Nie wiem dlaczego, ale pełne skupienie łapię tylko ze słuchawkami na uszach i z dźwiękami deszczu, pociągu lub kawiarni w tle… 😉

Po trzecie – ustawiam sobie w Timer Tab odliczanie. Dzięki temu widzę, ile czasu jeszcze mi pozostało do zakończenia blogu czasowego (czyli w domyśle – do końca pracy). W dni, kiedy nie mam siły na nic więcej, po prostu po wybiciu 60 minut kończę i odpoczywam. Gdy mam nieco bardziej produktywne dni, po wybiciu godziny na Timer Tab robię krótką przerwę, idę po kawę i odpalam sobie kolejny blok czasowy, a potem zabieram się do pracy.

Więcej o moich sposobach na produktywność przeczytasz także w tym tekście

Geek Cat - organizacja czasu i pracy - biznes - przedsiębiorczość - produktywność

#3 Plan dnia dostosowany do indywidualnego rytmu

Dobra organizacja czasu i pracy w mojej ocenie jest niesamowicie związana także z naszym samopoczuciem, oraz rytmem dnia. Nie oczekujmy od nocnej sowy, że będzie produktywna o wczesnym poranku. Nie wymagajmy od skowronka, że stworzy super tekst późnym wieczorem 😉 Nie mówię, że jest to wykluczone, ale na pewno jest to o wiele trudniejsze, aniżeli w warunnkach dostosowanych do rytmu dnia takiej osoby.

Jak zatem wygląda dobra organizacja czasu w tym kontekście? Ja przede wszystkim staram się pamiętać o kilku najważniejszych zasadach:

  • praca koncepcyjna / kreatywna ma pierwszeństwo – najlepiej pracuje mi się w godzinach przedpołudniowych, dlatego wszystkie najważniejsze zadania, które wymagają ode mnie kreatywności, staram się wykonywać właśnie rano
  • zadania powtarzane i niewymagające większego skupienia – np. odpisywanie na wiadomości itp. – najczęściej łączę je sobie w bloki o których pisałam wcześniej i “upycham” w dalszej części dnia, np. pomiędzy spotkaniami
  • pamiętam o “czasie kluczowym” i “czasie na czekoladę” – i według tej zasady staram się planować swój dzień

CZAS KLUCZOWY

Rano jesteśmy wypoczęci, a energia uwalniana po śniadaniu (i filiżance kawy 😉 pomaga nam efektywniej pracować – dlatego też warto właśnie w tym czasie zająć się sprawami, które wymagają uwagi, skupienia i są dla nas najważniejsze w danym dniu – jest to tzw. CZAS KLUCZOWY. Kolejny skok produktywności przypada także po południu – musicie zaobserwować, kiedy dokładnie wystąpi u Was (jest uzależniony m. in. od tego, o której wstajecie ;))

CZAS NA CZEKOLADĘ

Wczesnym popołudniem, najczęściej po lunchu obniża się nasza skuteczność – stajemy się nieco zniechęceni i ospali – jest to tzw. CZAS NA CZEKOLADĘ. To chwila, kiedy można sobie pozwolić na przerwę, relaks lub doładowanie akumulatorów (spacer, luźne spotkanie, kawa lub kawałek -najlepiej gorzkiej! – czekolady).

Dobra organizacja czasu kluczowego zaczyna się od przeanalizowania listy zadań do wykonania. Musimy sobie określić, ile zajęć jest zawartych w sztywnych ramach, których nie można z pewnych względów przesuwać (np. zajęcia na uczelni, umówione spotkania), a ile jest takich, które – brzydko mówiąc – można “upchać” pomiędzy, w taki sposób, żeby w pełni rozplanować czas w ciągu dnia i załatwić wszystkie ważne sprawy. Ja robię to w ten sposób:

1. najpierw określam zadania regularne i przewidywalne – czyli takie, które na stale goszczą w moim kalendarzu, jak praca, spotkania, praca nad własnymi projektami i blogiem, odpoczynek, przygotowywanie posiłków, czas na rozwój osobisty itd.

2. następnie wydarzenia prawdopodobne, czyli takie, które z dużym prawdopodobieństwem w danym tygodniu nastąpią – np. wizyta w bibliotece (bo zbliża się termin oddania książek), zakupy, itd.

3. ostatni krok to pozostawienie sobie marginesu, czyli czasu, który w razie potrzeby będzie można zarezerwować np. na niespodziewane spotkanie, wyjście, lub projekty, które z pewnych względów się przeciągnęły

Planując konkretny dzień, pamiętam o wnioskach przedstawionych wyżej i planuję najważniejsze najważniejsze dla mnie rzeczy w czasie kluczowym. Idąc dalej, w czasie na czekoladę załatwiam sprawy niewymagające ode mnie zbyt wiele zaangażowania czy skupienia (spacer, sprzątanie, odpoczynek, mało wymagające zadania).

Ponadto, okienka między zadaniami ‘stałymi’ (praca, projekty, posiłki) zapełniam zadaniami, które nie wymagają wypełniania o konkretnej porze (nic się nie stanie, jeśli wstąpię do biblioteki w drodze z biura, lub zrobię zakupy wieczorem.


Ok, w wielkim skrócie tak właśnie u mnie wygląda organizacja czasu i pracy – a przynajmniej jej podstawy.Korzystajcie do woli z przedstawionych tu wskazówek, ale pamiętajcie o jednym – prowadzę dosyć specyficzny, intensywny tryb życia 🙂 Nie u każdego sprawdzi się moja organizacja czasu. Może Ty akurat nie potrzebujesz aż tak skomplikowanego systemu? Albo może u Ciebie sprawdzi się coś innego? Pamiętajcie, do każdych tego typu porad należy podchdzić przede wszystkim z głową! 🙂 A właśnie…

Jak wygląda organizacja czasu i pracy u Was? Piszcie w komentarzach!

Tags: CzasKalendarz GoogleProduktywność
Share269Tweet168Share47

🎁 POBIERZ

Bezpłatne narzędzia, które pomogą Ci poukładać Twój marketing:

Najnowsze

Geek Cat - Strach przed pokazaniem swojego biznesu

Strach przed pokazaniem swojego biznesu – jak przełamać blokadę i działać mimo lęku?

22.06.2025
geek cat jak wybić się na instagramie poradnik

Jak wybić się na Instagramie w 2025 – kompletny plan wzrostu

18.06.2025
Geek Cat - jak zdobyć followersów na Instagramie infografika wskazówki porady

Jak zdobyć followersów na Instagramie i rozwijać profil? [INFOGRAFIKA]

20.06.2025

Dołącz do mnie na Instagramie:

Obserwuj na Instagramie

  • Chcesz przyciągać klientów postami, ale kończy się na… garści lajków od znajomych?
Widzę to na okrągło – i z perspektywy CMO, i jako osoba budująca markę osobistą online.

Zbyt wiele ekspertek i twórców edukuje... i tylko edukuje.

🎓 Merytoryka? Jest.
📚 Wartość? Też.

Ale potem… obserwator mówi “dzięki!”
…i kupuje od kogoś innego.

Bo nie widzi, co zmieni się w jego życiu, jeśli wybierze właśnie Ciebie.

🔁 Edukacja to tylko element.

Jeśli nie pokażesz transformacji, jeśli nie zbudujesz zaufania i nie poprowadzisz klienta dalej - content nie sprzedaje.

Dlatego dziś pokazuję Ci 5 typów postów, które naprawdę przyciągają klientów.

Nie lajki. Klientów.

📌 Zapisz tę karuzelę i wykorzystaj przynajmniej jeden pomysł w tym tygodniu 🙌🔥

porady social media ・ budowanie marki w social mediach ・marketing dla freelancerów ・porady marketingowe ・insta porady ・strategia social media ・ marketing w biznesie solo ・marketing w małym biznesie

#solobiznes #soloprzedsiębiorca #markaosobista #marketingonline #biznesonline #instabiznes #tworcyinternetowi #kobietabiznesu #kalendarztreści
  • I jeśli choć jedna osoba po drugiej stronie tego ekranu poczuje się dzięki temu co publikuję silniejsza, spokojniejsza, bardziej gotowa, by mówić o swoim biznesie – to warto.✨💕
  • ✨ Bałam się. Ale zrobiłam to mimo wszystko.

Powrót na Instagram po przerwie?
Nie był dla mnie tylko kwestią wpasowania się w algorytm…

To był lęk przed oceną.

Czy ktoś zauważy? Czy ktoś się odezwie?
Czy to ma jeszcze sens?

Miałam milion wymówek i jeszcze więcej scenariuszy w głowie.
Ale wiesz co?
W pewnym momencie pomyślałam:

✨Hej, mam 34 lata. Studiuję psychologię. Od 10+ lat pracuję w marketingu.
Znam swoją wartość. I jeśli choć jedna osoba po drugiej stronie tego ekranu poczuje się dzięki temu co publikuję silniejsza, spokojniejsza, bardziej gotowa, by mówić o swoim biznesie – to warto.✨

📥 Dostałam wiadomości, które totalnie mnie rozbroiły.

Od osób, które napisały:
„Dziękuję. To było mi dziś potrzebne.”
„Zmotywowałaś mnie, żeby w końcu mówić na Ista o moich projektach”
„Mam notatki z Twoich postów - one mi naprawdę pomogły.”

I wtedy to kliknęło:
Nigdy nie wiesz, kto właśnie na Ciebie czeka.
Kto potrzebuje dokładnie tego, co masz do powiedzenia.

Nie musisz być idealna.
Nie musisz mówić do tysięcy ludzi.
Czasem wystarczy jedna wiadomość, żeby wiedzieć, że było warto.

💬 Jeśli też się boisz wrócić, zacząć od nowa, pokazać „prawdziwą siebie” –
to może ten post jest znakiem.

📣 Zrób pierwszy krok. Odezwij się. Opublikuj. Nagraj stories. Zostaw komentarz.

Bo ktoś tam po drugiej stronie potrzebuje właśnie Ciebie.

=============

porady social media ・autentyczność ・ budowanie marki w social mediach ・marketing dla freelancerów ・porady marketingowe ・insta porady ・strategia social media ・ marketing w biznesie solo ・marketing w małym biznesie

#solobiznes #soloprzedsiębiorca #markaosobista #marketingonline #biznesonline #instabiznes #tworcyinternetowi #kobietabiznesu #marketingzsercem #pokazsię #autentyczność #socialmediazsensem #tworzeniezwartością #kobietymarketingu
  • Kiedy zaczynałam pracę w marketingu 10+ lat temu, treści tworzyło się… inaczej.

Bez algorytmów, bez karuzel, bez presji na „zasięgi”.

Ale jedno się nie zmieniło: content to po prostu rozmowa.

A dobra rozmowa nie powinna Cię wypalać.
Nie powinna Cię stresować.
I nie powinna zostawiać Cię z poczuciem: „czy to w ogóle ma sens?”

Dlatego – jako ktoś, kto był po obu stronach:
👉 jako Head of Marketing w firmach technologicznych i startupach,
👉 i jako twórczyni rozwijająca własne marki,

…chcę Ci dziś pokazać mapę, która trzyma mój marketing w ryzach.

Nie chodzi o perfekcyjny kalendarz.
Chodzi o 4 kierunki, które pomagają tworzyć treści:
– z sensem,
– z celem,
– i z przestrzenią na bycie człowiekiem.

📌 Zapisz ten post i korzystaj z tej mapy, jeśli też masz dość tworzenia „byle coś wrzucić”.
💬 Skomentuj „90” jeśli potrzebujesz inspiracji, a wyślę Ci PDF z 90 pomysłami na posty w zgodzie z tą mapą.

A na koniec, zastanów się:
👇 Którego celu brakuje teraz w Twoim contencie?

Daj znać w komentarzu ⤵

porady social media ・ budowanie marki w social mediach ・marketing dla freelancerów ・porady marketingowe ・insta porady ・strategia social media ・ marketing w biznesie solo ・marketing w małym biznesie

#solobiznes #soloprzedsiębiorca #markaosobista #marketingonline #biznesonline #instabiznes #tworcyinternetowi #kobietabiznesu #kalendarztreści
  • Nie daj się wciągnąć w to nieustanne „więcej, więcej, więcej” i pozwól sobie naprawdę dostrzec, jak daleko już zaszedłeś – i jak rzadkie to osiągnięcie.
  • Nie daj się wciągnąć w to nieustanne „więcej, więcej, więcej” i pozwól sobie naprawdę dostrzec, jak daleko już zaszedłeś – i jak rzadkie to osiągnięcie.

Własny biznes • solo biznes • freelancing • prowadzenie własnej firmy • mindset w biznesie • motywacja
  • Yep, słyszałam to już milion razy…

„Nie lepiej wrzucać posty, jak masz wenę?”
„Strategia to przecież sztywny schemat – po co Ci to?”
„Ja to lecę na spontanie i jakoś działa.”

W sumie… mogłabym.
Ale dlaczego miałabym to robić? 😏

🔸 Bez strategii = publikujesz z poziomu stresu, nie z intencją.
🔸 Z weną bywa różnie – a klienci nie kupują, kiedy Ty masz flow, tylko kiedy widzą regularną wartość.
🔸 Spontaniczność to nie strategia. To brak planu przebrany za „autentyczność”.

A prawda jest taka, że właśnie przez takie myślenie:

❌ Profil rośnie wolno, mimo że masz ogrom wiedzy.
❌ Treści nie przyciągają klientów, tylko lajki znajomych.
❌ Marketing robi się frustrujący, zamiast wspierający.

🧠 Co działa zamiast tego?

✅ Tworzenie contentu z planem i celem
✅ Strategia, która uwzględnia Twoje zasoby i styl pracy
✅ System, który działa, nawet jeśli masz tylko 2h tygodniowo

Nie robię tego, żeby mieć estetyczny feed.

Robię to, żeby Twój content zaczął zarabiać – bez frustracji i wiecznego „wrzucę coś jutro”.

✨ Gotowa na marketing, który ma sens (i efekty)?
💌 Napisz „90” w komentarzu – a podeślę Ci 90 gotowych pomysłów na posty - w prezencie 🔥🎁

A jeśli chcesz strategię dopasowaną do siebie – NAPISZ do mnie, coś wymyślimy 👌🙌

porady social media ・ budowanie marki w social mediach ・marketing dla freelancerów ・porady marketingowe ・insta porady ・strategia social media ・ marketing w biznesie solo ・marketing w małym biznesie

#markaosobista #budowaniemarki #instaporady  #instatipy #markaosobistaodzera #budowaniemarkiosobistej #biznesonline #markaosobistaonline #poradysocialmedia #girlbosspl
  • Mętlik w głowie?

Zacznij od uporządkowania podstaw. Bez spiny, bez 50-stronicowej strategii.

Zrób dziś tylko te 3 rzeczy👇
✅ Określ 3 główne filary swoich treści
✅ Wypisz po 5 tematów do każdego z nich
✅ Zarezerwuj 1 dzień tygodnia na tworzenie – nawet jeśli to tylko 1h!

Tyle wystarczy, żeby poczuć ulgę i złapać flow.

💡 Marketing nie musi być perfekcyjny. Ma być zrozumiały i wykonalny.

🔁 Zapisz tę rolkę – wrócisz do niej, gdy znów zrobi się za dużo.

📥 A jeśli potrzebujesz pomocy w uporządkowaniu tego raz a dobrze – napisz do mnie lub sprawdź link w bio.

porady social media ・ budowanie marki w social mediach ・marketing dla freelancerów ・porady marketingowe ・insta porady ・strategia social media ・ marketing w biznesie solo ・marketing w małym biznesie

#markaosobista #budowaniemarki #instaporady  #instatipy #markaosobistaodzera #budowaniemarkiosobistej #biznesonline #markaosobistaonline #poradysocialmedia #girlbosspl

Geek Cat 2025

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP

Geek Cat 2025

 

Wczytywanie komentarzy...