• O mnie
  • 💡 Potrzebujesz pomocy w marketingu? 👀
    • Konsultacje
    • Sesja strategiczna (+30-dniowe wsparcie)
  • Współpraca
Geek Cat
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP
Geek Cat
No Result
View All Result
Home Marketing Lead generation

Jak szukać klientów? 27 sposobów na pozyskiwanie zleceń i sprzedaż

Justyna Kot | Geek Cat by Justyna Kot | Geek Cat
15.11.2020
in Lead generation, Marketing, Własny biznes
Reading Time: 17 mins read
1
2k
SHARES
15.4k
VIEWS

Jak szukać klientów? Nieważne, czy jesteś blogerem, freelancerem, czy właścicielem firmy zatrudniającej grono osób – w każdym z tych przypadków, jednym z Twoich problemów będzie znalezienie swoich klientów.

O ile dla freelancera czy przedsiębiorcy pojęcie klienta jest jasne, o tyle dla blogera tym „klientem” może być głównie czytelnik, ewentualnie osoba zainteresowana współpracą. Wracając jednak do pytania postawionego w tytule… Wiesz, jak szukać klientów?

Spis treści

Toggle
  • Czy musisz wiedzieć, gdzie i jak szukać klientów?
  • Ok, zatem jak szukać klientów? Od czego zacząć?
  • Gdzie i jak szukać klientów?
    • Masz inne pomysły? Podziel się nimi w komentarzu!

Czy musisz wiedzieć, gdzie i jak szukać klientów?

Oczywiście, że tak! naprawdę niezbyt czesto zdarzają się sytuacje, kiedy to klienci bez żadnej reklamy od samego poczatku walą do nas drzwiami i oknami. Jeśli prowadzisz biznes online, musisz liczyć się z ogromną konkurencją i wiedzieć, gdzie szukać swoich klientów. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że aby wystartować z reklamą lub inną formą docierania do swojej publiczności, musimy najpierw wiedzieć, gdzie celować 🙂 Zidentyfikowanie miejsc, w których bywają osoby znajdujące się w kręgu Twojego zainteresowania da Ci realne korzyści:

  • lepiej poznasz ich zainteresowania, potrzeby i preferencje (jeśli Twoja publiczność uwielbia np. Pinteresta, może to oznaczać, że jest wśród nich sporo aspirujących marzycieli, którzy uwielbiają zbierać inspiracje i informacje)
  • będziesz mógł dostosować swój sposób komunikacji do specyfiki miejsca, w którym się znajdują (jeśli wiesz, że Twoi klienci uwielbiają korzystać z Pinteresta, możesz im dostarczyć wartościowe materiały, godne przypinania – np. artykuły, zestawienia i inspiracje opatrzone starannie dobranymi grafikami utrzymanymi w klimacie Pinteresta)
  • zoptymalizujesz sposób ewentualnej reklamy – zamiast umieszczać je „wszędzie” (pamiętaj, że bardzo często, zwłaszcza w sieci, wszędzie = nigdzie), wybierze konkretny kanał lub miejsce, gdzie jest większa szansa na dotarcie do grupy zainteresowanej Twoimi usługami (po co docierać do 1000 osób, które nie są zainteresowane, skoro można równie dobrze zadziałać na mniejszą, lecz decydowanie lepiej rokującą grupę? Wyobraź sobie, że jesteś np. kosmetyczką w małym mieście, która dopiero zaczyna – lepsze będzie dla Ciebie rozwieszenie 300 plakatów reklamowych na swoim osiedlu, na terenie miasteczka, czy rozmieszczenie tych 300 plakatów na obszarze całego województwa? W którym przypadku masz większą szansę, że potencjalny klient zechce Cię wybrać, biorąc pod uwagę nie tylko cenę, ale np. czas i odległość (zachęca Cię dojazd do kosmetyczki zajmujący np. 1,5 godziny?)

Ok, zatem jak szukać klientów? Od czego zacząć?

Krok pierwszy, to analiza danych, jakie już masz. Zastanów się, spróbuj dotrzeć do statystyk lub raportów i wypisz kilka, kilkanaście miejsc, w których przebywają Twoi klienci. Jak to zrobić:

  • Obserwacje – przypomnij sobie przykład z kosmetyczką 🙂 w wersji dla blogerów: zastanów się, czy np. warto szukać czytelników dla bloga parentingowego na forum dla… mechaników samochodowych 😉 To oczywiście kuriozalny przykład, ale mechanizm działania jest ten sam – szukaj miejsc, które skupiają osoby zainteresowane tematem, w którym działasz, Twoimi usługami, lub informacjami, jakie masz.
  • Znajomi – może znają kogoś, kto potrzebuje usług, które akurat oferujesz (przy okazji, zastanów się, jak często zdarza Ci się korzystać z usług produktów polecanych właśnie przez znajomych).
  • Google Analytics – przez jednych niedoceniany, przez innych ubóstwiany, faktem jednak jest, że jeśli dobrze pogrzebiemy w jego ustawieniach, to można wyciągnąć z zebranych danych naprawdę wiele 🙂
  • Grupy i strony na Facebooku – skupione wokół pewnych problemów lub zainteresowań, jest ich naprawdę sporo!

Geek Cat - jak szukać klientów jak znaleźć zlecenie 27 sposobów

Gdzie i jak szukać klientów?

Po przeanalizowaniu informacji powinna się już zarysować pewna mapa. Obszary te będą zależne od tego, czym się zajmujesz, gdzie mieszkasz, oraz czy działasz w sieci, zupełnie offline, czy może i tu i tu 🙂 Jest jeszcze mnóstwo innych zmiennych, w tym tekście zakreślam jedynie problem. Mimo wszystko, z pewnością nie zaszkodzi Ci rozważenie podjęcia działań, o ktorych piszę poniżej.

#1 Grupa docelowa – jak wspominałam we wstępie do tego tekstu, przeanalizowanie posiadanych informacji i zastanowienie się, kto tak naprawdę jest naszym klentem, oraz jakie są jego potrzeby, to pierwszy krok, jaki powinniśmy postawić na początku naszej przedsiębiorczej podróży. Można działać bez tego, tylko… po co? Jestem zwolennikiem dobrze przemyślanych działań. Nie lubię działać chaotycznie i bezskutecznie. Określenie grupy docelowej to praca, która zaprocentuje nam nie tylko na początku, ale także pomoże w działaniach na dłuższą metę. Określ: kto jest twoim klientem? Jakie ma potrzeby? Jakich informacji szuka? Gdzie ich szuka? Co mu możesz zaoferować?

#2 Własna strona internetowa – czyli miejsce, gdzie zaprezentujesz świat swoje usługi i produkty. Nie musisz od razu tworzyć rozbudowanego serwisu – na dobry początek wystarczy zwykły landing page (strona lądowania), na której znajdą się informacje o Tobie, Twojej ofercie, korzyściach dla klienta itp.

#3 Portfolio – Jak szukać klientów? Pokaż, co potrafisz! Masz już na koncie jakieś realizacje? Super, pochwal się nimi! Możesz je umieścić na swojej stronie, ale także linkować osobom zainteresowanym Twoimi uługami. jeśli jesteśgrafikiem, możesz umieścić swoje portfolio np. na serwsach jak Behance.

#4 Facebook – założenie i prowadzenie Fanpage’ dla swojej działalności to jedno, natomiast platforma ta daje o wiele więcej  możliwości promocji. Możesz skorzystać np. z reklam na Facebooku, które pozwolą Ci dotrzeć z ofertą do szerszej publiczności, a także oferować swoje usługi np. na tematycznych grupach. Samo prowadzenie działań na Facebooku w tym zakresie to obszerny temat na osobny wpis, dlatego chętnie rozwinę go przy najbliższej okazji, a dziś jedynie nakreślam mozliwości jak szukać klientów na tej platformie.

#5 Twitter – nieco niedoceniany w Polsce, ale świetnie sprawdzi się w wybranych branżach. Oczywiście możesz ograniczyć się do prowadzenia profilu, wrzucania ciekawych, powiązanych tematycznie z Twoją działalnością treści i wpisów, oraz angażowania obserwujących. Jeśli jednak zastanawiasz się, jak skutecznie szukać klientów na Twitterze, to polecam takie jedno, magiczne narzędzie – twitterowa wyszukiwarka. Pomoże Ci odnaleźc tweety na dany temat i nawiązać rozmowę (np. z potencjalnym klientem).

#6 Instagram – to kolejne, obok Facebooka czy Twittera narzędzie, które może pomóc Ci w poszukiwaniu klientów. Kilka naprawdę ciekawych i skutecznych przykładów opisałam w artykule pt. “Jak wybić się na Instagramie? 12 praktycznych wskazówek” więc gorąco Ci go polecam. Tam jest dokładnie pokazane, co trzeba zrobić 😉

#7 Grupy na Facebooku – Jak szukać klientów? W facebookowych grupach! Wspominałam o nich w punkcie #4 ale warto poświęcić im osobny akapit. Grypy na Facebooku to naprawdę fajna sprawa, o ile umiejętnie z nich korzystasz. Jeśli udzielasz się w dyskusjach, dzielisz wiedzą, dajesz rzetelne odpowiedzi na zadawane pytania i umiejętnie wplatasz w to swoją ofertę, wszystko jest ok. Nikt natomist nei będzie tolerował nachalnego spamowania. To ani nie przyniesie efektów, ani nie przyspoży Ci sympatii adminów grupy, na której działasz w nieczysty sposób 😉

#8 Google My Business / Google Moja Firma – super opcja dla osób, które mają np. własny sklep, lokal czy biuro, do którego można wpaśc i skorzystać z oferty. Google Moja Firma umożliwi Ci pokazanie “wizytówki” swojego biznesu w Google w najlepszym miejscu z możliwych – na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, w prawym, górnym rogu. Co więcej, zupełnie za darmo.

#9 Blog – czyli miejsce (np. zintegrowane z Twoją firmową stroną) gdzie warto regularnie publikować treści związane z Twoimi produktami lub usługami. Nie tylko pomoże to znaleźć Cię w Google (lepsze pozycjonowanie strony) ale przede wszystkim pomoże w tworzeniu marki, budowaniu zaufania i pokazaniu zalet Twoich produktów i usług, oraz sposobów, w jaki pomagają Twoim klientom.

#10 Wpisy gościnne – pamiętaj, że nikt nie lubi chamskiej reklamy i spamowania linkami, co niestety zdarza się na blogach zbyt często. Wiele osób jednak doceni np. wartościowy tekst rozwiązujący pewien problem, przekazujący wiedzę, lub case study. Poszukaj blogerów zajmujących się Twoją działką i zaproponuj np. wpis gościnny, który poruszy tematykę ciekawą dla czytelników tego bloga. A może wspólnie wymyślicie ciekawszy sposób na dotarcie do nowych osób? Spróbuj.

#11 Linkedin – Linkedin to największy na świecie serwis skupiający profesjonalistów. W wielkim skrócie, Linkedin to biznesowy Facebook, gdzie mamy łatwy dostęp do ogromnej ilości specjalistów i firm. Wystarczy przefiltrować interesującą nas branżę lub firmy i po prostu kulturalnie (i nienachalnie!) nawiązać kontakt.

#12 SEO – Jak szukać klientów? Daj się znaleźć w Google! Zadbanie o odpowiednią optymalizację strony i treści na stronie w kontekście ruchu z wyszukiwarek, to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoją przed każdym właścicielem biznesu online. Albo płacisz za ruch (np. W Google Adwords) albo sam o ten ruch dbasz, właśnie dzięki SEO. Co możesz zrobić?

  • zadbaj o lekką stronę, dostosowaną do urządzeń mobilnych
  • obowiązkowo zabezpieczoną protokołem HTTPS
  • pomyśl o AMP („lekka” wersja strony, dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych)
  • zadbaj o szybkośc działania strony (bez niepotrzebnych wtyczek, kodu, wodotrysków)
  • regularnie twórz wartościowe treści na firmowy blog

Pamiętaj o odpowiednim formatowaniu tekstu (nagłówki, odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi itp.)
Temat SEO w kontekście strony zasługuje na osobny wpis (który również postaram się dla Was przygotować, o ile będzie zainteresowanie tym tematem), ale spokojnie możesz zacząć od kroków wymienionych powyżej. Co lepsze – możesz się za nie zabrać nawet bez budżetu, bo są dostępne za darmo i od ręki.

#13 Lead magnet – Jak szukać klientów? Daj im coś za darmo. Przygotuj „prezent” dostępny za free dla osób odwiedzających Twoją stronę, np. za zapis do newslettera. Lead magnet to właście tego typu „nagroda” do pobrania, która przyciąga potencjalne leady czy czytelników. Tworząc tego typu upominek pamiętaj, aby dostosować go do swojej grupy docelowej. Niech to będzie coś przydatnego, co rozwiąże ich problem (np. Poradnik? E-book z narzędziami), a jednocześnie da przedsmak tego, co oferujesz w wersji płatnej swoich usług.

#14 Reklama na Facebooku – jeśli dobrze wiemy, do kogo chcemy dotrzeć, warto zainwestować w płatną promocję na Facebooku. Jęczenie, że Mark Zuckerberg tnie zasięgi nic nam nie da Zamiast jojczeć, po prostu trzeba konsekwentnie prowadzić swoją stronę i promować treści, z którymi chcemy dotrzeć do szerszej publiczności. Moe to być np. reklama landing page’a promującego Twój nowy produkt lub usługę. O samej reklanie na Facebooku także warto wspomnieć w osobnym tekście, ale na gorąco mogę wam polecić bardzo rzetelnie przygotowany tekst Michała Szafrańskiego na temat reklamy na Facebooku.

#15 Networking – Jak szukać klientów? Odwiedzaj branżowe wydarzenia, konferencje, eventy – naprawdę warto! Możesz też po prostu zacząć od odświeżania swoich kontaktów czy Linkedina, o którym wspominałam wyżej. Bazowanie w biznesie na polecenach i sieci kontaktów to naprawdę nic złego. Błędnie jest to bardzo często utożsamiane z kolesiostwem, a szkoda. Sama o wiele chętniej robiłabym interesy z kimś, kogo znam i wiem, co potrafi, aniżeli z totalnie obcą osobą Polecam Ci tu jeden z moich tekstów na ten temat: Networking – w sieci kontaktów.

#16 Wizytówki – wizytówki nie są jakimś super kluczowym elementem Twojego planu, ale zdecydowanie warto je mieć (i to przy sobie! A nie ukryte gdzieś na dnie szuflady…). Masz naprawdę sporo możliwości dotarcia to swoich potencjalnych klientów, ale nic Ci z tego, jeśli dasz o sobie zapomnieć lub… zapomnisz dać im do siebie kontaktu. Pamiętaj też, że wizytówki nie tylko są nośnikiem informacji o nas, ale także mogą nam pomoc wyróżnić się w w gąszczu innych, papierowych kartoników Spersonalizuj swoją wizytówkę. WYróżnij się fakturą, grubością papieru jego strukturą, kolorem, nawet kształtem. Masz szerokie pole do popisu 😉

#17 Newsletter – newsletter na Twojej stronie do doskonały fundament pod bazę Twoich pierwszych, potencjalnych klientów. Pamiętaj jednak, aby nie spamowac w nich swoją oferta – dokładaj do nich także wartościowe, darmowe treści O całej filozofii tworzenia newsletterów napisałam w tekście „Po co Ci newsletter?” – zajrzyj koniecznie!

#18 Mocny start – Jak szukać klientów? Wystartuj z przytupem! Zrób wielkie otwarcie, o którym będzie głośno w okolicy Zobacz tylko, jak np. Wielkie markety czy sieciówki organizują otwarcie oddziałów w nowych miastach. Promocje, impreza, baloniki, masa atrakcji – a wszystko po to, aby o samej marce w kontekście tego wydarzenia było jak najgłośniej. A im głośniej o wydarzeniu, tym informacja trafia do większej ilości potencjalnych klientów. Proste!

#19 Serwisy ogłoszeniowe – Gummtree, Oferia i wiele, wiele innych. Gdzie i jak szukać klientów, jeśli nie tam? Serwisy tego typu to ciągle jeszcze jedno z większych źródeł ogłoszeń i potencjalnych zleceń.

#20 Wysoka jakość Twoich usług – nic nie zrobi Ci tak dobrej reklamy, jak Ty sam. Niech jakość, jaką oferujesz, będzie Twoją wizytówką. To z pewnością zagwarantuje Ci dobre rekomendacje i polecenia. Sama bardzo chętnie polecam firmy czy freelancerów, którzy ujęli mnie swoimi usługami.

#21 Znajomi – jak szukać klientów? Zacznij od znajomych. Może ktoś z nich potrzebuje usług, jakie oferujesz, lub zna kogos, komu mógłbyś pomóc?

#22 Społeczność – budowane społeczności wokół tego co robisz to także budowanie Twojego wizerunku i zaufania. Otwórz grupę na Facebooku, załóż blog, konto w serwisie społecznościowym, może newsletter? Integuj i skupiaj ludzi, których interesuje to, co robisz, a znajdą się wśród nich także i klienci. Jednym z najlepszych przykładów tego typu dziłań jest Michał Szafrański, który wokół sowjego bloga skupił rzeszę osób zainteresowanych finansami osobistymi i edukacją w tym zakresie, Dzięki rzetelnej pracy, systematyczności, oraz świetnej wiedzy, którą dzieli się z czytelnikami, zarobił kilka ładnych milionów na swoich produktach.

#23 Darmowe szkolenie lub kurs online – jeśi zastanawiasz się, jak szukać klientów, to zacznij od… dania im czegoś za darmo. Przygotuj drmowy kurs online lub szkolenie, które porusza temat powiązany z Twoim produktem lub usługami. Sprawdź jakie jest zainteresowanie, czego oczekują uczestnicy takiego kursu, jakiej wiedzy szukają – niech darmowa wersja będzie takim MVP, na którym przetestujesz i sprawdzisz zainteresowanie swoim faktycznym produktem. pamiętaj tez, że oferując coś wartościowego za darmo, zdobywasz zaufanie – osobom, które skorzystająz gratisu łatwiej będzie potem skorzystać z Twoich płatnych usług 😉

#24 Social listening – jak szukać klientów? Słuchaj, co mówią w sieci na tematy, w których możesz im pomóc! Nie będę się tutaj bytnio rozpisywać, bo to temat na osobny artykuł, ale chętnie odeślę Was np. na blog Brand24 gdzie znajdziecie mnóstwo wiedzy  o tym, jak wykorzystać social listening do pozyskiwania zleceń i szukania klientów. Samo narzędzie Brand24 także gorąco polecam – korzystałam z kilku konkurencyjnych, ale to B24 jest według mnie najbardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikom.

#25 Bot – możesz go dodać na swojej stronie (jak np. mój geek bot, który pozwala Wam na subskrybowanie najnowszych wpisów z tego bloga i wysyła je Wam na Messengera, Slacka, Telegram, lub jako powiadomienie w Chrome – w zależności, którą opcję wybraliście). Boty także świetnie spisują się na fanpage’ach, gdzie mogą służyć za takich naszych wirtualnych asystentów. Możemy je wykorzystać np. do dystrybucji treści z naszej strony, do zbierania leadów czy zamówienień. Można je zbudować w bardzo prosty sposób. Jeśli jesteście zainteresowani tematem, odsyłam do mojego case study w którym pokazuję, w jaki sposób zbudowałam geek bota.

#26 Cross-selling – czyli oferowanie dodatkowej usługi lub produktu w momencie, kiedy klient już i tak kupił u nas usługę lub produkt “podstawowy”. Przykład? Kupowałam ostatnio Macbooka. Przy dokonywaniu formalności zaoferowano mi jeszcze ubezpieczenie np na wypadek uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu w podróży. cena takiego ubezpieczenia, w porównaniu do ceny samego komputera, nie była wysoka. Ponadto była to usługa dodatkowa, spełniająca potrzebę, która sprzedawca mi uświadomił w trakcie dokonywania formalności 😉

Rozumiecie mechanizm działania? Jak szukać klientów, jeśli nie wśród tych, których już mamy? Jeśli sprzedajesz kursy online, zaproponuj np. dodatkową konsultację, albo ebooka powiązanego tematycznie z kursem, w niższej cenie, niż regularna. Masz kawiarnię? Dodaj do swojej oferty akcesoria do robienia kawy, albo słodkie wypieki. Zastanów się, co możesz zaoferować do swoich najpopularniejszych produktów i po prostu zacznij je oferować, gdy klient jest już zdecydowany na zakup podstawowej usługi.

#27 Rabaty – jak szukać klientów? Przede wszystkim, przyciągnij ich jakością, ale czasem cena także jest korzystą metodą 😉 Zaoferuj rabat lub zniżkę, np. dla stałych klientów, dla nowych klietów, dla klientów z Facebooka, Instagramu… whatever 😉 Wymyśl sobie jakąś okazję i ogranicz rabat czasowo (np. “tylko do końca kwietnia” albo “tylko w ten weekend”). Zasada ograniczoności ładnie sprawdza się w takich sytuacjach 😉

Powyżej jedynie kilka przykładów, które można mnożyć. Tak naprawdę od Ciebie zależy tylko, jak wiele z nich znajdziesz dla swojej działalności i jak bardzo niestandardowe będą. Do dzieła!

Masz inne pomysły? Podziel się nimi w komentarzu!

Tags: Jak promować swój biznesJak promować swoją działalnośćPoradnikPrzedsiębiorczośćStrefa Freelancera
Share803Tweet502Share140

🎁 POBIERZ

Bezpłatne narzędzia, które pomogą Ci poukładać Twój marketing:

Najnowsze

Geek Cat - Strach przed pokazaniem swojego biznesu

Strach przed pokazaniem swojego biznesu – jak przełamać blokadę i działać mimo lęku?

22.06.2025
geek cat jak wybić się na instagramie poradnik

Jak wybić się na Instagramie w 2025 – kompletny plan wzrostu

18.06.2025
Geek Cat - jak zdobyć followersów na Instagramie infografika wskazówki porady

Jak zdobyć followersów na Instagramie i rozwijać profil? [INFOGRAFIKA]

20.06.2025

Dołącz do mnie na Instagramie:

Obserwuj na Instagramie

  • Ręka w górę, jeśli się zgadzasz 🙋‍♀️

Bo jeśli tak – to jesteś w odpowiednim miejscu.

Ta lista?
Wierzę w to, że strategia contentowa ma służyć Tobie – a nie odwrotnie.

Że można robić marketing skutecznie, bez spiny, po swojemu.
Bez wypalenia. Bez udawania. Bez „muszę”.

Da się. Po ludzku.

Dropnij 🥹 jeśli to też Twoje podejście.

A jeśli chcesz content plan dopasowany do Ciebie, a nie do algorytmu – zapraszam do rozmowy 💬 

Chętnie Ci w tym pomogę! 🔥🔥🔥

#strategia #strategiamarketingowa #freelancerka #girlbosspl #kobiecybiznes #biznespoludzku #softboss #softbossera
  • Znasz to uczucie, kiedy masz gotowy produkt, usługę, pomysł… ale świat dalej o tym nie wie?

Zamiast pokazać, że działasz – zmieniasz kolory na stronie.
Zamiast mówić, jak pomagasz – aktualizujesz bio na Instagramie.
Zamiast wyjść z komunikatem – czekasz na „lepszy moment”.

👉 To nie strategia. To strach przebrany za planowanie.

Strach, że ktoś pomyśli „za drogo”.
Strach, że nie jesteś wystarczająco ekspercka.
Strach, że jeśli się pokażesz… to nikt nie zareaguje.
A co, jeśli zareaguje?
Jeśli ktoś kupi? Jeśli ktoś Ci zaufa?
I wtedy trzeba będzie… dowieźć. Wziąć pieniądze. Stanąć do swojej wartości.
(I TO dopiero wywołuje panikę.)

🔥 Prawda jest taka:
Ludzie nie kupują od tych, którzy się ukrywają.
Nie da się zbudować marki, chowając się za cudzymi cytatami i stockowymi zdjęciami.
Nie da się pomóc klientowi, który nie wie, że istniejesz.

🤯 Wiesz, co naprawdę przyciąga?
Prawda. Twoja obecność. Twoje „hej, robię to i mogę Ci pomóc”.

👉 Zamiast więc znowu poprawiać ofertę, zrób to:
1.Nagraj stories, nawet jeśli masz rozczochrane włosy.
2. Napisz post, który nie ma 100% pewności, że „się sprzeda”.
3. Powiedz głośno: „Jestem tutaj. I to, co robię, ma znaczenie.”

💬 Jeśli ten post był jak szklanka zimnej wody prosto w Twoje wątpliwości – zrób pierwszy krok i napisz w komentarzu kilka słów o swoim biznesie. Daj się poznać światu ❤️

#girlbosspl #biznesonline #psychologiabiznesu #freelancerka #kobiecybiznes #soloprzedsiębiorca #solobiznes #biznesnaszpilkach
  • Znasz to uczucie, kiedy masz gotowy produkt, usługę, pomysł… ale świat dalej o tym nie wie?

Zamiast pokazać, że działasz – zmieniasz kolory na stronie.
Zamiast mówić, jak pomagasz – aktualizujesz bio na Instagramie.
Zamiast wyjść z komunikatem – czekasz na „lepszy moment”.

👉 To nie strategia. To strach przebrany za planowanie.

Strach, że ktoś pomyśli „za drogo”.
Strach, że nie jesteś wystarczająco ekspercka.
Strach, że jeśli się pokażesz… to nikt nie zareaguje.
A co, jeśli zareaguje?
Jeśli ktoś kupi? Jeśli ktoś Ci zaufa?
I wtedy trzeba będzie… dowieźć. Wziąć pieniądze. Stanąć do swojej wartości.
(I TO dopiero wywołuje panikę.)

🔥 Prawda jest taka:
Ludzie nie kupują od tych, którzy się ukrywają.
Nie da się zbudować marki, chowając się za cudzymi cytatami i stockowymi zdjęciami.
Nie da się pomóc klientowi, który nie wie, że istniejesz.

🤯 Wiesz, co naprawdę przyciąga?
Prawda. Twoja obecność. Twoje „hej, robię to i mogę Ci pomóc”.

👉 Zamiast więc znowu poprawiać ofertę, zrób to:

1.Nagraj stories, nawet jeśli masz rozczochrane włosy.
2. Napisz post, który nie ma 100% pewności, że „się sprzeda”.
3. Powiedz głośno: „Jestem tutaj. I to, co robię, ma znaczenie.”

💬 Jeśli ten post był jak szklanka zimnej wody prosto w Twoje wątpliwości – zrób pierwszy krok i napisz w komentarzu kilka słów o swoim biznesie. Daj się poznać światu ❤️

#girlbosspl #biznesonline #freelancerka #kobiecybiznes #soloprzedsiębiorca #kobiecybiznesonline #biznesnaszpilkach
  • Dlaczego Twój marketing (jeszcze) nie działa?

Bo próbujesz działać na oslep, bez świadomości, w którym punkcie naprawdę utknęłaś.

🎯 W tym poście pokażę Ci 4 typowe etapy, przez które przechodzą freelancerki i marki osobiste.
Każdy z nich wymaga innego podejścia – ale najpierw musisz wiedzieć, gdzie jesteś Ty.

📲 Ukryta Ekspertka – masz wiedzę, ale nikt Cię nie widzi.
📲 Chaotyczna Działaczka – robisz dużo, ale wszystko rozłazi się w szwach.
📲 Startująca Freelancerka – chcesz działać, ale boisz się mówić o ofercie.
📲 Szukająca Kierunku – masz tysiąc pomysłów, ale żadnego konkretu.

Znasz to?
Nie martw się – to nie porażka, to etap.

✨ PS. Nie musisz być idealna, żeby działać skutecznie.
Wystarczy, że wiesz, gdzie jesteś – i jaki krok zrobić jako następny.

Zróbmy go razem 💛

💬 Co jest Twoja największą bolączką, która blokuje Cię przed tym, by Twój marketing był w końcu łatwy, lekki i skuteczny?

(napisz w komentarzu, znajdziemy na to jakiś sposób 🙌)

#freelancerka #marketing #strategiamarketingowa #biznes #biznesonline #marketingwbiznesie #kobiecybiznes #girlbosspl #biznesonline #marketinggeek #geekcat #geekcatpl
  • Też masz dość wrzucania postów „jak się uda”?
Albo tej presji, że powinnaś robić więcej, tylko nie masz siły ani pomysłu?

Bo ja mam dość.

Dość tego, że tyle zdolnych i ambitnych dziewczyn, startujących z własnym biznesem próbuje ogarniać Insta na czuja:

🧠 zero planu,
💭 milion pomysłów w głowie,
😩 wyrzuty sumienia, że „znów nic nie wrzuciłam”.

A najgorsze?
Zaczynają wierzyć, że to z nimi coś nie tak. Że nie mają „marketingowej smykałki”.

Bzdura.

👉 Najlepsza strategia, jaką doradzam naszym klientkom na start, to nie skomplikowane plany w Excelu.

To małe decyzje, które robią różnicę:
– Prosty plan, który da się wykonać, nawet mając tyle na głowie
– Stały rytm publikowania zamiast zrywów
– Tematy, które mają sens, a nie tylko wyglądają ładnie w siatce

I właśnie dlatego przygotowałam dla Ciebie 90 gotowych pomysłów na posty.
Zero stresu. Same konkretne inspiracje – idealne na start, powrót albo nowy rytm.

💬 Skomentuj: „90”, a podeślę Ci dostęp do PDF-a.

Nie musisz już zgadywać, co wrzucić. Wystarczy działać. Bez spiny.

#girlbosspl #biznesonline #freelancerka #kobiecybiznes #soloprzedsiębiorca #solobiznes #kobiecybiznesonline #planowanie #plantreści #contentions #plantreści
  • Też masz dość wrzucania postów „jak się uda”?
Albo tej presji, że powinnaś robić więcej, tylko nie masz siły ani pomysłu?

Bo ja mam dość.

Dość tego, że tyle zdolnych i ambitnych dziewczyn, startujących z własnym biznesem próbuje ogarniać Insta na czuja:

🧠 zero planu,
💭 milion pomysłów w głowie,
😩 wyrzuty sumienia, że „znów nic nie wrzuciłam”.

A najgorsze?
Zaczynają wierzyć, że to z nimi coś nie tak. Że nie mają „marketingowej smykałki”.

Bzdura.

👉 Najlepsza strategia, jaką doradzam naszym klientkom na start, to nie skomplikowane plany w Excelu.

To małe decyzje, które robią różnicę:
– Prosty plan, który da się wykonać, nawet mając tyle na głowie
– Stały rytm publikowania zamiast zrywów
– Tematy, które mają sens, a nie tylko wyglądają ładnie w siatce

I właśnie dlatego przygotowałam dla Ciebie 90 gotowych pomysłów na posty.
Zero stresu. Same konkretne inspiracje – idealne na start, powrót albo nowy rytm.

💬 Skomentuj: „90”, a podeślę Ci dostęp do PDF-a.

Nie musisz już zgadywać, co wrzucić. Wystarczy działać. Bez spiny.

#girlbosspl #biznesonline #freelancerka #kobiecybiznes #solobiznes #soloprzedsiębiorca #kobiecybiznesonline #planowanie #contentplan #plantreści
  • 👉 Zostaw komentarz “LIPIEC” a wyślę Ci te pomysły w formie pliku Google Doc!

Lipiec tuż za rogiem! To... to dziwny miesiąc.

🔥 Za gorąco, żeby myśleć.
🏖 Dzieci w domu, bo wakacje.
✈️ Klienci na urlopach.
🫠 Ty próbujesz ogarniać firmę, social media i nie roztopić się przy komputerze.

To może kusić, żeby… olać temat. Ale nie rezygnuj z obecności.

To idealny czas na luźniejsze treści, kulisy, odświeżenie starego contentu i bycie po prostu człowiekiem.

Dlatego przygotowałam dla Ciebie 50 pomysłów na lipcowe posty – do zrealizowania z domu, leżaka, tarasu, a nawet z telefonu w drodze na lody🍦

👉 Zostaw komentarz “LIPIEC” a wyślę Ci te pomysły w formie pliku Google Doc! 📋

 #solobiznes #własnafirma #wlasnafirma #plantreści #contentplan #contentplanner #contentplanning #contentplanningtips #kalendarztreści #lato2025 #lipiec2025 #lipiec #freelancerka #girlbosspl
  • Ręka do góry, jeśli się zgadzasz 🙋‍♀️
Bo jeśli tak - to mój profil to miejsce dla Ciebie.

Na @geekcatpl mówię o tym, że:
👉 marketing ma wspierać Twoją codzienność, nie ją komplikować.
👉 plan treści ma Ci dać przestrzeń, a nie presję.
👉 a strategia może być prosta, elastyczna i Twoja

Zostaw serduszko lub komentarz, jeśli ten post trafił prosto w Twoje przekonania.
A jeśli potrzebujesz czegoś, by ruszyć z promowaniem swojego biznesu na social mediach:

👉 SKOMENTUJ „90”
A wyślę Ci 90 pomysłów na posty, dzięki którym ruszysz z miejsca i zaczniesz sprzedawać. 

#girlbosspl #biznesonline #freelancerka #kobiecybiznes #soloprzedsiębiorca #solobiznes #kobiecybiznesonline

Geek Cat 2025

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Organizacja
  • Kariera
  • Własny biznes
  • Marketing
  • Nowe technologie
  • Lifestyle
  • Pobierz 🎁
    • Workbook: Strategia marketingowa krok po kroku
    • 90 pomysłów na posty dla soloprzedsiębiorców
  • 🎯 SKLEP

Geek Cat 2025

 

Loading Comments...