• GEEKLETTER
  • O mnie
  • Zacznij tutaj
  • Współpraca
  • Kontakt
Geek Cat
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje
GEEK CAT
No Result
View All Result
Home Marketing Facebook

Grupy na Facebooku – od czego zacząć i jak je wykorzystać w biznesie?

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
30 stycznia 2020
Reading Time: 8 mins read
80
SHARES
3.9k
VIEWS
Podziel się ze znajomymiTweetnij

Grupy na Facebooku to bardzo popularne miejsce prowadzenia wszelkich rozmów wśród milionów (miliardów!) użytkowników serwisu Marca Zuckerberga. Coraz częściej jednak ich potencjał dostrzegają firmy i marki. Czy to oznacza, że niedługo grupy na Facebooku przemienią się w banery reklamowe? Niekoniecznie 🙂 Dziś o tym, jak mądrze wykorzystać je w marketingu swojej marki lub biznesu.

Na samym początku mały spoiler: jeśli myślisz, że własna grupa na Facebooku to idealne miejsce do wrzucania jedynie informacji o swojej firmie i ofercie, to musze Cię zmartwić. Mylisz się. Nikt nie lubi nachalnej reklamy, a grupy na Facebooku są ostatnim miejscem na uskutecznianie takich praktyk. Jeśli natomiast chcesz edukować swoich odbiorców, budować z nimi relacje i dać im miejsce do dialogu z marką, świetnie trafiłeś. A o tym, jak to zrobić, przeczytasz w dalszej części tego artykułu.

Powiązaneartykuły

Co to jest Clubhouse?

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć?

Piksel Facebooka – 3 rady dla początkujących

Grupy na Facebooku – od czego zacząć i jak je wykorzystać w biznesie?

Z zainteresowaniem od kilku lat przyglądam się rozwojowi wielu grup w najpopularniejszym serwisie społecznościowym na świecie. Jedne nabierają pędu i popularności, inne umierają w naturalny sposób, lub zamieniają się w siedliska spamu i bezwartościowych linków. Tutaj nasuwa mi się jeden, kluczowy wniosek – aby dobrze wykorzystać je w rozwoju naszej marki i biznesu, musimy mieć dobrą strategię. Nie ma drogi na skróty! 🙂

Czego dowiesz się z tego artykułu:

  1. Grupy na Facebooku a Fanpage – czym się różnią?
  2. Czy Twój biznes potrzebuje grupy na Facebooku?
  3. Jak wykorzystać grupy na Facebooku w biznesie?

Grupy na Facebooku a fanpage – czym się różnią?

Zdecydowana większość biznesów (zwłaszcza internetowych) posiada własny fanpage, czyli oficjalny profil. Najczęściej zawiera informacje kontaktowe, godziny otwarcia, logo, ofertę, czy newsy i aktualności dotyczące samej firmy. Z zasady taki profil prowadzony jest przez samą firmę lub wynajętą agencję marketingową i w wielkim skrócie – jest to po prostu jedna z internetowych wizytówek firmy.

Grupy na Facebooku to natomiast nic innego jak społeczności (często przypominające po prostu fora dyskusyjne), które pozwalają użytkownikom Facebooka skupiać się wokół określonych tematów, dyskutować, wymieniać opiniami i…. materiałami, jak zdjęcia, video czy pliki.

To właśnie grupy na Facebooku charakteryzują się nie raz bardzo ożywionymi dyskusjami, a ich członkowie bardzo często i chętnie dzielą się swoimi opiniami o markach, produktach, miejscach czy lokalach, lub po prostu – poradami. Właśnie w tych dyskusjach wiele marek zauważyło mocny potencjał marketingowy, który warto wykorzystać – byle z głową! ?

O ile fanpage są publiczne i łatwo można je znaleźć, o tyle grupy na Facebooku dzielą się na:

  • publiczne – każdy może znaleźć grupę na Facebooku, widzi członków i treści w grupie,
  • prywatne – można znaleźć grupę, zobaczyć kto do niej należy, ale nie widać udostępnianych w niej treści i rozmów
  • tajne – nie można takiej grupy znaleźć, dostaniesz się do niej tylko, jeśli ktoś wyśle Ci zaproszenie (doda do grupy)

Publiczne grupy na Facebooku są łatwo dostępne, a aby zapoznać się z ich treściami, nie trzeba być członkiem grupy. Niestety – nie zapewniają żadnej poufności osobom, które do nich należą.

Grupy prywatne to całkiem dobry balans pomiędzy dostępnością, a dyskrecją. Zapewniają członkom pewną poufność wypowiedzi, bo aby zobaczyć jej treści, należy do grupy dołączyć.

Grupy tajne natomiast są w mojej perspektywie najmniej przyjazne biznesom, ponieważ nie sposób je odnaleźć – chyba, że mamy bezpośrednie zaproszenie / ktoś nas do takiej grupy doda.

Czy Twój biznes potrzebuje grupy na Facebooku?

Jak już wspomniałam w jednym z poprzednich akapitów, wielu użytkowników Facebooka chętnie wymienia się poradami, opiniami i informacjami właśnie za pośrednictwem grup. To zainteresowanie i poszukiwanie informacji z pierwszej ręki można bardzo dobrze przekuć w zaangażowaną społeczność związaną z naszą marką – należy to jednak zrobić z głową.

Dlaczego zatem warto rozważyć grupy na Facebooku w swoich działaniach marketingowych?

#1 Angażujesz swoich potencjalnych klientów w naturalny sposób

Po pierwsze – Facebook o wiele lepiej pozycjonuje w newsfeedach informacje z grup, aniżeli te udostępniane na fanpage’ach. Dzięki temu łatwiej jest dotrzeć z treściami do użytkowników Facebooka właśnie za pomocą grupy. Po drugie – grupy na Facebooku z samej swojej natury skłaniają do dyskusji. O wiele łatwiej jest wzbudzić rozmowę na konkretny temat w grupie, aniżeli na fanpage’u – często dzięki poczuciu przynależności i poufności (łatwiej jest udzielać się w grupie niepublicznej, gdy mamy poczucie, że nasza opinia trafi jedynie do członków grupy).

#2 Masz świetną okazję, aby edukować swoich odbiorców

Jeśli jesteś administratorem grupy, masz ogromny wpływ na jej kształt, oraz treści, które będą w niej publikowane. Jesteś swoistym kuratorem treści. Możesz wykorzystać to nie tylko do ochrony grupy przed spamem, ale także do dystrybucji swoich własnych artykułów i materiałów (pamiętaj tylko, aby samemu nie zamienić się w spamera!)

#3 Budujesz zaufanie

Dzieląc się np. Specjalnymi ofertami lub pogłębioną wiedzą z członkami grupy, budujesz równocześnie zaufanie do marki. Grupy na Facebooku to także świetne miejsce do rozmów ze swoimi odbiorcami. Prowadząc je w profesjonalnym i ciepłym tonie, pomagasz użytkownikom Facebooka zbliżyć się do swojej marki. Jest to także dobre miejsce na rzeczowe doradztwo – pamiętaj o tym, gdy ktoś na Twojej grupie zada pytanie, lub poprosi o pomoc.

Jeśli chcesz przybliżyć swój biznes lub markę swoim klientom, bądź zbudować wizerunek eksperta w swojej branży, grupy na Facebooku będą zdecydowanie jednym z lepszych sposobów na realizację tego pomysłu.

#4 Badasz rynek

Grypy na Facebooku to też świetne miejsce do badania rynku. Angażując się w rozmowy widzisz, czego potrzebują ludzie w konkretnej społeczności, oraz jakie mają problemy (które Ty możesz pomóc im rozwiązać).

Geek Cat - jak założyć grupę na Facebooku jak promować grupę na Facebooku

Jak wykorzystać grupy na Facebooku w biznesie?

#1 Poznaj lepiej swoich odbiorców / klientów / czytelników

Niezależnie od tego, czy blogujesz, czy prowadzisz biznes, grupa na Facebooku będzie świetną okazją aby poznać osoby, które są odbiorcami Twoich treści lub usług. Facebookowe społeczności to przestrzeń do rozmów i dzielenia się poradami, bolączkami, problemami, ale i sukcesami. Angażując się w rozmowy, masz niepowtarzalną okazję, aby lepiej poznać osoby, które są (lub mogą zostać) Twoimi klientami czy czytelnikami.

#2 Dowiedz się, z jakimi problemami się borykają

Jak wspomniałam w punkcie wyżej, grupy na Facebooku do dobre miejsca na szukanie porad i rozwiązań określonych problemów. Masz niepowtarzalną okazję poznać je i to bezpośrednio z pierwszej ręki. Dla mnie moja grupa Marketing i przedsiębiorczość dla kreatywnych do prawdziwa kopalnia wiedzy odnośnie treści, jakich poszukują ludzie z branży, a także pomysłów na nowe artykuły blogowe.

Na wiele tematów odpowiedzi można udzielić w wystarczającym zakresie już w postach na grupie, ale są i problemy bardziej rozbudowane czy skomplikowane. W takich wypadkach wiem, że lepiej sprawdzi się np. Obszerny artykuł na blogu, który w przyszłości pomoże rozwiązać konkretny problem kolejnym osobom – nie tylko w grupie, ale i po prostu w sieci.

#3 Angażuj (i buduj wizerunek eksperta)

Regularnie i konsekwentnie dbaj o to, aby osoby w Twojej grupie miały pretekst do nawiązywania rozmów i dzielenia się swoimi opiniami i wnioskami. Na początku to właśnie Ty, jako admin, musisz zadbać o podtrzymanie rozmowy – czy to przez rozpoczynanie konwersacji, czy angażowanie się w te trwające.

Grupy na Facebooku to bardzo dobre miejsce do dzielenia się swoją wiedzą i budowania wizerunku eksperta w swojej branży – wykorzystaj to, udzielając się regularnie (nawet codziennie!)

Jak to zrobić?

  • witaj w grupie nowych członków
  • dziel się ciekawymi przykładami z branży i pytaj o zdanie publikę
  • zadawaj pytania
  • odpowiadaj na pytania i posty
  • udzielaj się w dyskusjach
  • dziel się wartościowymi linkami, artykułami czy wskazówkami
  • dziel się swoimi spostrzeżeniami czy doświadczeniami na dany temat
  • wykorzystaj tematyczne video
Cele komunikacji w mediach społecznościowych – jak je skutecznie wyznaczać

Grupy na Facebooku – czego unikać?

Sporo miejsca poświęciłam dobrym praktykom, ale zdecydowanie warto wspomnieć także o tym, czego w grupach na Facebooku robić nie wypada. Sama administruję kilkoma grupami i często widzę nie tylko naruszenia regulaminów tychże grup, ale także po prostu spamerskie działania, które nie służą nikomu. Czego zatem unikać?

  • zawsze zacznij od zapoznania się z regulaminem grupy i przestrzegaj go – od tego jest, aby każdemu członkowi grupy żyło się lepiej
  • nie bój się korzystać z lupki – unikniesz dublowania tematów postów, a przy tym – nerwów adminowi 😉
  • nie spamuj! to niestety nagminne w wielu grupach – ludzie, którzy bardzo rzadko (lub wcale) się udzielają, bardzo chętnie spamują linkami lub informacjami sprzedażowymi, które nie są mile widziane (lub na które jest wyznaczone specjalne miejsce)
  • dbaj o język i kulturę wypowiedzi
  • szanuj prawo innych do własnych poglądów
  • nie traktuj grup stricte sprzedażowo – o wiele łatwiej zachęcisz do skorzystania ze swoich usług pomagając i dzieląc się wiedzą, aniżeli nachalnie sprzedając na prawo i lewo

A jak zakładać grupy na Facebooku? Sprawdź w specjalnym artykule, w którym opisałam cały ten proces krok po kroku! 🙂

Share31Tweet20Share5

Related Posts

Geek Cat Clubhouse co to
Aplikacje

Co to jest Clubhouse?

by Justyna Kot | Geek Cat
2 marca 2021
Geek Cat - reklama firmy w internecie za darmo
Facebook

Reklama firmy w internecie – od czego zacząć?

by Justyna Kot | Geek Cat
31 marca 2021

Najnowsze

Geek Cat jak urządzić domowe biuro poradnik inspiracje

Jak urządzić domowe biuro? Inspiracje + praktyczne wskazówki [PORADNIK]

13 kwietnia 2021
Najsmutniejsze rozstanie w muzyce od lat. Za co kochamy Daft Punk?

Najsmutniejsze rozstanie w muzyce od lat. Za co kochamy Daft Punk?

13 kwietnia 2021
Asystent Google – oto wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Asystent Google – oto wszystko, co musisz o nim wiedzieć

9 kwietnia 2021

Instagram

  • Jakie aplikacje na smartphonie ratują mi życie (zawodowe) w zabieganej rzeczywistości? Jest ich kilka i dziś postanowiłam podzielić się nimi z Wami na Instagramie. Kto wie, może i Wam pomogą? 😉

W karuzeli znajdziecie 6 polecanych apek, natomiast na blogu (link w bio @geekcatpl) kilka dodatkowych, które mogą Wam się przydać zwłaszcza, gdy pracujecie kreatywnie i ogarniacie media społecznościowe.

A JAKIE APLIKACJE PRZYDATNE W PRACY WY POLECACIE?
Jestem ciekawa Waszych propozycji - piszcie w komentarzach! :)

#biznesonline #kobiecafirma #kobiecybiznes #kobiecybiznesonline #kobietawbiznesie #mojafirma #pracaonline #pracazdalna #wlasnybiznes #własnafirma #apki #instakaruzela #instatipy #markaonline #markaosobista #instakaruzelarozwoj #infografika #porady #rozwoj #instagrampl #instagrampolska #girlbosspl #wlasnadzialalnosc #własnadziałalność
  • PAUZA. STOP. BREAK. ZATRZYMAJ SIĘ NA MOMENT!

3-4 miesiące temu właśnie te słowa wrzuciłam sobie w swój… kalendarz. Dodałam po prostu taki event w kalendarzu i ustawiłam cyklicznie - aby powtarzał się codziennie w każdy roboczy dzień w okolicach 14:00.

Po co?

Może wydaje Ci się to głupie lub niepotrzebne, ale uwierz mi - są osoby (ja byłam taką osobą!), które po prostu potrafią zatracić się w codziennych obowiązkach i zasuwać bez opamiętania godzinami. U mnie zdarzało się to nagminnie. Moja praca to także w dużej mierze moja pasja. Mam ogromną frajdę realizując swoje projekty, ucząc się codziennie nowych rzeczy, zgłębiając nowe, nieznane lądy w swojej dziedzinie. Ale nawet świetna zabawa potrafi zmęczyć i wyssać naszą energię. 

Też tak masz? A może też potrzebujesz w swoim kalendarzu takiego przypomnienia?

#pracazdalna #remotework #homeoffice #pracawdomu #pracazdomu #workingonline #bossgirls #biznesonline #porannakawa #czasnakawe #kobiecafotoszkoła #dzieńdobry #coffeecommunity #przerwanakawe #terazczytam #instagramczyta #instagrampl #instagrampolska #productdesigner #designprocess #uxigers #productdevelopment #uxresearch #designsprint #uxprocess #designsprints #bezstresu #balans #rytuał #czasdlasiebie
  • Reklama swojej marki w Internecie - od czego zacząć, zwłaszcza, gdy nie masz budżetu?

PO PIERWSZE: ZACZNIJ Z TYM CO MASZ!

Reklama firmy w internecie nie musi być droga – zwłaszcza na samym początku. Jestem zwolennikiem mądrego działania. Lubię zainwestować w narzędzia, dzięki którym moja praca stanie się prostsza i łatwiejsza, ale zdecydowanie nie należę do osób, które lekką ręką wydają budżety bez uzasadnionej potrzeby.

Mimo, że zapewne nie raz słyszeliście, że wydatki na reklamę firmy w internecie bywają ogromne, wcale nie musimy zaczynać promowania naszego biznesu od ogromnych sum. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki, możesz spokojnie zacząć od darmowych lub niskobudżetowych działań, które pozwolą zaistnieć firmie w sieci.

Kilka z takich działań, wraz z konkretnymi linkami zebrałam dla Was w dzisiejszej karuzeli. Dzięki nim bez zbędnych wydatków przygotujecie profile swojej marki w kluczowych miejscach w sieci. Na start tak naprawdę nie potrzebujesz wiele! Bardzo często sami siebie blokujemy, bo zamiast działać - zastanawiamy się lub rozkładamy niepotrzebnie dany problem na czynniki pierwsze. 

Moja podstawowa rada da dziś:

✅  zacznij z tym co masz
✅  po prostu zacznij i postaw pierwszy krok (dzięki narzędziom z mojej karuzeli)
✅  przetestuj swój pomysł bez inwestowania
✅  załóż prostą wizytówkę dla swojej działalności

#kobiecybiznes #markaosobista #kobietawbiznesie #markaonline #instakaruzela #instatipy #pracaonline #socialmediatips #bizneszpasja #girlbosspl #instagramdlabiznesu #malybiznes #kobieceinspiracje #biznesonline #instakaruzelarozwoj #pasjobiznes #reklamawinternecie #poradnik #mediaspolecznosciowe #mediaspołecznościowe #poradyinstagram #poradyinstagramowe #biznes #marketingpolska #własnafirma #wlasnafirma #własnafirmakrokpokroku  #kobietabiznesu #mojafirma #mojafirmamojapasja
  • Darmowy planer social mediów z pomysłami na posty na luty już wjechał!

Zerkasz pod koniec miesiąca na swoje profile w mediach społecznościowych i zastanawiasz się, dlaczego Twój ostatni wpis tam miał miejsce 3 tygodnie temu? A może po prostu sam prowadzisz profile dla swojej działalności lub biznesu online i w nawale spraw, jakie masz na głowie, social media po prostu schodzą na dalszy plan?

Mam coś, co Ci pomoże 🙂

Kalendarz z pomysłami na posty do mediów społecznościowych został stworzony właśnie z myślą o Tobie. Zawarte w nim pomysły możesz dostosować 1:1 do swojego harmonogramu publikacji - według propozycji w arkuszu, lub stosować elastycznie jako inspiracje do własnego planu postów, np. wykorzystując jedynie niektóre z nich, lub publikując luźne treści podczas weekendów.

🔷  CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU? 🔷

✅  30 pomysłów na posty w mediach społecznościowych, które możesz wykorzystać od zaraz

✅  Spis nieoficjalnych świąt wypadających w miesiącu

✅  Kalendarz do planowania postów, w którym możesz planować swoje działania w social mediach - w 2 wersjach kolorystycznych do druku

🔷 JAK POBRAĆ PLANER? 🔷

Planer jest dostępny w linku w bio @geekcatpl - podaj swój email, a mój system do newsletterów wyśle Ci na ten adres materiały :) Możesz skorzystać także z linku poniżej, wklejając go do swojej przeglądarki:

subscribepage.com/planer-postow-social-media

Udanego planowania!

#mediaspołecznościowe #mediaspolecznosciowe #biznesonline #girlbosspl #instagrampl #kobiecybiznes #kobietasukcesu #markaosobista #socialmediapl #instagrampolska #instaporady #marketinginternetowy #przedsiębiorca #pracaonline #agencjasocialmedia #biztips #czasnanowe #herbusiness #infografika #instamarketing #instawtorek #markaonline #marketingblog #socialmedianinja #kobietawbiznesie #instatipy #bizneszpasja #contentplan #malybiznes #planer
  • JAK CZYTAĆ WIĘCEJ KSIĄŻEK?

Według informacji udostępnionych przez Bibliotekę Narodową, w 2019 roku jedynie 9% Polaków przeczytało więcej, niż 7 książek, a 39% - przynajmniej jedną. Mnóstwo z nas twierdzi, że nie czytamy, ponieważ nie mamy na to czasu. Czy jest tak faktycznie?

Jak czytać więcej książek?

✅  znajdź na to czas

➡ ogranicz oglądanie TV i surfowanie w sieci bez celu
➡ ogranicz czas spędzany w social mediach
➡ wrzuć sobie czytanie w swój kalendarz / plan dnia

✅  zmień swoje podejście do czytania

➡ czytaj dla swojej przyjemności - nie musisz od razu porywać się na klasykę literatury
➡ 5 minut jest lepsze, niż nic - często mając te 5 minut myślimy "nie opłaca się zaczynać; a co jeśli zamiast nad tym myśleć, po prostu zaczniesz?
➡ czytaj książki tak, jak artykuły w Internecie - jeśli książka Ci się nie spodoba, to po prostu sobie ją odpuść. Nikt nie każe Ci kończyć nieciekawej lektury pod groźbą kary!
➡ nie czytaj od deski do deski - pomijanie nudnych fragmentów jest ok, zwłaszcza, jeśli i tak nic nie wnoszą do fabuły czy treści

✅  zbuduj nawyk codziennego czytania

➡ ustal sobie stałą porę na czytanie - na początek to może być nawet 10-15 minut, byle regularnie!
➡ śledź swoje postępy - np. w apce do czytania (@czytamzlegimi, na Kindle) czy habit trackerze, których pełno w sieci do wydrukowania

✅  zabierz książki ze sobą

➡ korzystając z e-booków czy audiobooków możesz mieć książki zawsze przy sobie, a dzięki temu czytać w chwilach "wyrwanych" z planu dnia, jak np. w podróży, w kolejce, czy w przypadku audiobooków - na siłowni spacerze, podczas gotowania lub codziennych obowiązków

DAJ ZNAĆ W KOMENTARZU, CZY:

📌 stosujesz którąś z tych metod u siebie? 
📌 a może znasz inne, które dobrze się u Ciebie sprawdzają?

#kochamksiążki #kochamczytać #polishbookstagram #bookstagramtopasja #ksiazkoholizm #molksiazkowy #takczytam #bookstagrampolska #czytamksiążki #czytajpl #czytajpolsko #czytamcodziennie #instagramczyta #lubięczytać #czytambokocham #ksiazkoholik #czytamzlegimi #instakaruzela #carouselpost #instacarousel #instatipy #instakaruzelarozwoj #instakaruzelaporadnik #instagrafika #infografika #czytamy #czytamyksiążki
  • Dobra książka, kubek kawy, koc - i nic więcej mi dziś do szczęścia już nie potrzeba 😉

CO CIEKAWEGO OSTATNIO CZYTALIŚCIE?

Podrzućcie swoje propozycje! Uzupełniam swoją biblioteczkę na czytniku i chętnie przygarnę kilka nowych propozycji. U mnie ostatnio na tapecie:

✅ "Skup się" - Leo Babauta
✅ "Putin. Człowiek bez twarzy" - Masha Gessen
✅ "Mindf*ck" - Christopher Wylie

Pierwsza pozycja przeczytana - spoko pigułka porad na temat minimalizmu w życiu i produktywności, dzięki eliminowaniu z życia zbędnych tematów. Fajna "piguła", ale dla mnie - raczej bez żadnych nowości 🤷‍♀️

Książka o Putinie - wiązałam z nią spore nadzieje (uwielbiam takie tematy), ale na razie dobrnęłam do 1/3 i bez szału, chociaż może po prostu zbyt dobrze znam szczegóły z biografii prezydenta Rosji? 🤷‍♀️ W każdym razie warto docenić całkiem zgrabnie namalowany obraz Rosji na przestrzeni lat stanowiących tło w życiorysie Putina. 

Ostatnia pozycja - dopiero zaczynam. Oglądałam film na Netflixie, który powstał na jej bazie i to jest totalnie temat, który pochłaniam jak szalona. Więcej na pewno po przeczytaniu 😉

A co Wy polecacie? 

#kochamksiążki #kochamczytać #terazczytam #czytamy #polishbookstagram #bookstagramtopasja #ksiazkoholizm #molksiazkowy #takczytam #bookstagrampolska #czytamksiążki #czytajpl #czytajpolsko #czytamcodziennie #instagramczyta #lubięczytać #czytambokocham #ksiazkanadzis #ksiazkoholik #kawusia #porannakawa #coffeecommunity #coffeemoment #kawagirl #kochamkawe #instacoffeelovers #instawtorek #kawajestdobranawszystko #snieg #zima2021
  • Opanowane do perfekcji zarządzanie czasem NIE POMOŻE, gdy jesteśmy zawaleni robota po sam czubek nosa!

Dlatego przy organizacji warto pamiętać przede wszystkim o odpowiednim stawianiu granic. Każde "TAK" dla dodatkowego zadania, projektu czy spotkania to "NIE" dla:

⛔ Twojego wolnego czasu, 
⛔ kursu, który na Ciebie czeka,
⛔ kwadransu z książką
⛔ wieczoru we dwoje
⛔ 20 minut na macie z jogą lub lekkim treningiem
⛔ telefonu do bliskiej osoby
⛔ chwili tylko dla siebie i swoich myśli

I można tak wyliczać dalej, ale chyba już łapiecie, o co mi chodzi? 😉 Nie piszę tego wszystkiego bez powodu - 2020 rok dał mi mocno w kość w tej kwestii. Bardzo często mówiłam tak - poniekąd po to, aby uciec od pandemicznej, wymagającej rzeczywistości. Z perspektywy czasu mogę to podsumować następująco:

✅ bardzo pomyslny czas zawodowo
⛔ bardzo wyniszczający i wyczerpujący czas mentalnie, zdrowotnie i prywatnie

NIE WARTO realizować planów i ambicji w taki sposób, dlatego serio - PAMIĘTAJCIE O SWOICH GRANICACH 🙏

#równowaga #balans #bezstresu #codziennerytuały #medytacja #rozwójosobisty #rytuał #cisza #harmonia #jakzyc #spokój #kobiecybiznes #efektywność #zarzadzanieczasem #domowebiuro #motywacjadodzialania #organizacjaczasu #wlasnafirma #wlasnybiznes #ciężkapraca #drogadosukcesu #dzialaj #działanie #inwestycjawsiebie #kobietaprzedsiebiorcza #kobietawbiznesie #mojamotywacja #motywacjadodziałania #naswoim #ogarniam
  • Codzienność w biegu i miejskiej dżungli chwilowo zamieniłam na #workation w rodzinnych stronach. Głowa już dawno nie miała okazji aby tak wypocząć, a ja - jak to dziecko sprzed 25 lat, którym wtedy byłam - codziennie zachwycam się gwieździstym, czystym niebiem nad podwórkiem moich rodziców. Peace, calm & nature 🖤

#snieg #zimno #drzewa #polskazima #styczeń #lód #polishwinter #feriezimowe #widoki #winterinpoland #szron #bialo #naszlaku #zimawpolsce #mroz #winterview #winterholidays #zimowo #winterwalk #pięknie #zimaworld #winterforest #zima2021 #podkarpacie #bieszczady #rzeszow #podkarpackie #podkarpaciejestpiękne #subcarpathia
Facebook Twitter Instagram

Aby strona działała prawidłowo, w celu analizy ruchu oraz korzystania z narzędzi marketingowych wykorzystywane są pliki cookies. O szczegółach przeczytasz w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kategorie

  • Aplikacje (22)
  • Apple (6)
  • Bez kategorii (4)
  • Branding (3)
  • Content marketing (16)
  • Facebook (6)
  • Filmy i seriale (2)
  • Google (10)
  • Instagram (4)
  • Kobiety w IT (5)
  • Kreatywność (10)
  • Książki biznesowe (1)
  • Książki o marketingu (2)
  • Książki o produktywności (2)
  • Lead generation (2)
  • Lifestyle (37)
  • Linkedin (1)
  • Marketing (41)
  • Media społecznościowe (14)
  • Mobile (1)
  • Moja organizacja (14)
  • Muzyka (1)
  • Narzędzia marketingowe (4)
  • Organizacja (32)
  • Podróże (6)
  • Pomysł na biznes (9)
  • Produktywność (8)
  • Strategia (8)
  • Technologia (44)
  • Własny biznes (28)
  • Własny biznes od kulis (12)
  • Wnętrza (1)
  • Work-life balance (13)
  • Zarządzanie czasem (1)
  • Zarządzanie projektami (6)

Recent Posts

  • Jak urządzić domowe biuro? Inspiracje + praktyczne wskazówki [PORADNIK] 13 kwietnia 2021
  • Najsmutniejsze rozstanie w muzyce od lat. Za co kochamy Daft Punk? 12 kwietnia 2021
  • Asystent Google – oto wszystko, co musisz o nim wiedzieć 9 kwietnia 2021

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.

No Result
View All Result
  • Marketing
  • Własny biznes
  • Technologia
  • Organizacja
  • Lifestyle
  • Konsultacje

© 2017 - 2020 Geek Cat Marketing, przedsiębiorczość, nowe technologie.