• O mnie
  • 💡 Potrzebujesz pomocy w marketingu? 👀
    • Konsultacje
    • Sesja strategiczna (+30-dniowe wsparcie)
  • Współpraca
Geek Cat
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
Geek Cat
No Result
View All Result
Home Organizacja Moja organizacja

Organizacja czasu i pracy w 3 szybkich krokach

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
15.11.2020
in Moja organizacja, Organizacja
Reading Time: 12 mins read
14
671
SHARES
5.2k
VIEWS

Dobra organizacja czasu to podstawa skutecznego działania, zwłaszcza, gdy mamy na głowie wiele. Jak jednak się zorganizować, gdy listy zadań ciągną się w nieskończoność, nowych zadań ciągle przybywa, a my po prostu czujemy się pogubieni w tym wszystkim? Jest i na to sposób, sami zobaczcie!

Dobra organizacja czasu to umiejętność, którą musiałam w sobie wyrobić wiele lat temu, ale ciągle jeszcze nie wydaje mi się, że jestem w niej mistrzem. Mimo wszystko – bardzo się staram. Nie biczuję się jednak dlatego, że nie wszystkie zadania na mojej liście to-do nie są pod koniec dnia odhaczone bo wiecie co? Nie o to w tym wszystkim chodzi.

Żyjemy w szalonych czasach. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że ilość spraw, jakie upominają się o moją uwagę, niesamowicie mnie od jakiegoś czasu przytłacza. Wiem też, że po prostu fizycznie nie jestem w stanie zająć się wszystkimi zadaniami, jakie podsuwa mi moja podświadomość, a to z kilku ważnych powodów:

  • nie jestem robotem, tylko człowiekiem
  • dobra organizacja czasu to DLA MNIE realizacja MOICH planów i celów, a nie planów i celów innych osób – uświadomienie sobie tego zajęło mi bardzo dużo czasu i było naprawdę oczyszczające
  • to ja jestem panią swojego czasu i nie chcę, aby ktokolwiek inny wchodził w tę rolę (puszczam oczko do Oli Budzyńskiej, z resztą polecam Wam cały jej blog o tematyce organizacji czasu)
  • zadania nigdy się nie skończą – a na pewno nie u mnie, bo działam w kilku dynamicznych projektach i orgnizacjach, więc nigdy nie będzie tak, że przy normalnym, ludzkim wysiłku dam radę odhaczyć wszystko na liście
  • nawet super hero potrzebuje regeneracji – a co dopiero ja 😉 wiem, że muszę bardzo o to dbać, bo łatwo popadam w pracoholizm kosztem własnego zdrowia i równowagi, pomiędzy pracą a odpoczynkiem (sic!)

Mimo to, całkiem dobrze udaje mi się pogodzić pracę w software housie, aktywne działanie w takich organizacjach, jak GDG, GBG i Women Techmakers, rozwój swoich kompetencji i poszerzanie wiedzy (np. kursy online), blogowanie, a także rozwijanie kilku pobocznych projektów, którymi na razie jeszcze nie mogę się pochwalić. Pogodzenie tego wszystkiego to nic innego, jak samodyscyplina i (sprytna!) dobra organizacja czasu. Jak to w takim razie u mnie wygląda?

Geek Cat - organizacja czasu i pracy - biznes - przedsiębiorczość - produktywność

Spis treści

Toggle
  • Organizacja czasu – moje kluczowe zasady
    • #1 Kalendarz i Asana – moje centrum dowodzenia
    • #2 Bloki czasowe – organizacja czasu w mniej produktywne dni
    • #3 Plan dnia dostosowany do indywidualnego rytmu
      • CZAS KLUCZOWY
      • CZAS NA CZEKOLADĘ
    • Jak wygląda organizacja czasu i pracy u Was? Piszcie w komentarzach!

Organizacja czasu – moje kluczowe zasady

Planując i organizując swój czas, staram się trzymać kilku żelażnych zasad, które porządkują mi dzień i trzymają wszystko w ryzach. Opisanie każdej z nich to temat na osobne artykuły, ale postaram się w skrócie przedstawić jak to wszystko wygląda u mnie, z jakich narzędzi korzystam i jak radzę sobie w sytuacjach kryzysowych.

#1 Kalendarz i Asana – moje centrum dowodzenia

Dawniej używałam kalendarzy papierowych. Obecnie – do planowania “analogowego” służą mi notatniki (najczęściej Moleskine) czy Planer od wspomnianej już wcześniej Oli Budzyńskiej (czyli Pani Swojego Czasu). Zrezygnowałm z tradycyjnych kalendarzy z prostego powodu – żaden nie pasował do mojego intensywnego planu dnia. W dodatku jestem wzrokowcem i jeśli coś nie odpowiada mi wizualnie, to… lipa. Nie jestem w stanie z takiego narzędzia korzystać. Serio! 🙂

Planer Pani Swojego Czasu zawiera  dwa kluczowe dla mnie formaty: kartki z planami miesięcznymi, oraz… wielostronncowy notatnik w kropki. I w to mi graj, bo do planerów miesięcznych wrzucam najważniejsze rzeczy, jak wydarzenia, wizyty, spotkania, deadline’y. W notesie natomiast lądują moje notatki i rozpiski. Planer mam zawsze ze sobą, więc zazwyczaj to w pierwszej kolejności do niego trafiają szkice kolejnych wydarzeń GDG, wstępne plany publikacji na blogu z notatkami lub punktami do konkretnych tematów, czy wszelkie inne zapiski i pomysły. A co robię z nimi? Wcielam w wersję “na czysto”, czyli jak przystało na prawdziwą geek girl – do planera elektronicznego.

Moim “planerem elektornicznym” jest Kalendarz Google i jest to podstawa mojego funkcjonowania. Bez niego zginęłabym jak ciotka w Czechach 🙂 Jednak to nie do niego przenoszę pomysły ze swojego notatnika – planera PSC. Wszystkie zanotowane odręcznie pomysły i plany, które nie są spotkaniami, a które można przekuć w projekt lub zadanie, przenoszę w pierwszej kolejności do Asany.

Mam tam “Workspace” pod każdy większy projekt (jak na przykłd blog Geek Cat). W Workspace natomiast rozpisuję zadania i przyporządkowuję do poszczególnych podprojektów. Jeśli wpadnie mi do głowy pomysł na cykl artykułów, to wrzucam każdy artykuł jako osobny task do Asany i dodaję je do projektu “Artykuły – plan publikacji” w workspace “Geek Cat.

Geek Cat - organizacja czasu w Asanie

Wielką zaletą Asany jest to, że daje naprawdę duże możliwości i to już w wersji bezpłatnej. To właśnie ona skradła moje serce, które wcześniej należało do Trello, więc jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o moje pracy z Asaną, dajcie znać – chętnie przygotuję dla Was materiał na ten temat albo jakiś przewodnik.

Wracając jednak do tematu, Asana jest super, ale… nie jest kalendarzem Google 😉 Dobra organizacja czasu wiąże się w moim przypadku z poglądem na to, co mam w planie dnia. Lubię mieć wszystko w jednym miejscu, pod kontrolą,  dlatego też zintegrowałam sobie Asanę z Kalendarzem Google. Dzięki temu wszystkie zadania z Asany są w nim widoczne, a ja nie muszę przeskakiwać pomiędzy okienkami w mojej przeglądarce.

#2 Bloki czasowe – organizacja czasu w mniej produktywne dni

Nie zawsze mam wszystko konkretnie rozpisane w zadaniach. Czasem zdaża się dzień, kiedy np. nie mam ochoty lub siły na zabranie się do konkretnego taska, ale chcę zrobić JAKIKOLWIEK postęp. W takiej sytuacji działam właśnie w blokach czasowych. Organizacja czasu  i pracy w takiej sytuacji wygląda u mnie trochę inaczej.

Po pierwsze – odpalam sobie wtedy magiczne narzędzie Sunsama (oczywiście zintegrowane z moim Kalendarzem Google). Blokuję sobie w kalendarzu np. godzinę na pracę nad projektem, który chcę popchać do przodu (powiedzmy np. blog). Zastanawiam się, co mogę zrobić, aby praca nad jakimś projektem blogowym poszła chociaż odrobinę naprzód i notuję to sobie w punktach właśnie w Sunsama.

Po drugie – odpalam sobie Noisly lub Coffitivity i zakąłdam słuchawki. Nie wiem dlaczego, ale pełne skupienie łapię tylko ze słuchawkami na uszach i z dźwiękami deszczu, pociągu lub kawiarni w tle… 😉

Po trzecie – ustawiam sobie w Timer Tab odliczanie. Dzięki temu widzę, ile czasu jeszcze mi pozostało do zakończenia blogu czasowego (czyli w domyśle – do końca pracy). W dni, kiedy nie mam siły na nic więcej, po prostu po wybiciu 60 minut kończę i odpoczywam. Gdy mam nieco bardziej produktywne dni, po wybiciu godziny na Timer Tab robię krótką przerwę, idę po kawę i odpalam sobie kolejny blok czasowy, a potem zabieram się do pracy.

Więcej o moich sposobach na produktywność przeczytasz także w tym tekście

Geek Cat - organizacja czasu i pracy - biznes - przedsiębiorczość - produktywność

#3 Plan dnia dostosowany do indywidualnego rytmu

Dobra organizacja czasu i pracy w mojej ocenie jest niesamowicie związana także z naszym samopoczuciem, oraz rytmem dnia. Nie oczekujmy od nocnej sowy, że będzie produktywna o wczesnym poranku. Nie wymagajmy od skowronka, że stworzy super tekst późnym wieczorem 😉 Nie mówię, że jest to wykluczone, ale na pewno jest to o wiele trudniejsze, aniżeli w warunnkach dostosowanych do rytmu dnia takiej osoby.

Jak zatem wygląda dobra organizacja czasu w tym kontekście? Ja przede wszystkim staram się pamiętać o kilku najważniejszych zasadach:

  • praca koncepcyjna / kreatywna ma pierwszeństwo – najlepiej pracuje mi się w godzinach przedpołudniowych, dlatego wszystkie najważniejsze zadania, które wymagają ode mnie kreatywności, staram się wykonywać właśnie rano
  • zadania powtarzane i niewymagające większego skupienia – np. odpisywanie na wiadomości itp. – najczęściej łączę je sobie w bloki o których pisałam wcześniej i “upycham” w dalszej części dnia, np. pomiędzy spotkaniami
  • pamiętam o “czasie kluczowym” i “czasie na czekoladę” – i według tej zasady staram się planować swój dzień

CZAS KLUCZOWY

Rano jesteśmy wypoczęci, a energia uwalniana po śniadaniu (i filiżance kawy 😉 pomaga nam efektywniej pracować – dlatego też warto właśnie w tym czasie zająć się sprawami, które wymagają uwagi, skupienia i są dla nas najważniejsze w danym dniu – jest to tzw. CZAS KLUCZOWY. Kolejny skok produktywności przypada także po południu – musicie zaobserwować, kiedy dokładnie wystąpi u Was (jest uzależniony m. in. od tego, o której wstajecie ;))

CZAS NA CZEKOLADĘ

Wczesnym popołudniem, najczęściej po lunchu obniża się nasza skuteczność – stajemy się nieco zniechęceni i ospali – jest to tzw. CZAS NA CZEKOLADĘ. To chwila, kiedy można sobie pozwolić na przerwę, relaks lub doładowanie akumulatorów (spacer, luźne spotkanie, kawa lub kawałek -najlepiej gorzkiej! – czekolady).

Dobra organizacja czasu kluczowego zaczyna się od przeanalizowania listy zadań do wykonania. Musimy sobie określić, ile zajęć jest zawartych w sztywnych ramach, których nie można z pewnych względów przesuwać (np. zajęcia na uczelni, umówione spotkania), a ile jest takich, które – brzydko mówiąc – można “upchać” pomiędzy, w taki sposób, żeby w pełni rozplanować czas w ciągu dnia i załatwić wszystkie ważne sprawy. Ja robię to w ten sposób:

1. najpierw określam zadania regularne i przewidywalne – czyli takie, które na stale goszczą w moim kalendarzu, jak praca, spotkania, praca nad własnymi projektami i blogiem, odpoczynek, przygotowywanie posiłków, czas na rozwój osobisty itd.

2. następnie wydarzenia prawdopodobne, czyli takie, które z dużym prawdopodobieństwem w danym tygodniu nastąpią – np. wizyta w bibliotece (bo zbliża się termin oddania książek), zakupy, itd.

3. ostatni krok to pozostawienie sobie marginesu, czyli czasu, który w razie potrzeby będzie można zarezerwować np. na niespodziewane spotkanie, wyjście, lub projekty, które z pewnych względów się przeciągnęły

Planując konkretny dzień, pamiętam o wnioskach przedstawionych wyżej i planuję najważniejsze najważniejsze dla mnie rzeczy w czasie kluczowym. Idąc dalej, w czasie na czekoladę załatwiam sprawy niewymagające ode mnie zbyt wiele zaangażowania czy skupienia (spacer, sprzątanie, odpoczynek, mało wymagające zadania).

Ponadto, okienka między zadaniami ‘stałymi’ (praca, projekty, posiłki) zapełniam zadaniami, które nie wymagają wypełniania o konkretnej porze (nic się nie stanie, jeśli wstąpię do biblioteki w drodze z biura, lub zrobię zakupy wieczorem.


Ok, w wielkim skrócie tak właśnie u mnie wygląda organizacja czasu i pracy – a przynajmniej jej podstawy.Korzystajcie do woli z przedstawionych tu wskazówek, ale pamiętajcie o jednym – prowadzę dosyć specyficzny, intensywny tryb życia 🙂 Nie u każdego sprawdzi się moja organizacja czasu. Może Ty akurat nie potrzebujesz aż tak skomplikowanego systemu? Albo może u Ciebie sprawdzi się coś innego? Pamiętajcie, do każdych tego typu porad należy podchdzić przede wszystkim z głową! 🙂 A właśnie…

Jak wygląda organizacja czasu i pracy u Was? Piszcie w komentarzach!

Tags: CzasKalendarz GoogleProduktywność
Share268Tweet168Share47

🎁 POBIERZ

Bezpłatne narzędzia, które pomogą Ci poukładać Twój marketing:

Najnowsze

geek cat jak wybić się na instagramie poradnik

Jak wybić się na Instagramie w 2025 – kompletny plan wzrostu

18.06.2025
Geek Cat - jak zdobyć followersów na Instagramie infografika wskazówki porady

Jak zdobyć followersów na Instagramie i rozwijać profil? [INFOGRAFIKA]

20.06.2025
Geek Cat - Najczęstsze błędy w strategii marketingowej

Najczęstsze błędy w strategii marketingowej

16.06.2025

Dołącz do mnie na Instagramie:

Obserwuj na Instagramie

  • Wiem jak to BOLI:

👉 z jednej strony czujesz presję, bo WSZYSCY ciagle coś publikują, a Ty zostajesz w tyle i Twój profil świeci pustkami

👉 z drugiej strony po prostu nie masz już dziś na to siły, ani żadnego ciekawego pomysłu. Masz na dziś DOSYĆ i marzysz, aby w końcu trochę odpocząć 😣

Masz prawo tak się czuć. 

Dziś wrzuć już na luz i po prostu zadbaj o siebie. 

❤️ Wychilluj. 

Masz za sobą trudny tydzień. Idź na spacer, na kawę, do kina, albo po prostu zaszyj się pod kocem i wciągnij jednym ciągiem jakiś odmóżdżający serial na Netflixie. To też jest OK!

💡 A jak naładujesz baterie, to wróć na mój profil po konkretne, łatwe do wdrożenia wskazówki jak BEZBOLEŚNIE (i szybko!) ogarnąć swoje media społecznościowe, aby były Twoją najlepszą wizytówką 🙌

To jak, umowa stoi? 😉 🤝🤝

#girlbosspl #biznesonline #freelancerka #kobiecybiznes #solobiznes #poradymarketingowe #contentcreation #contentcreationtips #freelancerlife
  • Jesień to idealny czas, aby zwolnić tempo i znaleźć moment dla siebie po pełnym wyzwań dniu pracy. Oto, jak ja lubię się wyciszać, gdy za oknem robi się coraz chłodniej:

1️⃣ Ciepła herbata i książka 📚☕
Nic nie działa na mnie tak kojąco jak gorąca herbata z ulubionym aromatem (np. imbir, cynamon, pomarańcza!) i dobra książka. Jesienne wieczory to idealny czas, aby zanurzyć się w lekturze!

2️⃣ Spacer po parku 🍂🌳
Jesienne liście i rześkie powietrze to doskonała mieszanka na zresetowanie umysłu po intensywnym dniu. Kilkunastominutowy spacer w parku lub w lesie pomaga mi się wyciszyć i oderwać od codziennego zgiełku. 

3️⃣ Czas z LEGO 🛠️
Jako geek uwielbiam wieczorem usiąść do składania modeli z LEGO. To pozwala mi skupić myśli na czymś przyjemnym i kreatywnym.

4️⃣ Świece zapachowe i puchaty koc 🕯️
Jesień to także czas na wprowadzenie przytulnej atmosfery w domu. Delikatne światło świec, kocyk = gotowy setup do obejrzenia kolejnego odcinka serialu.

5️⃣ Muzyka lub podcasty 🎧🍁
Jeśli potrzebuję jeszcze głębszego wyciszenia, włączam ulubioną muzykę lub zaległe podcasty. Dźwięki natury, jesienne playlisty lub rozmowy na interesujące mnie tematy pozwalają mi oderwać się od pracy i naładować baterie.

6️⃣ Medytacja lub joga 🧘‍♀️🍂
Kilka minut wystarczy, aby uspokoić umysł i poczuć się lepiej przed snem.

Jesień sprzyja tworzeniu rytuałów, które pomagają się wyciszyć i zrelaksować po intensywnym dniu pracy. Od książek i ciepłych napojów, po spacery i medytację – każdy znajdzie coś dla siebie.

👉 A jakie są Twoje sposoby na wyciszenie się jesienią? Podziel się w komentarzu, może odkryję coś nowego! 🍂💬

#jesieniara #jesienneklimaty #jesiennie  #jesienneinspiracje  #równowaga #girlbosspl  #biznesonline  #freelancerka
  • Do końca roku zostały 3 miesiące🍁 Co możesz z tym zrobić? 🚀

Czy czujesz, że rok już prawie się skończył, więc lepiej odpuścić i poczekać do nowego? Jeśli tak, to mam dla Ciebie wyzwanie – nie poddawaj się! 

Te 3 ostatnie miesiące to wciąż doskonały czas, by zrobić coś dla siebie💡

🔴 Prawda jest taka: wiele osób w październiku zaczyna myśleć, że skoro rok się kończy, to już nie ma sensu planować nowych działań. Ale to błąd! 

Zamiast czekać do stycznia z nowymi postanowieniami, zaplanuj teraz, co chcesz osiągnąć przed końcem roku. Oto, jak możesz wykorzystać ten czas dla siebie:

1️⃣ Podsumuj sukcesy i wyciągnij wnioski - spójrz na mijający rok – co udało Ci się osiągnąć? Co się udało, a co mogło pójść lepiej? 

2️⃣ Skoncentruj się na jednym celu - nie musisz realizować wielkich projektów – wystarczy, że wybierzesz jeden, ważny cel, na którym się skoncentrujesz. Trzy miesiące to wystarczający czas, by zrobić realny postęp!

3️⃣ Zacznij już teraz, zanim zaczną się świąteczne zawirowania - skorzystaj z października i listopada, zanim nadejdą święta, by wykonać kilka ważnych kroków naprzód. Zobaczysz, że w styczniu będziesz dumny z tego, co udało Ci się zrobić.

4️⃣ Wykorzystaj energię jesieni do organizacji i planowania - jesień to idealny czas, by uporządkować swoje sprawy i przygotować solidne fundamenty na przyszły rok. 

5️⃣ Nie rezygnuj z siebie - często w tym okresie zaniedbujemy siebie, myśląc, że „zaraz koniec roku”. Ale te ostatnie miesiące to idealny czas na to, aby zadbać o siebie, wprowadzić zdrowe nawyki, które przyniosą efekty na dłuższą metę. Może warto wprowadzić codzienny czas dla siebie albo regularne spacery?

Te ostatnie trzy miesiące roku to czas, który nadal możesz wykorzystać. Skup się na tym, co możesz zrobić ✨tu i teraz✨ aby zakończyć rok mocnym akcentem i przygotować się na jeszcze lepszy start w kolejnym🚀💪

To co, jaki masz plan na te ostatnie trzy miesiące? Podziel się tym komentarzu, zmotywujmy się wzajemnie!💬

 #12tygodniowyrok #12tygodnidozmiany #produktywność #produktywnypazdziernik #planowanie #planowanieczasu #jesień  #organizacja #organizacjaczasu #biznesonline #girlbosspl #freelancerka #soloprzedsiębiorca #kobiecybiznes
  • POV: Startujesz z własnym biznesem, ale nikt Ci nie uświadomił co jest priorytetem na tym etapie 👀

Wiem, intuicyjnie mówiąc o nowym projekcie biznesowym myślimy:
🔥 potrzebuje kogo!
🔥 muszę mieć stronę!
🔥co ja wrzucę na firmowy Instagram?!

POWOLI.
Zacznij od fundamentów 🙂Na resztę przyjdzie czas. Szybciej, niż myślisz 😉

#wlasnybiznes  #wlasnafirma  #własnybiznes #własnafirma  #freelancerka #startuppl #girlbosspl #planujebiznes #biznesplan #strategia #marketing
  • 👉 Kiedy startujemy z biznesem online, często wpadamy w pułapkę nierealistycznych oczekiwań – myślimy, że już po kilku tygodniach zobaczymy spektakularne efekty. A rzeczywistość może wyglądać zupełnie inaczej.

🔴 Prawda jest taka: budowanie biznesu online to proces, który wymaga czasu, cierpliwości i regularnych działań. Chociaż istnieje wiele sukcesów "z dnia na dzień", są one zazwyczaj wynikiem długotrwałej pracy w tle.

Jak więc ustalić realistyczne oczekiwania i nie zniechęcić się na samym starcie? Oto kilka kluczowych kroków:

1️⃣ Zaakceptuj, że sukces nie przyjdzie od razu
Niezależnie od tego, ile kursów z szybkimi sukcesami obejrzałeś, prawda jest taka: pierwsze miesiące w biznesie online to głównie testowanie, zbieranie doświadczeń i budowanie fundamentów. Dlatego nie oczekuj, że od razu osiągniesz pełną stabilność finansową – to normalne, że efekty przychodzą stopniowo.

2️⃣ Skup się na długoterminowej wartości
Zamiast myśleć o tym, ile zarobisz w pierwszym miesiącu, skup się na tym, co chcesz zbudować w ciągu roku, dwóch czy pięciu lat.

3️⃣ Zdefiniuj konkretne, mierzalne cele
Ustal cele, które są ambitne, ale realistyczne. Na przykład: zamiast oczekiwać milionowych obrotów w pierwszym roku, skup się na zdobyciu pierwszych 10 klientów. 

4️⃣ Bądź przygotowany na próby i błędy
Twoje pierwsze kampanie mogą nie przynieść efektów, a część strategii może wymagać modyfikacji. Przygotuj się na testowanie, poprawianie i wyciąganie wniosków z błędów.

5️⃣ Inwestuj w naukę i rozwój
Nie oczekuj, że wszystko będziesz wiedzieć od razu. Inwestuj czas (i czasem pieniądze) w naukę nowych umiejętności, które pomogą Ci lepiej prowadzić biznes. Szkolenia, kursy, mentoring – to inwestycje, które mogą przynieść ogromne korzyści na dłuższą metę.

6️⃣ Pamiętaj o work-life balance
Na starcie często pracujemy więcej, aby rozkręcić biznes. Ale ważne jest, aby nie zaniedbywać siebie. Ustal realistyczny harmonogram pracy i dbaj o równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

A jakie są Twoje oczekiwania na start w biznesie online? Podziel się nimi w komentarzu – jestem ciekawa, jak planujesz swoją drogę! 💬

 #girlbosspl #biznesonline  #freelancerka #soloprzedsiębiorca
  • POV: Masz 33 lata i właśnie postanowiłaś rozpocząć coś zupełnie nowego, aby jeszcze lepiej służyć innym.

👉 DLACZEGO ZDECYDOWAŁAM SIĘ WRÓCIĆ NA STUDIA W WIEKU 33 LAT? 🤯

Dziś rozpoczynam nowy, ekscytujący rozdział w moim życiu – oficjalnie zaczynam studia z psychologii! 🧠🎓

✨ Od czego się zaczęło?

Kiedy miałam 20 lat, myślałam, że studia to jedyna droga do sukcesu zawodowego, ale wtedy nie czułam, że znalazłam coś, co naprawdę mnie inspiruje. Wybrałam ówczesne studia - prawo - kierując się rozsądkiem i cóż… nie był to najlepszy wybór 🙃

Następnie przez lata rozwijałam swoją karierę w marketingu i konsultingu, pomagając firmom i startupom uporządkować chaos i skupić się na strategicznym rozwoju. Jednak od zawsze coś mnie ciągnęło w stronę psychologii – chęć zrozumienia ludzkich motywacji, lepszego wspierania moich klientów i jeszcze skuteczniejszego doradzania im.

✨ Przełomowy moment

W okolicach swoich 33. urodzin (czyli w maju), po długich rozmowach z siostrą, w końcu podjęłam decyzję.

✨Zrozumiałam, że nigdy nie jest za późno na naukę.✨

Postanowiłam pójść za swoja intuicją i zapisać się na studia z psychologii, aby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby moich klientów i pomagać im nie tylko w marketingu, ale też w odkrywaniu wewnętrznego spokoju, lepszej organizacji i work-life balance.

✨ Dlaczego psychologia?

Psychologia to klucz do zrozumienia, dlaczego robimy to, co robimy. W pracy z klientami zauważyłam, że skuteczny marketing to nie tylko narzędzia i strategie, ale też głębsze zrozumienie ludzkich emocji, motywacji, uprzedzeń, blokad i decyzji.

Studiując psychologię, chcę wnieść w swoje konsultacje jeszcze więcej wartości – aby wspierać nie tylko rozwój firm, ale też osobisty rozwój osób, które je tworzą i z którymi bezpośrednio pracuję.

Jeśli czujesz, że nadszedł czas na zmianę w Twoim życiu – zarówno osobistym, jak i zawodowym – wiedz, że nigdy nie jest za późno, aby zacząć od nowa i rozwijać się w nowym kierunku. 🚀

👉 A jak wygląda Twoja historia? Co nowego zaczynasz w tym roku?

Podziel się ze mną w komentarzu💬 

#backtouni #backtouniversity #psychologia #studiapsychologiczne #studygram  #studentkapsychologii
  • Czujesz, że ilość zadań marketingowych Cię przytłacza? 🤯

Wielu właścicieli małych firm, freelancerów i startupów zmaga się z kluczowym pytaniem: jak ustalić priorytety w marketingu, gdy lista rzeczy do zrobienia zdaje się nie mieć końca?

🔴 Prawda jest taka: brak ustalonych priorytetów może prowadzić do chaotycznych działań marketingowych, braku efektów i wyczerpania.

Znasz to?

❌ Pracujesz nad wszystkim naraz – zamiast skupić się na najważniejszych działaniach, próbujesz robić wszystko jednocześnie. To prowadzi do rozproszenia uwagi i braku widocznych efektów.

❌ Nie wiesz, które działania marketingowe przynoszą realne korzyści – bez jasnej strategii ciężko ocenić, co faktycznie działa, a co tylko zajmuje Twój czas.

❌ Brak systemu do zarządzania zadaniami – kiedy nie masz struktury i planu działania, łatwo jest pogubić się w gąszczu zadań i zatracić w nich kontrolę.

Co na to poradzić?

1️⃣ Zidentyfikuj swoje cele
Zacznij od tego, co chcesz osiągnąć. Ustal jeden główny cel, który będzie priorytetem i wokół którego skupisz swoje działania.

2️⃣ Skoncentruj się na działaniach o największym wpływie
Zamiast próbować być aktywnym na wszystkich kanałach, skup się na tych, które przynoszą największe rezultaty. 

3️⃣ Podziel zadania na priorytety
Sporządź listę wszystkich działań marketingowych, które musisz wykonać, a następnie przypisz im priorytety. Skorzystaj z macierzy Eisenhowera.

4️⃣ Automatyzuj i deleguj
Korzystaj z narzędzi do automatyzacji, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas na publikacjach, e-mailach czy analizach. Jeśli możesz - zleć część zadań.

5️⃣ Ogranicz multitasking
Skup się na jednym zadaniu naraz. Przeznacz określony czas na realizację danego działania marketingowego, a po zakończeniu przejdź do kolejnego.

👉 Czy masz ustalone priorytety w marketingu? 
Jeśli nie, napisz w komentarz, co blokuje Cie przed tym. Może razem znajdziemy rozwiązanie?

Nie pozwól, by marketing Cię przytłoczył – uporządkuj swoje działania już dziś i zobacz, jak rozwija się Twój biznes! 🚀

 #girlbosspl #biznesonline #planowanie #biznesnaszpilkach #poradymarketingowe #kobiecybiznes #solobiznes #soloprzedsiębiorca #freelancerka
  • 👋 Witaj w miejscu, w którym dowiesz się, jak zaprowadzić porządek i spokój w swoim marketingu i biznesie online 🧘‍♀️🗂️🌱

👉 Na tym profilu dzielę się praktycznymi i łatwymi do wdrożenia sposobami na sensowne poukładanie działań - zarówno w marketingu jak i biznesie online ✨

✨ Dlaczego to robię?

Od +5 lat prowadzę własną firmę - zawodowo zajmuję się “układaniem” marketingu i procesów biznesowych oraz consultingiem.
Doskonale wiem, jak łatwo można się pogubić w natłoku zadań - sama to wielokrotnie przerabiałam na własnej skórze, a obecnie pomagam uporządkować takie kwestie moim klientom.
Postanowiłam pomóc także innym znaleźć porządek i skuteczność w tym, co robią – zwłaszcza osobom, które zaczynają swoją przygodę z biznesem online.

✨ Jak pracuję?

Przygotowuję proste, ale skuteczne i przede wszystkim łatwe do wdrożenia metody.
Opieram się na latach doświadczeń jako Fractional CMO i ex-mentor z zakresu marketingu w programie Google for Startups.
A dzięki platformie edukacyjnej Akademia Skills Evolution pomagam ludziom, którzy chcą przejść na freelancing lub zacząć działać na własnych warunkach.

✨ Co mnie wyróżnia?

Wykorzystuję swoje doświadczenie w branży IT i startupowej.
Moją supermocną jest umiejętność porządkowania, układania i tworzenia jasnych procesów, którymi łatwo podążać.
Pomagam ogarnąć marketing i biznes tak, żeby był jasny, przejrzysty i pozwalał Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne – zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym.

✨ Co ci to da?

Z moim wsparciem uporządkujesz swoje działania, poprawisz organizację pracy i znajdziesz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Wszystko bez zbędnego stresu i zamieszania.

Czujesz, że tego potrzebujesz?

👉 Dołącz do mnie, zaobserwuj mój profil i zacznijmy wspólną podróż! 🌟

#girlbosspl #kobiecybiznesonline #biznesonline #soloprzedsiębiorca #geekcatpl #poradymarketingowe #strategiamarketingowa #marketing

Geek Cat 2025

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP

Geek Cat 2025

 

Loading Comments...